Miehen tyyli lasten kanssa:
Mitäs haluutte iltapalaa? Joko oot käyny suihkussa, ai et no menetkö käymään? No ei sit.. Lapset 3 ja 6, tuntuu et vanhemmuus ihan hukassa ja lapsilla vastuu. Mutta mies kuulemma ei näe tässä mitään ongelmaa. Toistuvasti myös unohtaa ilta-antihistamiinin antamisen lapselle ja sanoi että minkäs sille voi jos ei muista..lääkettä!? Miten voi olla noin tuollainen? Sanoi mulle että älä kälätä siinä kun tänään suutuin että unohtelee ja sanoin että sitten vastuusi laittaa vaikka muistutus puhelimeen. Mitä tekisitte?
Kommentit (25)
Tietääkö mies mitä seuraa lääkkeiden ottamattomuudesta? Kannattaa herätellä kertomalla pahimmista mahdollisista seurauksista googlen kuvahaun avulla. Toisena keinona opettaisin lasten kanssa toiminnan rautalangasta vääntäen. Kai olet vaatinut miehen tilille pahoista sanoistaan?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:09"]
Tietääkö mies mitä seuraa lääkkeiden ottamattomuudesta? Kannattaa herätellä kertomalla pahimmista mahdollisista seurauksista googlen kuvahaun avulla. Toisena keinona opettaisin lasten kanssa toiminnan rautalangasta vääntäen. Kai olet vaatinut miehen tilille pahoista sanoistaan?
[/quote] olen puuttunut sanoihin tiukasti, sanonut että sitten tiemme eroavat jos nimittelee ja halveksin sellaista ihmistä joka niin puhuu. Mitä vielä voin? Miehen mielestä sanoo oikeutetusti kun nalkutan.. Ja tiedän että teen sitä paljon, koska raivostuttaa, masentaa ja turhauttaa miehen tyyli. Olen pyytänyt pariteraåiaanpiaan muttei kuulemma kiinnosta eikä lähde. Lääkkeistä sanoo, että liioittelen ja on niitä maailmassa malariapotilaita miljoonia, sellasista vasta pitää huolestua eikä hysterisoida näistä (allergialääkkeet). En vaan tajua miestäni... Ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:09"]
[/quote] olen puuttunut sanoihin tiukasti, sanonut että sitten tiemme eroavat jos nimittelee ja halveksin sellaista ihmistä joka niin puhuu. Mitä vielä voin? Miehen mielestä sanoo oikeutetusti kun nalkutan.. Ja tiedän että teen sitä paljon, koska raivostuttaa, masentaa ja turhauttaa miehen tyyli. Olen pyytänyt pariteraåiaanpiaan muttei kuulemma kiinnosta eikä lähde. Lääkkeistä sanoo, että liioittelen ja on niitä maailmassa malariapotilaita miljoonia, sellasista vasta pitää huolestua eikä hysterisoida näistä (allergialääkkeet). En vaan tajua miestäni... Ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:54"]Täällä valittamalla asiat eivät parane.
[/quote]
Kuule kyllä ne asiat voivat joskus parantua vaikka av:lla valittamalla. Täältä voi saada kannustusta, rohkaisua, ideoita. Jostain sitä on aloitettava!
Ei ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:04"]
Halusiko mieskin yhtä paljon lapsia? Ja onko ollut vastuunkantaja jo ennen lapsia vai oletko ap hoitanut asiat? Kannattaa testauttaa miestä ennen lasten hankintaa tutun lapsen hoitamisella ja katsoa onko kykyä ajatella toisen tarpeita.
[/quote] Ainoa lapsi, liekö vaikuttaa, en tiedä? Asui itsekseen ja piti kodin aina tosi tiptop, tarkka asioissaan. Siksen käsitä miksi lasten suhteen tuollainen?! Oli tosi leikkisä tuttavien lasten kanssa ja katsoin ihaillen, nytkin meillä parhaimmillaan jos leikkii ja halii, tuntuu vaan että sekin aina vähenee lasten kanssa ja lehdet, puhelin jne vie voiton. Aika sellainen päättämätön kai oli jo tavatessamme, minä puhuin perheestä moneen kertaan..mies sitten että voisihan sitä yrittää tuleeko laps. Joo, ei näin ap, ei näin saisi lähteä perustamaan perhettä :( ap