Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alushousut metsässä

Vierailija
27.07.2014 |

Liikun varsin paljon metsissä, ja aina silloin tällöin, viimeksi tänään, löytyy jostain mättäältä (yleensä miesten) alushousut. Rupesi sitten vain mietityttämään, mikä saa ihmisen lähtemään metsästä ilman alushousujaan. Tietysti kaikenlaisia tapahtumaketjuja tulee mieleen, erityisesti niiden riisumisesta, mutta miksi ne pitää sinne jättää? Onkohan täällä kenelläkään veikkauksia, tai peräti kokemusta asiasta? Tietysti myös kaikenlaista muuta aina löytyy, mutta erityisesti tämä alushousuasia alkoi nyt herättää kysymyksiä...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä takavuosien naitutulla oli jätti joskus Lapin-vaelluksillaan rajamiesten partiotuvan seinänaulaan pikkarit. "Näkevät edes jotain naiseen liittyvää siellä kairassa"...

Vierailija
22/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin yhdellä kivellä märät bokserit. En usko että ne olisivat vedestä märät, kun maakaan ei ollut märkä. En kyllä ymmärrä miksi joku kusee housuihinsa keskellä metsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus näin tutulla metsäreitillä alushousut. Vilkaisin niitä toisenkin kerran ja tajusin että nehän on ihan mun ikiomat alkkarit. Noloa. Olin edellispäivänä käynyt saman reitin koiran kanssa ja oletan, että ne alkkarit oli jääny lenkkihousujen lahkeeseen koneesta ottaessa ja tippu sieltä sitten metsäpolulle

Vierailija
24/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin muutama päivä sitten että joku mies heilui kännissä kalsareissa ja t-paidassa. Yhtäkkiä se veti kalsarit pois ja alkoi kusta keskelle tietä. En sitten viitsinyt mennä miehen ohi joten käännyin toiseen suuntaan. En tiedä laittoiko mies kalrarinsa jalkaan vai jättikö tielle.

Vierailija
25/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset varastelee uffin laatikoista vaatepusseja ja kylvävät sisältöä pitkin maita ja mantuja. Pidetään se mitä halutaan ja loput nakellaan vaikka metsään.

Vierailija
26/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mulla äkkiseltää tulee mielee et meni maha sekasi ja tuli lusikalline housuu eikä taho kulkea niisä alushousuissa enää. Toinen et humalassa harrastetaan mukavuuksia toisen kanssa ja unohetaa ottaa housut mukaa.

Vierailija
27/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin joskus syksyllä lähimetsästä avaamattoman miesten pikkuhousu pakkauksen. Ei ollut ilmeisesti kelvannut. Halusikohan sitten vain boksereita? En kyllä ymmärrä miksi ne piti tuoda metsään eikä roskikseen.

Vierailija
28/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriani on että joku tutkija jättää niitä sinne. Hän jättää kameran piiloon lähelle ja tutkii ihmisten käyttäytymistä tilanteissa jossa löytää alushousut metsästä. Ehkä hän tutkii alkkarifetissejä, on itse pervo tai uskoo muidenkin liittyvän joukkoon ja jättäen omat alushousut viereen.

Vierailija
29/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin joskus syksyllä lähimetsästä avaamattoman miesten pikkuhousu pakkauksen. Ei ollut ilmeisesti kelvannut. Halusikohan sitten vain boksereita? En kyllä ymmärrä miksi ne piti tuoda metsään eikä roskikseen.

Mäkin olen nähnyt samanlaisen tapauksen ja monesti. Ei ilmeisesti sitten miehelle/miehille kelpaa muut kuin bokserit.

Vierailija
30/42 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:51"]

Minkä sorttista kalsaria on löytynyt? Boksereita vai briefejä?

En ole jäänyt kovin tarkasti tutkimaan, mutta tämänpäiväiset oli kuviolliset bokserit.

-ap

Oliko Aku Ankka -kuvioidut? Jos oli, niin minulta jäivät!

Vierailija
31/42 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kyllä nähnyt illalla että jotkut olivat puuhaamassa keskellä metsää. Mutta kun huomasivat minut lähtivät karkuun. Kävin katsomassa oliko jotain jäänyt heiltä ja kyllä sieltä yhdet bokserit löytyi. Seuraavana päivänä kun kuljin uudestaan kohdan ohi boksereita ei ollut enää. Onkohan noissa ainakin osassa tapahtunut sama, eikä boksereita enää löydetty metsästä.

Vierailija
32/42 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena multa jäi pikkupöksyt polulle, kun olin menossa uimaan ja mulla oli uikkari päällä, mutta pikkarit mukana, että voisin vaihtaa märän uikkarin uimisen jälkeen pois rannalla. No, ne pikkarit jäi johonkin puskaan roikkumaan ja tietenkin poika, johon olin vähän ihastunut, löysi ne. Olin tosi nolona silloin.

Lenkkeillessä olen huomannut, että on aika tarkkaa, että käy vessassa ennen juoksemaan menemistä. Juostessa tulee tosi helposti iso hätä, tai pissakin saattaa karata, jos juoksee kovaa eikä muista hallita lantionpohjalihaksia samalla. Luulen siis, että aika monet metsään nakatut alkkarit johtuu siitä, että lenkkeilijälle on tullut hätä kesken lenkin.

Vierailija
33/42 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin noilla levähdysalueilla ne ukko- ja varatut bi-miehet käyvät hommailemassa,

siellä niitä kalsareita ja kortonkeja ainakin on usein läjäpäin.

Vierailija
34/42 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen löytänyt metsästä - siis ihan oikeasta metsästä kilometrien päässä asutuksesta - hautakiven, linja-autopysäkin kyltin "varsineen", jääkaapi (lähimmälle tielle matkaa yli 500 m, taivaastako se oli pudonnut), parittoman saappaan, kirveen iskettynä kantoon, kalsareita (niitä oikeasti löytyy metsästä joka vuosi muutamat), täyden marjaämpärin (huhuilin aikani poimijaa, kukaan ei tullut, jätin ämpärin marjoineen sinne ja vuoden kuluttua se oli yhä paikallaan, marjat mädäntyneinä).

Kirjottaisiko joku sanallisesti lahjakas tästä tarinan? Miten kaikki päätyi metsään ja miksi? 😀

Vierailija
35/42 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkä alueella pitäisi antaa... metsäpanovaroitus...

Vierailija
36/42 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen löytänyt metsästä - siis ihan oikeasta metsästä kilometrien päässä asutuksesta - hautakiven, linja-autopysäkin kyltin "varsineen", jääkaapi (lähimmälle tielle matkaa yli 500 m, taivaastako se oli pudonnut), parittoman saappaan, kirveen iskettynä kantoon, kalsareita (niitä oikeasti löytyy metsästä joka vuosi muutamat), täyden marjaämpärin (huhuilin aikani poimijaa, kukaan ei tullut, jätin ämpärin marjoineen sinne ja vuoden kuluttua se oli yhä paikallaan, marjat mädäntyneinä).

Olisiko marjastaja säikähtänyt jotain ja sitten paniikissa paennut ja jättänyt marjaämpärin maahan turhana painolastina.

Vierailija
37/42 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen nähnyt samanlaisen tapauksen ja monesti. Ei ilmeisesti sitten miehelle/miehille kelpaa muut kuin bokserit.

Itse olen kyllä löytänyt boksereitakin metiköstä, mutta tuo syy on varmaan aika tosi. Ei miehet halua keneltään niitä pikkukalsareita, mutta boksereihin on varmaan tullut kusta.

Vierailija
38/42 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on käynyt niin, että yhtäkkiä tuli pissat housuun niin oli pakko ottaa bokserit pois, mutta ei se hirveästi auttanut, kun pissa oli levinnyt jo lahkeita pitkin kaikkialle. Silloin jäi yhet kususet bokserit metsään.

Vierailija
39/42 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hu huh

Vierailija
40/42 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo