"Voit laittaa likaiset astiat suoraan astianpesukoneeseen Fairy platinumin avulla"
Miten Fairy platinum estää sen, että ruuanjämät tarttuu putkistoon ja kone menee mäsäksi?
Eikö juuri se ole syy miksi ruuanjämiä ei saa astioissa olla, eikä suinkaan se, että astiat jäisi likaisiksi?
Kommentit (14)
Ja todetaan nyt, että sama koskee kaikkia pesuainemerkkejä. Fairy Platinum on mielestäni yksi parhaista ellei jopa paras.
Eikö ne tabletit ole aika pieniä? Miten niiden avulla voi muka laittaa astioita koneeseen?
Paskaa puhuvat, kuten mainosmiehillä on tapana.
Fairy platinum tuhoaa pesukoneet. Suosittelen ihan Pirkkaa tai vaikka Finish-merkkiä jos tahtoo panostaa.
Terveisin astianpesukoneita huoltava
Fairysta en osaa muuta sanoa kuin että järkyttävä maku jää niistä astioihin. Muiden aineiden kanssa ei ole tätä ongelmaa.
Käsitiskissä kuitenkin Fairy on suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Fairy platinum tuhoaa pesukoneet. Suosittelen ihan Pirkkaa tai vaikka Finish-merkkiä jos tahtoo panostaa.
Terveisin astianpesukoneita huoltava
Just joo. Taidat olla kilpailevaa merkkiä edustavan työntekijä. Olisit nyt kertonut edes miten se tuhoaa. Omien kokemusten mukaan Fairy poistaa rasvan ja lian parhaiten eikä jätä pesuainejäämiä. Samaa ei voi sanoa kaikista muista merkeistä.
Ostin Fairy platinumia, mutta edelleen joudun laittamaan astiat koneeseen itse. Fairy platinum ei ole lupauksistaan huolimatta saanut laitettua yhtään astiaa koneeseen. Harhaanjohtavaa mainontaa sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Idea kai on siinä, että astianpesuaineessa olevat ainesosat pilkkovat mekaanisten siivilöiden kanssa yhdessä ruokajäämät niin pieniksi osiksi, että ne poistuvat jäteveveden mukana ongelmitta putkiston kautta pois.
Todellisuus on kuitenkin hieman erilainen kuin mainosmiesten päiväuni. Itse poistan kaikki isommat ruokajäämät lautasilta (bio)roskikseen ennen koneeseen laittamista, koska muuten tosiaan saa pian olla availemassa putkitukkoja.
Miksi sitten joissakin huusholleissa tukoksia ei synny, vaikka noin ei toimittaisi? Isommat putket?
Pitäskö astianpesukoneeseen laittaa vain puhtaita astioita?
Kääk! Olen väärinkäyttänyt astianpesukonetta 30 vuotta.
Tuon takia meille ei ole tiskikonetta. Mikä järki, kun niiden pitää olla puhtaita sinne laitettaessa? Sama käsi tiskata, nopeampaa.
-suurperheen äiti -
"Pitäskö astianpesukoneeseen laittaa vain puhtaita astioita?"
Kuule pitää!
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia meille ei ole tiskikonetta. Mikä järki, kun niiden pitää olla puhtaita sinne laitettaessa? Sama käsi tiskata, nopeampaa.
-suurperheen äiti -
Kone ainakin säästää vettä.
Idea kai on siinä, että astianpesuaineessa olevat ainesosat pilkkovat mekaanisten siivilöiden kanssa yhdessä ruokajäämät niin pieniksi osiksi, että ne poistuvat jäteveveden mukana ongelmitta putkiston kautta pois.
Todellisuus on kuitenkin hieman erilainen kuin mainosmiesten päiväuni. Itse poistan kaikki isommat ruokajäämät lautasilta (bio)roskikseen ennen koneeseen laittamista, koska muuten tosiaan saa pian olla availemassa putkitukkoja.