Mitkä on tavallisen ns. kunnollisen perhettä haluavan 40v miehen todelliset mahdollisuudet löytää samanhenkinen nainen pääkaupunkiseudulla?
Pituus ja paino normaalit, ulkonäkö ihan tavallinen, liikunnallisuutta löytyy, vakityö, yliopistokin aikoinaan käyty. Tinderit ja vastaavat ei kiinnosta. Ei ole oikein luontevia paikkoja, missa kohtaisi kaltaisiaan naisia. Toisaalta sanotaan, että pääkaupunkiseudulla nimenomaan on paljon sinkkunaisia.
Vinkkejä?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihquu, taas yksi isukki, joka niin kovasti tahtoo sen autistilapsen.
Siksipä juuri ei kannata niitä yli kolmekymppisiä suomilahnoja katsella, ulkomailta löytyy pilvin pimein hyvää materiaalia...
Googleta paternal age effect, miehet nimenomaan aiheuttaa autismia, syöpiä, skitsofreniaa, jne. lapsille. Keskenmenon riski kasvaa myös isän iän myötä
Miehellä ei ole mahdollisuutta tuottaa tervettä spermaa vanhana, koska se tuottaa sitä koko ajan ja sen kivekset on tavallaan pilaantuneet iän myötä, eikä se tuota terveitä siittiöitä seulovaa entsyymiä 35v eteenpäin.
Naisen munasolut on valmiit jo syntyessä, joten terveen munasolun mahdollisuus on olemassa vielä vanhana, miehellä se ei ole mahdollista. Suurin riski vammaiselle lapselle on naisella muuten teini-ikäisenä, ei edes vanhana.
Tämän takia esim. spermapankkienkin yläikäraja on yleensä 35.
Tuo on ihan yleisesti tiedetty asia lääketieteessä, ja yleensä vanhan isän ollessa kyseessä vaikkapa h-hoidoissa ehdotetaan sen miehen sukulaista/poikaa lahjoittajaksi, koska sen siittiöitä ei mielellään käytetä ollenkaan.
Ikä ei ole sulla ongelma, ehdit hyvin. Ite miettisin omia harrastuksia ja yrittäisin etsiä henkilön, joka on kiinnostunut samoista. Yhteiset harrastukset olis kivoja kun lapset kasvaa, eli se perheen perustaminen ei saa olla ainut valinnan ohjuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä nyt on ongelma? Tinderissä monet naiset haaveilee ensimmäisestä lapsesta ja ikää näillä 35-40 vuotta. Tämän palstan naisilla on aina tapana liioitella että yli 40 vuotias mies on jo myöhässä. 20-30 vuotiaatkin naiset hakee yli nelikymppisiä miehiä Tinderissä.
Miksi 20- 30 vuotias suomalaisnainen hakisi yli 40 vuotiasta miestä? Täytyy olla jo melkoinen mies että tuonikäisen neidon itselleen löytää. Joo, esim. Presidentti.
Sinun pitää kysyä niiltä naisilta sillä ainakin minulle yli nelikymppiselle Tinderissä näkyy sen ikäisiä naisia lukematon määrä jos laitan sen ikäisiä itse hakuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä-
Yli viisikympisen miehen riski saada vammainen lapsi on äärimmäisen pieni verrattuna yli kolmekymppiseen naiseen
https://www.urmc.rochester.edu/encyclopedia/content.aspx?contenttypeid=…
Vierailija kirjoitti:
Minä hain 45-vuotiaana omani Aasiasta.
Ja kesäiltaa vietät täällä meidän suomimammojen parissa jälleen kerran.
Mä etsin myös kunnollista, perhettä haluavaa naista Helsingissä. Yliopistosta olen valmistui jo pari vuotta sitten ja sieltä en ikinä löytänyt naista. Viimeiset pari vuotta olen ollut työelämässä oman alan hommissa.
M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksipä juuri ei kannata niitä yli kolmekymppisiä suomilahnoja katsella, ulkomailta löytyy pilvin pimein hyvää materiaalia...
Googleta paternal age effect, miehet nimenomaan aiheuttaa autismia, syöpiä, skitsofreniaa, jne. lapsille. Keskenmenon riski kasvaa myös isän iän myötä
Miehellä ei ole mahdollisuutta tuottaa tervettä spermaa vanhana, koska se tuottaa sitä koko ajan ja sen kivekset on tavallaan pilaantuneet iän myötä, eikä se tuota terveitä siittiöitä seulovaa entsyymiä 35v eteenpäin.
Naisen munasolut on valmiit jo syntyessä, joten terveen munasolun mahdollisuus on olemassa vielä vanhana, miehellä se ei ole mahdollista. Suurin riski vammaiselle lapselle on naisella muuten teini-ikäisenä, ei edes vanhana.
Tuo on ihan yleisesti tiedetty asia lääketieteessä, ja yleensä vanhan isän ollessa kyseessä vaikkapa h-hoidoissa ehdotetaan sen miehen sukulaista/poikaa lahjoittajaksi, koska sen siittiöitä ei mielellään käytetä ollenkaan.
Höpö höpö suomalaisilla luovuttajilla 18-45V, monissa ei ole yläikärajaa, koska miehen iällä on vain hyvin pieni vaikutus verrattuna esim. yli kolmikymppiseen naiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äijät nopeasti ulkomaille hakemaan hyvää vaimomatskua, hus hus.
Mitä te vauva-palstalla ähisette. Ei me kolmevitoset suomilahnat millään muotoa teitä estele. Matkaan vaan rohkeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö suomalaisilla luovuttajilla 18-45V, monissa ei ole yläikärajaa, koska miehen iällä on vain hyvin pieni vaikutus verrattuna esim. yli kolmikymppiseen naiseen...
https://www.vsshp.fi/fi/hoito-ja-tutkimukset/Sivut/sperman-luovuttamine…
Vierailija kirjoitti:
Mä etsin myös kunnollista, perhettä haluavaa naista Helsingissä. Yliopistosta olen valmistui jo pari vuotta sitten ja sieltä en ikinä löytänyt naista. Viimeiset pari vuotta olen ollut työelämässä oman alan hommissa.
M26
Sä oot liian nuori
Ikäluokassa 35-40 on varmasti muutamia potentiaalisia, joille kelpaisi iltatähti tai ei ole vielä lapsia. Huomaa, että läheskään kaikki naiset ei enää voi saada lapsia tuossa iässä, niin kannattaa varautua lapsettomuushoitoihin.
Tinderiä kannattaa hyödyntää, muuten on vaikea löytää tarpeeksi naisia, jotta voisi joku sopiva löytyä siitä joukosta.
Itse erosin lapsettomasta liitosta 37 v ja toivoin edelleen saavani lapsia. Onnistuinkin löytämään ikäiseni miehen, jolla jo oli lapsia ja oli valmis hankkimaan lisää. Nyt yksi lapsi ja toinen vielä toiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hakee kunnollista alkoholitonta tupakoimatonta ja muutenkin suht terveitä elintapoja harrastavaa naista, heitä löytynee joistain kirjallisuuspiireistä, lavatansseista erityisesti. Harvinaisuuksia kuitenkin. Ehkä myös kirkon toiminnan piireistä.
Mitä hittoa? Itse viihdyn kyllä laskettelurinteessä, laitesukelmassa sekä golfkentällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä-
Yli viisikympisen miehen riski saada vammainen lapsi on äärimmäisen pieni verrattuna yli kolmekymppiseen naiseen
Niinkö, tajuatko, että tuossa puhtaan esim. downin syndroomasta, mies vaikuttaa sen lapsen erilaisiin syöpiin, skitsofreniaan, autismiin, keskenmenon riskiin, alhaiseen älykkyysosamäärään ja sen lisäksi moneen kymmeneen ERILAISEEN syndroomaan, eikä vain yhteen.
Eli vanha isä on ihan valtava terveysriski lapselle, ja sitä pidetään isona syynä autismin nousuun väestössä, ja lapsuusiän syöpien räjähdysmäiseen kasvuun.
Tälläkään kertaa emme saaneet vastausta kysymykseen, mikä ap:sta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä-
Niinkö, tajuatko, että tuossa puhtaan esim. downin syndroomasta, mies vaikuttaa sen lapsen erilaisiin syöpiin, skitsofreniaan, autismiin, keskenmenon riskiin, alhaiseen älykkyysosamäärään ja sen lisäksi moneen kymmeneen ERILAISEEN syndroomaan, eikä vain yhteen.
Eli vanha isä on ihan valtava terveysriski lapselle, ja sitä pidetään isona syynä autismin nousuun väestössä, ja lapsuusiän syöpien räjähdysmäiseen kasvuun.
Älä naurata 50 miehen riski saada ylipäätään vammainen lapsi on edelleenkin äärimmäisen pieni verrattuna 30 kymppiseen naiseen ja ennen kaikkea jos puhutaan vakavemmista vammoista.
Hyvät, jos olet aiemminkin ollut parisuhteessa ja katselet nytkin oman ikäisiäsi naisia.
Olemattomat, jos et ole koskaan ennenkään päässyt parisuhteeseen, ja/tai katselet nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä-
Älä naurata 50 miehen riski saada ylipäätään vammainen lapsi on edelleenkin äärimmäisen pieni verrattuna 30 kymppiseen naiseen ja ennen kaikkea jos puhutaan vakavemmista vammoista.
Ihan tuolta sinun shokkiuutisestasi poimittuna review found that while severe health effects are associated with higher paternal age, the total increase in problems caused by paternal age is low.
Ja itse asiassa samassa lähteessä todetaan että alle 25 ja yli 50 vuotiailla miehillä on kohonnut riski, eli nuori ja vanha isä on riski, mutta erittäin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hakee kunnollista alkoholitonta tupakoimatonta ja muutenkin suht terveitä elintapoja harrastavaa naista, heitä löytynee joistain kirjallisuuspiireistä, lavatansseista erityisesti. Harvinaisuuksia kuitenkin. Ehkä myös kirkon toiminnan piireistä.
Mitä hittoa? Itse viihdyn kyllä laskettelurinteessä, laitesukelmassa sekä golfkentällä.
Saavatko miehet lähestyä sinua noissa paikoissa, vai oletko heti että "minä olen täällä harrastamassa, en etsimässä aviomiestä!"?
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanovat halauvansa tuollaisen, mutta oikeasti ottavatkin sen tatuoidun linnakundin, kun se on niin ihana aina silloin kun ei lyö.
Tässä yritetään ratkaista yuon miehen ongelma. Tämä ei ole naisvihaketju. Mene sylkemään tätä nsisvihaadi muualle.
Minä hain 45-vuotiaana omani Aasiasta.