Seksikäs yllätys kihlatulle!
Haluan vähän piristää rakkaan maanantaita! Laitoin eväät valmiiksi jääkaappiin ja niiden päälle kihlatun lempparisuklaapatukan. Eväiden päällä lappu: Maukasta maanantaita murulle!<3 (kotona odottaa sitten jotain eri tavalla maukasta...) ;).
Aion myös lähetellä vihjailevia viestejä pitkin päivää. Kun hän sitten saapuu kotiin, odotan sängyllä pelkät sukkanauhaliivit ja stay upit päällä. Kuulostaako kivalta, innostuisitko itse :)? Naiset ja miehet kommenttia! (ollaan siis naispari...) Ja oletteko itse tehneet samankaltaisia ylläreitä, ja millaisia? Kysyn ihan jatkoa varten, koska tykkään järkätä tällaisia! :)
Kommentit (5)
Kiva kuulla! Uskon, että innostuu tuo parempi puoliskokin :)!- Aloittaja
Jos töissä olisi tosi kiire ja paska päivä niin voisi olla vaikea päästä tunnelmaan ja viestit keskellä päivää voisivat jopa ärsyttää, mutta normipäivänä kelpaisi kyllä :)
Hihii, tää vaikuttaa oikein hyvältä! Kihlattu laitto aamulla kiitosta suklaasta ja miellyttävistä maisemista aamulla.. Nukuin alasti ja nukuin kuulemma seksikkäässä asennossa jalat levällään ilman peittoa ;). Nyt ollaa lähetelty tuhmia viestejä pitkin päivää! En malta odottaa! - Aloittaja
Tällaisia yllätyksiä minäkin haluaisin puolisoltani. Laita silti ennemmin stay up:ien sijaan kunnon sukkanauhasukat - saumalliset vaikkapa...
No itse olen heteromies mutta kyllä tuo minulle toimisi! Luulen että toimii naikkosellesikin;) mikäli minulle noin tehtäisiin, olisi mietittävä vastalahjaa kyllä huolella:)