Sivut

Kommentit (201)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekoskaan kuullutkaan, että joku piilottelisi tiskiainepulloa kaapissa! Entä rätit sitten ja tiskiharja?
Vältän yleensäkään laittamasta mitään kosteaa kaappiin sisään. Se kosteushan haihtuu ja menee suoraan kaapin materiaaliin, joka homehtuu pikkuhiljaa.

Kuivauskaappi.

Ai puhtaiden astioiden seassa?

Ei kun siististi hyllyllään, ei minkään seassa. Meillä astiat on kaapissa. Kuivauskaapissa on lähinnä jotain sodastreampulloja ja muovikippoja. Aika turha laitos siis.

No aika monilla ei ole tiskikonetta, joten ne puhtaat asiat ovat nimenomaan kuivauskaapissa. Sitä vartenhan se kaappi on keksitty. 

Jaa no meillä on tiskikone jossa astiat pestään ja menevät sieltä suoraan kaappiin.

• ylös 2
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun mun lapsi leikkii lattialla niin mä työnnän sen yleensä komeroon pois näkyviltä. 

Juuri mietin, että stailataanko mieskin sisustukseen sopivaksi näissä tiskiaine kaappiin perheissä?
Vastaan itse kysymykseeni: todennäköisesti kyllä 😆 siis toki kaappi on sitten toinen vaihtoehto 😇

• ylös 29
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hymyilyttää, ei voi olla totta.  Jos tämä on ongelma, ette ongelmista mitään tiedä.

T; leski, keskemenot, syöpä ym tasoittaa ongelmat oikean kokoisiksi.

• ylös 45
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekoskaan kuullutkaan, että joku piilottelisi tiskiainepulloa kaapissa! Entä rätit sitten ja tiskiharja?
Vältän yleensäkään laittamasta mitään kosteaa kaappiin sisään. Se kosteushan haihtuu ja menee suoraan kaapin materiaaliin, joka homehtuu pikkuhiljaa.

Kuivauskaappi.

Ei kun siististi hyllyllään, ei minkään seassa. Meillä astiat on kaapissa. Kuivauskaapissa on lähinnä jotain sodastreampulloja ja muovikippoja. Aika turha laitos siis.

Teillä siis ilmeisesti astianpesukone. Meillä pestään käsin niin hieman eri asia.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos en tietäisi, mistä tuotteesta tässä puhutaan, tulisi suurimmasta osasta kommentteja mieleen joku pumpattava barbara tms. kun niin hirveästi hävettää pitää esillä :D

Nykyisissä asunnoissa on tosi pienet kaappitilat. Mihin tuonkin nyt sitten laittaa? Parvekkeelleko 🤣 jouluna voi sitten koristella jouluvaloilla.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hymyilyttää, ei voi olla totta.  Jos tämä on ongelma, ette ongelmista mitään tiedä.

T; leski, keskemenot, syöpä ym tasoittaa ongelmat oikean kokoisiksi.

Voi luoja, sinä se tästä ongelman teit. Me muut kunhan väittelemme triviaalista asiasta.

• ylös 9
  • alas 19
Vierailija

Sisustaminen ja siisteys näyttävät menevän toisilla sekaisin. Myös järjestyksen pito ja puhtaus ovat kaksi eri asiaa.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä pääsääntö, että kaikki pois pinnoilta. Näin on paljon siistimmän näköistä, varsinkin kun tilat eivät ole suuren suuret. Kaikki pesuainepullot ja rätit yms. ovat luonnollisesti kaapissa. Samoin kahvinkeitin ja muut ruuanlaittovälineet.

N50

Missä kuivaat märän rätin?

No sille on luonnollisesti koukku roskiskaapin oven sisäpuolella. Siellä on kuivunut ihan ilman ongelmia.

Toki olen havainnut, että harjojen ja riepujen säilytys kodin paraatipaikoilla on hyvin yleistä. Siksi alanuolet eivät yllätä. Mutta kysymyksesi kyllä kertoo, että on kyse vain tavasta, jota on totuttu pitämään itsestään selvänä, vaikka se ei todellakaan ole. Rätin kuivaus keskellä keittiötä ei ole ainoa mahdollisuus.

Kerran minua kiitettiin täällä vinkistä, kun mainitsin, myös päivän mittaan käytetyllä vesilasilla voi olla paikka kaapissa. Tämä ihminen ei ollut ikinä tullut ajatelleeksi, lasia ei ole pakko pitää pöydällä. Sitten hän tuskaili epäsiistiä keittiötä.

N50

• ylös 7
  • alas 41
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuivauskaappi.

