Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peseekö teillä mies pyykkiä?

Vierailija
27.07.2014 |

Ollaan lapseton nuori pariskunta ja meillä minä olen aina pessyt miehenkin pyykit. Olen koittanut saada miehen tajuamaan, että hän voisi edes joskus itse pestä omat kamppeensa, mutta eipä tunnu menevän kaaliin. Mitenkäs muilla? Ja mikä neuvoksi?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu on pelkkää paskaa.

mies , joka pesee pyykkinsä ja perheenkin.

Vierailija
62/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mähoidan pyykitnpesukoneen Mies hoitaa astianpesukoneen. Meillä se on luonnistanut mennyt niin. Ja molemmat on tyytyväisiä. Toki välillä sitä toistakin konetta. Mutta pääsopimus noin.

Kai se sun mies tekee jotain? Tarvike olla just niinkuin sinä haluat? Juttele. Mitä mies voi tehdä. Vai etkö halua hoitaapyykkiä? Voisihan mies vaikka hoitaa imuroinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mä hoidan koneen, siis pyykin pesun. mut kyllä mies usein vie pyykit ja hakee ja viikkaa vaatteet. 60/60

Vierailija
64/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on takana joku muu, jos ei normaalilla järjellä varustettu mies opi pesemään tai laittamaan kuivumaan vaatteita. Joko ne on vitun tyhmiä tai sit ne on niin älykkäitä, että tietävät vaimon hoitavan kaiken, kun väittää ettei osaa.

jos mun äijä ei osais pyykkikonetta täyttää, niin ei olis mun äijä.

Vierailija
65/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesee. Sanoi jopa, ettei halua mun joutuvan pestä hänen paskaisia pyykkejä vaan voi pyykätä ne itse. Ehdotti myös molemmille omia pyykkikoreja, kun omat vaatteensa haisevat niin pahalle.

Vierailija
66/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa pyykit. Ihan kaikki. Joskus harvoin kun mies ei töidensä vuoksi ehdi minä hoidan pyykit. Muuten sisällä tehtävät kotityöt on mun hommaa, mutta se ei haittaa koska keittiö on muutenkin sellanen etten sinne mielellään ketään muuta päästä hästäämään. Eipä siihen sitten paljon muuta jää ku imurointi ja vessan siivous lisäksi, jotka nekin teen ihan mielellään. 

Vierailija
67/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone pesee mutta sinne täytyy vaatteet laittaa. Aivan sama kuka ne sinne laittaa. 

Vierailija
68/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pesee. Asumme eri paikkakunnilla töitten vuoksi viikot ja likapyykkejä ei siirrellä paikasta voiseen.

Vierailija
69/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa pesukone niin ei tarvi tapella kuka pesee. Eletään 2000 lukua. 

Vierailija
70/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesee pyykkiä, valitettavasti. On pilannut kohta puolet mun vaatteista.

Vierailija
71/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pese. Odottaa mun pesevän. Ja jos joskus hyvin harvoin sattumalta pesee, valikoi vain omia vaatteitaan tai tunkee rummun täyteen liinavaatteita, jotka levittää sitten koneesta niin päin pyllyä, että en kestä vierestä kattella. Eli minä pesen meillä pyykit. 

Vierailija
72/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese. Siitä nyt ei vaan tulisi mitään, kokeiltu on. Sen sijaan imuroi, tamppaa matot, pesee lattiat ja oman veskinsä, sekä saunan ja kylppärin, hoitaa tiskit, käy kaupassa, vaihtaa omat petivehkeet ja huolehtii autosta kaikin puolin. Hänen hommia on myös kaikki diboxien, tietsikoiden ym. asennukset.

Mä pesen ne pyykit ja ikkunat, silitän, käyn kaupassa, teen ruuat, leivon, pyyhin pölyt, sisustan, pidän puhtaina kylmälaitteet ja hoidan kaikki kuskaukset, kun mies ei voi ajaa migreenialttiutensa vuoksi.

Ja joo, paljon mies tekee, mutta onkin eläkkeellä ja mä vielä töissä.

Vierailija
73/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiin voi luottaa , laittavat kaikki samaan koneeseen. Eli ensiksi ohjeet mitä tehdään ja katsotaan vielä tekeekö niin. Rasittavaa. 

Vierailija
74/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:22"]

Ostakaa pesukone niin ei tarvi tapella kuka pesee. Eletään 2000 lukua. 

[/quote]

Maanantaikevennys. Varo, ettei me kuolla nauruun. LOL

Vierailija
75/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee, minä harvemmin. Koko perheen pyykit.

Vierailija
76/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:08"]

Pesee omat työvaatteensa. Muuta ei tarvitsekkaan. Ärsyttää kun laittaa kaikki vaatteet ryppyisenä kuivumaan :D

[/quote]

Miehenkään ei ole mahdotonta oppia räpsäyttämään pyykit ennen narulle laittoa. Kerran kun näytät, pitäisi seuraavalla kerralla jo sujua, jos kyseessä normaaliälyinen. Tekaistulla uusavuttomuudella saavat teidät tekemään hommat itse.

Vierailija
77/77 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tuota alapeukoloa siitä, että mies ei pese pyykkiä, vai missä mättää?

Ja jos mies on jonkun mielestä kotiorja, niin itse haluaa nämä tehdä, omasta halustaan. -70-