Naisen ihannepituus?
Mikä miehet on mielestänne paras pituus naisilla? Kertokaa naiset kanssa toki!
Ite 172, onko liikaa vai liian vähän?
Kommentit (64)
Haluaisin olla noin 95 cm, ehkä lyhyempikin. 60 cm ei yhtään liian vähän.
Ap, olehan ylpeä pituudestasi. Minusta pituutesi on todella hyvä. Minua ei haittaisi olla pidempi, vaikka olen ihan tyytyväinen nytkin. Lyhyistä naisista puhuttaessa tulee aina esille tuo pienuus ja söpöys, mutta, noh... olisin mieluummin näyttävä ja uskottava kuin pieni ja söpö. Ei sillä, etteivätkö lyhyetkin voisi olla uskottavia mutta nämä on näitä stereotypioita. Kaikilla pituuksilla on puolensa ja kaiken pituiset naiset voivat olla upeita, niin alle 160-senttiset kuin yli 180-senttiset ja kaikki siltä väliltä!
t. 162 cm
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:27"]179 cm. Nuorempana hävetti, onneksi ei enää :)
[/quote]
Mm m. Kyllä mäkin varmaan joskus tästä, tuntuu vaan että tää pituus ei oo niinku yhtään "mua"
Ap
Ehkä en ihan olisi tältä planeetalta, värikin voisi olla harmaa tai miksei vihreäkin :D
165cm koska silloin on puoli päätä lyhyempi kuin itse.Oikeastihan pituus on sivuseikka niin kunhan osuu 155cm-180cm väliin.
Kyllä rotunaiset on yli 170, pitkät sääret näyttää hyviltä. Lyhyet naiset on enemmän söpö kategoriaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:28"]
Ehkä en ihan olisi tältä planeetalta, värikin voisi olla harmaa tai miksei vihreäkin :D
[/quote]
Jos siis 60 cm pitkä olisin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:27"]Ap, olehan ylpeä pituudestasi. Minusta pituutesi on todella hyvä. Minua ei haittaisi olla pidempi, vaikka olen ihan tyytyväinen nytkin. Lyhyistä naisista puhuttaessa tulee aina esille tuo pienuus ja söpöys, mutta, noh... olisin mieluummin näyttävä ja uskottava kuin pieni ja söpö. Ei sillä, etteivätkö lyhyetkin voisi olla uskottavia mutta nämä on näitä stereotypioita. Kaikilla pituuksilla on puolensa ja kaiken pituiset naiset voivat olla upeita, niin alle 160-senttiset kuin yli 180-senttiset ja kaikki siltä väliltä!
t. 162 cm
[/quote]
Kiitos! sun kommentin avulla pystyn suhtautumaan asiaan paremmin. Tosin tuntuu pahalta kun olen varmaankin 10- vuotiaasta asti ollut kaikkia ystäviäni pidempi, ja näin aikuisenakin usein siltä tuntuu,
Mitä lyhyempi, sitä lyhyempi.
Mulle maistus joku 140-150 cm nainen. Mutta aika vaikea löytää noin pieniä, joten joku perus 160 on ok. Sekin tuntuu vielä kuitenki melko pieneltä kun on itse 188
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:27"]179 cm. Nuorempana hävetti, onneksi ei enää :)
[/quote]
Mm m. Kyllä mäkin varmaan joskus tästä, tuntuu vaan että tää pituus ei oo niinku yhtään "mua"
Ap
[/quote] Kyllähän tollaset päälle 170-senttiset naiset on aika näyttäviä! Olkaa ylpeitä ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:27"]179 cm. Nuorempana hävetti, onneksi ei enää :)
[/quote]
Ap
[/quote] Kyllähän tollaset päälle 170-senttiset naiset on aika näyttäviä! Olkaa ylpeitä ;)
[/quote]
Mutta ehkä en halua olla näyttävä. Haluan olla söpö :D okei, turha siitä täällä ulista kun oon mitä oon.
Ap
Ite 180 ja pidän pituudestani ja sille en mitään voi.
Ite 180 ja pidän pituudestani ja sille en mitään voi.
Itsekin ottaisin mielelläni vaikka kaksikymmentä senttiä lisää pituutta nykyiseen 159-senttiseen varteeni. Ei pituudella ole oikeasti väliä, tiedostan sen itsekin, mutta haluaisin pituuden tuomaa ja suomaa auktoriteettia. Noh, olkoonkin nämä vain stereotypioita. Minä en ole söpö, olen kova nainen, joku pitkä taas (kuten ap) voi olla todella söpöilevä yms. jos oikein ymmärsin. Äh. Kunpa ulkonäkö voisi vastata luonnetta. Ei tarvitsisi aina kuunnella kollegojen ja alaisten ah, niin niin hauskoja läpänderejä siitä kuinka pieni ja pippurinen sitä ja tätä. Mur. Tärkeintä kuitenkin taitaa olla terve ja toimiva keho, kauneus on niin katoavaa.
ps. Rotunainen? Onko se oikeasti kehu? Mieleeni tulee ensimmäisenä vinttikoira... Säihkysääri tai gaselli voisivat olla hieman positiivisempia kehuja pitkästä ja näyttävästä naisesta. My humble opinion. Peace.
Mä oon 161cm pitkä. Ennen aina ajattelin että mitä pienempi sen parempi, voi käyttää korkkareita eikä silti oo "iso". Kaikki kaveritkin oli lyhyitä. Nyt mulla on 193cm pitkä mies jota ilmeisesti häiritsee pituuseromme, koko ajan pitäisi olla jotku korokkeet jalkojen alla. Ekaa kertaa harmittaa etten ole pitkä ja välillä on semmonen viheliäinen kääpiö olo, vaikka mieshän se sais leikata iteltä vaikka pään irti niin johan se pituusero tasoittuis!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:42"]Itsekin ottaisin mielelläni vaikka kaksikymmentä senttiä lisää pituutta nykyiseen 159-senttiseen varteeni. Ei pituudella ole oikeasti väliä, tiedostan sen itsekin, mutta haluaisin pituuden tuomaa ja suomaa auktoriteettia. Noh, olkoonkin nämä vain stereotypioita. Minä en ole söpö, olen kova nainen, joku pitkä taas (kuten ap) voi olla todella söpöilevä yms. jos oikein ymmärsin. Äh. Kunpa ulkonäkö voisi vastata luonnetta. Ei tarvitsisi aina kuunnella kollegojen ja alaisten ah, niin niin hauskoja läpänderejä siitä kuinka pieni ja pippurinen sitä ja tätä. Mur. Tärkeintä kuitenkin taitaa olla terve ja toimiva keho, kauneus on niin katoavaa.
ps. Rotunainen? Onko se oikeasti kehu? Mieleeni tulee ensimmäisenä vinttikoira... Säihkysääri tai gaselli voisivat olla hieman positiivisempia kehuja pitkästä ja näyttävästä naisesta. My humble opinion. Peace.
[/quote]
Haha, tottahan tuokin. Mun puolesta voitas kyllä vaihtaa vartaloita, anytime.
Ap
Onko liikaa vai liian vähän?
No, se on juuri sopiva mitta sinulle. Sinä olet sen mittainen. Se on hyvä.
Kullekin on paras se omansa.
Kuka sitten mistäkin tykkää on ihan eri juttu. Persoona se on joka ratkaisee. Ja jotkut on kauniita sopusuhtaisen kauniita, oli mitta mikä hyvänsä. Jokainen on omalla tavallaan kaunis. Joku voi olla ruman kaunis. Oikeenmittainen itselleen. Ja niin on muillekin. Muutenhan sitä olis ihan toinen tyyppi. :)
Minä olen 164 cm pitkä nainen, ja komppaan kyllä tosiaan parin viestin takaista kirjoittajaa. Mulla on siis 189cm mies ja pitää kuulemma itse pidemmistä naisista ja huomaan hänen katselevankin heitä esim. kaupungilla.
186 mies itse, ja pidän 160 naisista.
179 cm. Nuorempana hävetti, onneksi ei enää :)