Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön yh isän pohdiskeluja

Vierailija
27.07.2014 |

Olen siis lähes viisivuotiaan tytön yksinhuoltaja. Mitä tytölle pitäisi opettaa ns. tyttönä olemisesta? en ole vielä muuta keksinyt kuin että kerran viikossa saa laittaa kynsilakkaa jonka kävin ostamassa. sanoin että tytöt tykkää silloin tällöin laittaa itteään nätiksi meikeillä yms.

pitääkö tässä vetää mekko päälle vai mitä? jos kouluun asti odottelee niin tulee todennäköisesti ongelmia. "äidinkorviketta" ei ole eikä tule todennäköisesti olemaankaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en voi sanoa muuta kuin että kiitos AV!

vuosia olen täällä pyörinyt ja harvemmin vastannut, mutta kerrankin ketju jossa on näinkin monta vastausta ja EI ENSIMMÄISTÄKÄÄN negatiivista vastausta.

ps. kynsilakka idea juontaa hänen äidiltään. koko ajan korjaili..

T:AP

Vierailija
22/24 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt vähän samoja asioita pojan yksin kasvattamisesta. Mutta ehkä olen sitten "vain" äiti ja luotan siihen että miehiset jutut opitaan jostain, olisikohan partio hyvä harrastus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuukautiset on tärkeä kertoa ajoissa ja joku naispuolinen tuttu ostamaan rintaliivit tytölle. Toisaalta kaupoissa kyllä myyjiä jotka osaa auttaa kun pyytää.

Vierailija
24/24 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi kuukautis- ja rintsikkajutut olisi kyllä hyvä käydä läpi muutaman vuoden kuluttua. Menkat voi "pahimmillaan" alkaa jopa 8 vuotiaana. Se taitaa onneksi olla harvinaista, mutta 10-11 vuotiailla jo melko yleistä. Onko lapsella esim kummitätiä/muuten läheistä naispuolista sukulaista tai vastaavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi