Haluan kuolla :(
Tuntuu niin pahalta tämä elämä ja masentaa kamalasti. Ennen juhannusta tuli ero miehestä kun se jäi pettämisestä kiinni. Nyt oon ollut niin yksin ja surullinen koko ajan ja pahenee vaan. Kuolemanajatukset pyörii koko ajan mielessä.
Kommentit (14)
Hyvä keskustelun aloittaja :) Olet varmasti siinä määrin synkissä tunnelmissa, että todella tarvitset ja ansaitset paljon tukea ja apua itsesi ulkopuolelta, muilta ihmisiltä! Kuolemanajatuksissa olet vaarassa menettää myös sen hyvän, jota hyvinkin saattaisit vielä saada tässä ainutlaatuisessa elämässäsi - ja vaikka juuri nyt et näin jaksaisi ajatellakaan, ei se tarkoita, etteikö sinullekin voisi käydä hyvin. "Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa", on joku viisas sanonut.
Haluaisin sanoa sinulle, että vaikka sinua petettiin ja vaikka sinusta tuntuisi kuinka pahalta, olet edelleen täysin arvokas nainen ja ihminen: sinä olet RAKAS, ARVOKAS ja AINUTLAATUINEN ihminen! Ja tätä tosiasiaa ei muuta mikään, mitä sinulle on tehty tai sanottu. Olet arvokas ja ainutlaatuinen vain siksi, koska olet ihminen ja olet olemassa. Luotan siihen, että minut ja sinut on tarkoitettu sellaiseen rakkauden yhteyteen, joka ei ikinä petä, vaan hyväksyy, kantaa ja parantaa meitä :) Ensimmäisen linkin lyhyt video kuvaa koskettavasti tällaista rakkautta. Toivoa ja voimia sinulle joka hetkeen.
http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
http://www.healingrooms.fi/?sid=118
Valtakunnallinen kriisipuhelin puh.01019 5202
Älä sellaisen mulkeron vuoksi itseäsi tapa!
Voi, voi. Voisitko mennä vaikka pyöräilemään? Osta samalla karkkipussi ja kirjoita tietokoneella lista hyvistä asioista, mitä sinulla vielä on elämässä ja tulosta se.
-Mies 29v-
Mies ei ollu sun arvoinen, mokoma liero!
Olisiko jostain eroryhmästä apua? Tai varaa aika terveysaseman depressiohoitajalle. Puhuminen auttaa löytämään vähän valoisampia vaihtoehtoja kuin kuolema. Tsemppiä.
Onko sulla ystäviä joille voisit puhua? Toivottavasti saat apua jostain.
Parasta sille miehelle, ja etenkin sulle on nyt näyttää, mistä se paska jää paitsi ja minkä menetti.
Tee suunnitelma kuinka ja missä aikataulussa sinusta kuoriutuu upein mahdollinen sinä.
Koska miehet ovat visuaalisia olentoja, tee siis jotakuinkin näin:
-käy kampaajalla, (mutta älä tietenkään leikkaa hiuksia lyhyeksi)
-laita kynnet
-shoppaa uusia, parhaita puoliasi korostavia NAISELLISIA vaatteita
-käy kasvohoidossa, vartalohoidossa, hieronnassa jne.
-ota rusketus
-treenaa, treenaa, treenaa, ota tavoitteeksi liikkua joka päivä
-käy ulkona kavereiden kanssa vimpan päälle tälläytyneenä
-jne.
-ALOITA JO TÄNÄÄN !
Mä tein näin, ja yllättäen mulla olikin superhyvä olla, miehiä pörräs ympärillä ja niitä tuli "ovista ja ikkunoista", exä kiemurteli mustasukkaisuudessaan ja halus palata yhteen + lupaili kuut taivaalta.
En tietenkään ottanut takas, nautin vaan siitä tilanteesta, ja nyt elän sinkkuna ja upeana itsenäni.
Sä selviät kyllä, kun päätät niin! :)
No joutaa tuollasen ukon mennäkin.
Ei miestä mihinkään tarvii. Lapsiakin kun voi hankkia lahjasiittiöillä. Paljon mukavempaa kun saa itse päättää kaikenlaisista asioista eikä oo kukaan selän takana kyttäämässä mitä naputtelet koneella esim...
Tossa vaiheessa lääkärille ja heti!
Haluatko todella kuolla vai haluatko ennemminkin eroon nykyisestä olotilastasi ja tunteistasi?
Kun minun poikaystäväni jätti minut, jokainen päivä meni sumussa. Aamut olivat pahimpia, kun herätessä muistin mitä oli tapahtunut. Itsellänikin oli tuolloin itsetuhoisia ajatuksia, mutta hiljalleen olo helpottui. Kysyin itseltäni, haluaisinko elää elämääni jos minulla ei olisi näitä ahdistuksen, surun ja ikävän tunteita. Kyllä haluaisin. Päätin hyväksyä suruni ja sen, että toipumiseen menee aikaa. Kuolema voi tuntua helpolta ratkaisulta, mutta elämäsi on liian arvokas päättyäkseen ennenaikaisesti. Voimia sinulle ap. Ajan kanssa helpottaa.
Nussi. Kuulemma nussiminen (=lihallinen kontakti) auttaa unohtamaan exät sun muut.