Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on tavallisen ns. kunnollisen perhettä haluavan 40v miehen todelliset mahdollisuudet löytää samanhenkinen nainen pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
20.07.2021 |

Pituus ja paino normaalit, ulkonäkö ihan tavallinen, liikunnallisuutta löytyy, vakityö, yliopistokin aikoinaan käyty. Tinderit ja vastaavat ei kiinnosta. Ei ole oikein luontevia paikkoja, missa kohtaisi kaltaisiaan naisia. Toisaalta sanotaan, että pääkaupunkiseudulla nimenomaan on paljon sinkkunaisia.

Vinkkejä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet myöhässä 😁. Aika iso osa on jo lapset tehnyt 40 ikävuoteen. Monella jo aikuisia. Muuten kuulostat hyvältä mieheltä.

Niinistö isäksi 69 vuotiaana, ehei tässä ole vielä mikään kiire.

Niinistölläkin oli jo yksi satsi omia lapsia , joten ei käy malliksi toistaiseksi parittomalle ikälopulle äijälle, Ihme on jos edes luonnollisesti onnisti.

Eikö ole paremmat mahdollisuudet saada nainen, jos itse on lapseton mies, verrattuna siihen että lapsia olisi ? Näin ainakin itse 38-vuotiaana lapsettomana ajattelisin.

Niinhän sitä moni kuvittelisi, mutta ei. Keskenään lapsen saavien pariskuntien ikäero on keskimäärin kolme vuotta. Jos mies on lapseton vielä 45-vuotiaana, hänen mahdollisuutensa tulla vielä isäksi ovat prosentin luokkaa. Jos miehellä on lapsia jo entuudestaan, prosentti nousee hieman.

Kärjistetysti: jos mies on kelvannut isäksi jo aiemmin, hän kelpaa isäksi todennäköisemmin vielä myöhemminkin.

Sinulla on varmaankin lähde tuolle 45v jutulle, eiköhän se kuitenkin ole niin että, 45 vuotiaista lapsettomista miehistä vain hyvin harva haluaa oikeasti lapsen.

Vierailija
82/83 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ap:na laittaisin verkot kaikille mahdollisille vesille. Mihinkään kohtalon ei kannata luottaa tai tuuriin. Laittaisin ilmoituksen Tinderiin, S24treffeilie ja Happy Pancakeen. Lisäksi ottaisin yhteyttä rakkausvalmentajaan ja kysyisin ystäviltäni, että voisivatko he auttaa asiassa= tuntevatko he tai heidän läheisensä ketään potenteaaleja treffikumppaneita.

Sittenpanostaisin itseeni- varmaankin olet pitänyt itsestäsi huolta, eli liikut ja syöt terveellisesti? Kävisin parturissa ja sitten pukeutumisneuvojalla. Ja aloittaisin deittailun.

Jos ei Suomessa natsaisi vuoden sisään, niin sen jälkeen siirtyisin ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudusta en tiedä, mutta muualla tuo kyllä onnistuisi. Itselläkin olisi toiveissa perheen perustaminen (tosin vasta sitten, kun yliopisto on käyty). Jos et juo etkä polta ja sinulla on suht. konservatiiviset arvot, todennäköisesti kelpaisit mulle. Mutta tuota en sitten tiiä mistä kumppanin voisi löytää...

N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä