Naisen ihannepituus?
Mikä miehet on mielestänne paras pituus naisilla? Kertokaa naiset kanssa toki!
Ite 172, onko liikaa vai liian vähän?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:42"]
Itsekin ottaisin mielelläni vaikka kaksikymmentä senttiä lisää pituutta nykyiseen 159-senttiseen varteeni. Ei pituudella ole oikeasti väliä, tiedostan sen itsekin, mutta haluaisin pituuden tuomaa ja suomaa auktoriteettia. Noh, olkoonkin nämä vain stereotypioita. Minä en ole söpö, olen kova nainen, joku pitkä taas (kuten ap) voi olla todella söpöilevä yms. jos oikein ymmärsin. Äh. Kunpa ulkonäkö voisi vastata luonnetta. Ei tarvitsisi aina kuunnella kollegojen ja alaisten ah, niin niin hauskoja läpänderejä siitä kuinka pieni ja pippurinen sitä ja tätä. Mur. Tärkeintä kuitenkin taitaa olla terve ja toimiva keho, kauneus on niin katoavaa.
[/quote]
En tiedä mistä johtuu, mutta minua ei ole koskaan kommentoitu pienuudesta, vaikka olen vain 161 cm pitkä. En vaan jotenkin näytä kovin pieneltä, ehkä johtuen siitä että olen enemmän roteva kuin siro, minulla on erittäin matala puheääni, eikä minua söpöksi saa ulkonäöltäni tekemälläkään, olen sellainen kulmikas ja jopa vähän miehen näköinen kasvoistani. Mä olisin myös ehkä mielelläni kuitenkin 10 cm pidempi, mutta menee tämä näinkin.
Ap, olet varmasti todella upea ja näyttävä nainen! Kadehdin sinua! Minulle unelmapituus olisi 175. Saatanhan vielä kasvaa, mutta tuskin noin pitkäksi :D
T. 167cm 14-vuotias
Lyhyet hukkuvat massaan. Pitkät erottuvat positiivisesti.
Minun mielsestäni sopivan pituinen nainen on 140 - 210 cm. Itse olen 190 cm.
Mä oon 180cm pitkä nainen ja haluisin olla joku 193cm. Korkkareilla oon 190cm-195cm pitkä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:55"]Mä oon 180cm pitkä nainen ja haluisin olla joku 193cm. Korkkareilla oon 190cm-195cm pitkä.
[/quote]
Heti joku lyhyt miinustaa :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:52"]
Lyhyet hukkuvat massaan. Pitkät erottuvat positiivisesti.
[/quote]
Pituus ei ole syy siihen hukkuuko massaan. Pitkä voi näyttää kolholta ja tylsältä ja lyhyt sädehtivältä ja värikkäältä.
Pituus yksin ei ole hyvä tai huono asia. Riippuu siitä miten sopusuhtaiselta ja kauniilta muuten näyttää.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:48"]Olet liian painava t: nuori lääkäri
[/quote]
en tiiä miks mä nauran tälle
[/quote]Koska kiteytys on nappi. :DD
Yhestä kommentista kii ettei näe toista sivua :(
Nuorena halusin olla lyhyt, että voisin pitää korkokenkiä. Tunsin oloni aina typeräksi baarissa. Asiaa ei todellakaan auttanut tökeröt suomalaismiehet. Vaihdoin maata, ja korot jalassa tunnen oloni mahtavaksi ja ei voi kiinnostaa hittoakaan mitä muut ajattelevat.
Harmittaa että teini-ikä meni ujostellessa omaa pituutta
Olette kaikki väärässä, laajempi ihannepituus on 165 cm - 175 cm, ja jos oikein haluaa jyvät erottaa akanoista noin 170 - 175 cm. Tämä missien ihannepituuskin. T. mies 182 cm
Itse olen 158, pudän pituudestani, ihanne varmaan kuitenkin se 160+
Typerää puhua pelkästä pituudesta. Kyllä naisen arvo ihmisenä riippuu myös painosta.
Kaksi ja puoli metriä pituutta. Painoa korkeintaan 200 grammaa.
Olen 180 cm ja liian pitkä. Paras pituus olisi 160-170cm. Keskipituinen siis.
Pidän sellaisista pohjalaisista väkevistä emännistä, jotain 160-170cm olisi passeli. Itse olen 186cm.
Olen 171 cm ja minulle ihanne on 170-175. Olen upea nainen, en haluaisi olla söpö taskukoriste.
Ihannepituus on oma pituuteni: 176cm.
Näen, näyn, pystyn ja yletyn.
Miespuolisista ihailijoista ei ole koskaan ollut puutetta!
Olen itsekin 172cm ja mielestäni oikein sopivan mittainen. Mutta ihailen kyllä pitkiä naisia, joilla on pitkät sääret. Olisi mahtavaa olla vaikka 180cm.
Paras pituus: 160-175
T: 153 cm pätkä