Kun oma kännisekoilu hävettää ihan hirveästi vielä viikonkin jälkeen. Kehtaa näyttää naamaansa missään.
Kävi tosi nolosti ja koko ajan pulpahtaa mieleen mitä tein tai sanoin. Olin aivan kamalassa kaatokunnossa.
En juo vahvoja oikein koskaan ja nyt tuli sitten juotua kun näki ihmisiä ja tuli käytyä baareissa.
Flirttailin baarimikolle ja olin olevinaan todella hauska. Juomat taisi kaatua kerran baarissa, muistaakseni rikoin tuopin. Kaaduin lumihankeen ja olin siellä persiilläni jokusen aikaa kun odotin, että joku tulee nostamaan ylös. Kadotin tavaroitani useaan otteeseen. Kerroin kaikenmaailman typeriä asioita ihmisille ja olin varmaan aika kovaääninen..
Jossain vaiheessa suutuin eräälle miehellekin, tosin muistaakseni sain siitä hyvää palautetta toisaalta ja "puolellani" oltiin. Mitähän kaikkea...
Kaatuilin toisenkin kerran mutta onneksi en julkisella paikalla (ainakaan muistaakseni) ja nyt on polvi ollut kipeä ja mustelmilla. Ei saamari..
En minä noin humalassa yleensä ole. Hävettää aivan saamaristi kuitenkin. Ei tarvi käydä baareissa taas hetkeen ja jos käynkin niin muistan jättää vahvemmat juomat muille.
Kommentit (53)
Ei nuo nyt niin pahalta kuulosta. Anna itsellesi anteeksi. Et ollutkaan superihminen.
Pitkäksi venyneen baariyön päätteeksi kahdeksalta aamulla kauppaan. Vedin hyllyn siellä vahingossa nurin. Ei ole ollut minulla asiaa sinne sen jälkeen.
Kannattaa laittaa korkki kiinni nyt, eikä sitten kun tulee vielä isompia ongelmia.
Tavaroiden hukkaamiset, kännikinastelut, känniflirttailut, kaatumiset yms on aika peruskauraa jos yhtään lohduttaa. Veikkaan, että baarimikko on nähnyt pari muutakin flirttailijaa ja juomankaatajaa uransa aikana.
Vertaistuen vuoksi voin kertoa, että olen kerran kaatunut tanssilattialla ja murtanut jalkani. Sen muisteleminen kyllä kieltämättä vielä aiheuttaa kylmiä väreitä.
Oksensin julkisesti silleen muina miehinä(naisina) :"kukaan ei huomaa jos ihan hiljaa tässä oksennan"
Eipä kuulosta kovinkaan pahalta. Mietipä mitä muistat toisten ihmisten tekemisistä tuona iltana? Ne muistaa yhtä paljon sinun hommistasi. Leuka pystyyn vain.
No minä päästelen selvinpäin aivopieruja niin usein, että kirjan saisi kirjoitettua. Aamun uutistenlukija puhui myös useamman kerran mitä sattuu, ei änkyttänyt mutta sanoi ihan eri asiaa tarkoittavia sanoja monessa eri kohdassa. Se oli kummallista.
Kato YouTubesta Prodigyn - Smack my bitch up alkuperäisen musiikkivideon niin huomaat miten pientä sekoilusi on.
Minulla on kamala kokemus. Menin kossupäissäni sössöttämään facebookiin kaikkea paskaa.
Eikä siinä vielä kaikki vaan soitin pomolleni aamuyöstä ja kerroin, kuinka mulkku hän on.
En ole enää siellä töissä.
Soitin yöllä kännipuhelun (nyt jo eksäni) äidille ja haukuin hänen poikansa pataluhaksi.
Asuttiin siihen aikaan paritalossa vierekkäin. Ei asuttu sen jälkeen ja ukkokin on vaihtunut.
Vierailija kirjoitti:
Soitin yöllä kännipuhelun (nyt jo eksäni) äidille ja haukuin hänen poikansa pataluhaksi.
Asuttiin siihen aikaan paritalossa vierekkäin. Ei asuttu sen jälkeen ja ukkokin on vaihtunut.
Nainen, johon voisi ihastua :)
Tuohan on ihan viatonta hauskapitoa selittyen sillä kun oli vähän työ tai muita paineita 🛠 😁
Me olemme kumpikin puolisomme kanssa heränneet kerran putkastakin oikein rankan hauskanpidon jälkeen, siis eri aikoina ja ikäisinä. Vähän aikaa se nolotti mutta sitten jälkeen päin se vain nauratti. 🤣🍺
Putkaan vietiin ettei joudu ryöstetyksi tai muuta pahaa olisi tehty.
Jos väsyneenä ja paineissa lähtee juhlimaan niin aika monille sattuu ja tapahtuu kömmähdyksiä. Siitä opimme kumpikin ettemme lähde viihteelle koskaan raskaan työpäivän jälkeen tai on tapahtunut jotain mikä vituttaa suunnattomasti.
Vaarallisinta nykyään on tulla ryöstetyksi jotenka en ota enää päihteitä muualla kuin kotona. Ja laseihin voidaan tiputella tyrmäystippoja.
Jos on tavarat tallessa eikä ole tullut ryöstetyksi tai hyväksikäytetyksi niin on ollut onni matkassa. Mikään lintukoto tämä Suomi ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos reilusti kertoisitte omianne, jos tämä häpeä edes hieman helpottaisi? Olisi kiva..
Ap
Juu, ei itselle ole käynyt tuollaisia lainkaan. Sorry ap...
Sattuipa kerran mullekin. Loma alkoi, lähdin rätti väsyneenä töistä ja ajattelin mennä ruokakaupan kautta. Kaupasta eksyin paikalliseen, jossa lähti lapasesta. Jossain vaiheessa olin lähtenyt baarista ja sammunut keskelle jalkakäytävää. Herään aamuyöstä putkasta palelevana. Ruokaostokset jäi jonnekin. Semmoinen lomalle lompsis. Onneksi tästä on kulunut jo yli 10 vuotta.
No ei se mitään.
Minä sekoilen ihan selvinpäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuttiin siihen aikaan paritalossa vierekkäin. Ei asuttu sen jälkeen ja ukkokin on vaihtunut.Nainen, johon voisi ihastua :)
Et ihastuisi enää.
- n56v -
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulosta kovinkaan pahalta. Mietipä mitä muistat toisten ihmisten tekemisistä tuona iltana? Ne muistaa yhtä paljon sinun hommistasi. Leuka pystyyn vain.
Eihän se nyt noin mene. Jos joku vetää kunnon lärvit, ei se tarkoita että kaikki muutkin ovat olleet samanlaisessa kunnossa. Joku saattaa muistaa hyvinkin ap:n konttailut.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mitään.
Minä sekoilen ihan selvinpäin...
Samoin. Tyttöni sekoilee myös ja kerroin hänelle, että mitä se voi olla sitten vanhempana.
Jos reilusti kertoisitte omianne, jos tämä häpeä edes hieman helpottaisi? Olisi kiva..
Ap