Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alushousut metsässä

Vierailija
27.07.2014 |

Liikun varsin paljon metsissä, ja aina silloin tällöin, viimeksi tänään, löytyy jostain mättäältä (yleensä miesten) alushousut. Rupesi sitten vain mietityttämään, mikä saa ihmisen lähtemään metsästä ilman alushousujaan. Tietysti kaikenlaisia tapahtumaketjuja tulee mieleen, erityisesti niiden riisumisesta, mutta miksi ne pitää sinne jättää? Onkohan täällä kenelläkään veikkauksia, tai peräti kokemusta asiasta? Tietysti myös kaikenlaista muuta aina löytyy, mutta erityisesti tämä alushousuasia alkoi nyt herättää kysymyksiä...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa joskus miettinyt tota. Liittyisikö sextailuun? Mutta minkä takia ne tosiaan pitää jättää sinne metsään?

Vierailija
2/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo vielä mitään, mutta kerran lapsena löysin marjaretkellä metsästä tekojalan!

Miten sellainen on voinut unohtua...?!? Se oli sellainen ihan kunnon kokoinen proteesi, koko jalan pituinen (jalkaterä, sääri, reisi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on tullut vähä kakka tai pissa housuun? Jättäny märät pöksyt sinne :D

Vierailija
4/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:03"]

Jos jollain on tullut vähä kakka tai pissa housuun? Jättäny märät pöksyt sinne :D

[/quote]

Onko muita veikkauksia? Olisi kyllä mielenkiintoista tietää tarinoita näiden outojen unohduksien takaa. Tuo tekojalkaesimerkki on kyllä aika huippu.

-ap.

Vierailija
5/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ulkoilutin aikoinaan koiraa lähikadun pusikoissa, varrella kadun, jonka päässä oli pubi. Se oli sellainen aika vehreä lähiö, jossa paljon puustoa, mm. isoja vaahteroita ym. ettei mikään  urbaani citymiljöö. Sunnuntai-iltaisin kadunvarren puista sai bongata aika mielenkiintoisia juttuja. Juuri niitä alushousuja, sukkia, jopa naisten nailoneita;D Ja aina, kun löytyi kenkä, ei sille näyttänyt olevan paria, vaan ainoastaan se yksi.

Tuo alushousucase on kiinnostava. Jos on joku päässyt yllättämään metsäpanoilta, niin kyllähän siinä kiire voi tulla ja pöksyt jäädä mättäälle, varsinkin jos on ollut jommankumman kumppani :)

Vierailija
6/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sorttista kalsaria on löytynyt? Boksereita vai briefejä?

Vierailija
8/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran harrastin törkeässä kännissä seksiä luonnonhelmassa. Ei siinä kunnossa osannut enää pöksyjä tai muitakaan tavaroita kaipailla.

Vierailija
9/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 22:51"]

Minkä sorttista kalsaria on löytynyt? Boksereita vai briefejä?

[/quote]

En ole jäänyt kovin tarkasti tutkimaan, mutta tämänpäiväiset oli kuviolliset bokserit.

-ap

Vierailija
10/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen löytänyt metsästä - siis ihan oikeasta metsästä kilometrien päässä asutuksesta - hautakiven, linja-autopysäkin kyltin "varsineen", jääkaapi (lähimmälle tielle matkaa yli 500 m, taivaastako se oli pudonnut), parittoman saappaan, kirveen iskettynä kantoon, kalsareita (niitä oikeasti löytyy metsästä joka vuosi muutamat), täyden marjaämpärin (huhuilin aikani poimijaa, kukaan ei tullut, jätin ämpärin marjoineen sinne ja vuoden kuluttua se oli yhä paikallaan, marjat mädäntyneinä).

Vierailija
11/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Joo, minulla iski kerran juoksulenkillä hitonmoinen paskahätä, enkä päässyt vessaan asti, vaan ryntäsin puskaan hätäpakalle ja sitä karkasi vähän housuihinkin ja pyyhin lopuksi perseen akkareihin.

Toinen voisi tietty olla tulla seksi luonnonhelmassa ja ehkä niitä alkkareita ei ole löydetty kamoja keräillessä, jos on vaikka ollu jo pimeää, tai on tultu yllätetyksi ja kiireinen lähtö, tai ovat olleet niin tahmaiset että ei ole huvittanut vetää jalkaan.

Vierailija
12/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:03"]

MInä olen löytänyt metsästä - siis ihan oikeasta metsästä kilometrien päässä asutuksesta - hautakiven, linja-autopysäkin kyltin "varsineen", jääkaapi (lähimmälle tielle matkaa yli 500 m, taivaastako se oli pudonnut), parittoman saappaan, kirveen iskettynä kantoon, kalsareita (niitä oikeasti löytyy metsästä joka vuosi muutamat), täyden marjaämpärin (huhuilin aikani poimijaa, kukaan ei tullut, jätin ämpärin marjoineen sinne ja vuoden kuluttua se oli yhä paikallaan, marjat mädäntyneinä).

[/quote]

Aika friikkiä! Mitähän sille poimijalle on tapahtunut?

Vierailija
13/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä hukkaa sankon. Helposti.

Vierailija
14/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:14"]

Metsässä hukkaa sankon. Helposti.

[/quote]Juu, varmaan jos rahasta poimii useampia kymmeniä ämpäreitä.

Vierailija
15/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt epäonnistuneen kännisen puskapissan jälkeen alkkarit mättäälle. Jälkeenpäin harmitti roskaaminen, mutta juu, pissa/kakkakalsareiksi veikkaisin isoa osaa.

Vierailija
16/42 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:01"]No ei tuo vielä mitään, mutta kerran lapsena löysin marjaretkellä metsästä tekojalan!

Miten sellainen on voinut unohtua...?!? Se oli sellainen ihan kunnon kokoinen proteesi, koko jalan pituinen (jalkaterä, sääri, reisi)

[/quote]

:DDDDD en tiedä mikä tästä tekee niin hulvatonta

Vierailija
17/42 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin vähän aikaa sitten metsästä aika uudet bokserit. Taisi tulla jollain kiire kun niin uudet jäi metsään.

Vierailija
18/42 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:03"]

Aika friikkiä! Mitähän sille poimijalle on tapahtunut?Meni marjaan.

Vierailija
19/42 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri kertoi että oli juoksulenkillä ja oli yllättänyt hirvee ripuli ja oli joutunut pysähtyä ripuloimaan puskaan ja pyyhkinyt pikkuhousuihin. jos ne on kaikki ripuloivien lenkkeilijöiden :D 

Vierailija
20/42 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita veikkauksia? Olisi kyllä mielenkiintoista tietää tarinoita näiden outojen unohduksien takaa. Tuo tekojalkaesimerkki on kyllä aika huippu.

-ap.

Yksi mahdollisuus on, että unohdettu esine ei ole ollut unohdushetkellä aktiivikäytössä. Kyseessä ovat olleet varakalsarit tai tekojalan unohtajalla on kaksi omaa oikeaa jalkaa ja kanniskelee tekojalkaa muusta syystä mukanaan. Ehkäpä kokonaista kuormaa, joten yhden koiven putoamista ei niin huomaan... :-)