No aika monilla ei ole tiskikonetta, joten ne puhtaat asiat ovat nimenomaan kuivauskaapissa. Sitä vartenhan se kaappi on keksitty. 

Jaa no meillä on tiskikone jossa astiat pestään ja menevät sieltä suoraan kaappiin.

Jaa no meilläpä ei. Yllättikö? 

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuivauskaappi.

No hyi 🤢🤮

Kuivauskaappiko?

Keittiörätit astioiden kuivauskaapissa.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä pääsääntö, että kaikki pois pinnoilta. Näin on paljon siistimmän näköistä, varsinkin kun tilat eivät ole suuren suuret. Kaikki pesuainepullot ja rätit yms. ovat luonnollisesti kaapissa. Samoin kahvinkeitin ja muut ruuanlaittovälineet.

N50

Kait olet laittanut myös mikroaaltouunin kaappiin?

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuivauskaappi.

Teillä siis ilmeisesti astianpesukone. Meillä pestään käsin niin hieman eri asia.

Niin, tuo nyt oli vastaus tuolle joka hämmästeli sitä että ne voivat olla kaapissakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

N50

Missä kuivaat märän rätin?

No sille on luonnollisesti koukku roskiskaapin oven sisäpuolella. Siellä on kuivunut ihan ilman ongelmia.

Toki olen havainnut, että harjojen ja riepujen säilytys kodin paraatipaikoilla on hyvin yleistä. Siksi alanuolet eivät yllätä. Mutta kysymyksesi kyllä kertoo, että on kyse vain tavasta, jota on totuttu pitämään itsestään selvänä, vaikka se ei todellakaan ole. Rätin kuivaus keskellä keittiötä ei ole ainoa mahdollisuus.

Kerran minua kiitettiin täällä vinkistä, kun mainitsin, myös päivän mittaan käytetyllä vesilasilla voi olla paikka kaapissa. Tämä ihminen ei ollut ikinä tullut ajatelleeksi, lasia ei ole pakko pitää pöydällä. Sitten hän tuskaili epäsiistiä keittiötä.

N50

Sinulla on ilmeisesti mukavan siistiä. Minua rätit ja tiskiaineet eivät häiritse, mutta laitan korvan taakse jos rupeaa joku päivä häiritsemään. Siihen asti vaikeuttaa elämää.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Onneksi saan asua kodissa enkä sisustuslehden mallikuvassa. Siksi voin pitää tiskiainepullokin kätevästi altaan reunalla. 

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuivauskaappi.

Mikä tässä nyt on ongelma? Meillä on mahdollisuus laittaa nuo jutut kuivauskaappiin, sori siitä😂

Vierailija

Fairyn pitää olla tiskipöydällä, että sen heti löytää kun tarvitsee. Ei se tiskipöytää sotke, likaiset astiat sotkee.
Fairypullo näyttää hyvältä siistillä tiskipöydällä, seinää vasten hanan lähellä.

Äitini taas piilottaa kotonaan tiskiaineen allaskaappiin, tosi ärsyttävä kaivella sitä sieltä. Tiskirätin piilottaa kuivauskaappiin, minusta törkeää.

• ylös 34
  • alas 7
Vierailija

Minä säilytän fairypulloa astiankuivauskaapissa, samoin tiskiharjaa, äkkiäkös sen siitä esille ottaa kun tarvitsee. Keittiöpyyhe on kaunis joten sitä voi pitää hanan päällä. Ei ole tiskirättiä vaan mikrokuituinen pieni pyyhe.

• ylös 7
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuivauskaappi.

Mikä tässä nyt on ongelma? Meillä on mahdollisuus laittaa nuo jutut kuivauskaappiin, sori siitä😂

On minullakin siihen mahdollisuus :D Mutta ei tulisi mieleenkään piilotella normaalia käyttöesinettä. 

• ylös 24
  • alas 1
Särmä kaveri

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuivauskaappi.

Minulla kaikki aktiivisesti käytössä olevat astiat kuten syvät ja matalat lautaset, juomalasit, kahvikupit ja teemukit ovat siistissä järjestyksessä kuivauskaapissa. Yleensä minulla on samanlaisia lautasia, laseja ja mukeja vähintään 6 kappaletta eikä mitään yksittäisiä "muumimukeja" joukossa.
Pesen astiat aina käsin tavallisesti aterioinnin jälkeen etenkin jos olen tehnyt lämpimän aterian. En todellakaan jätä mitään kattilaa likoamaan tiskialtaaseen useaksi tunniksi. Normaalisti minulla on tiskipöydällä 1 sininen Chifonet pyyhe ja kuivauskotelo, jossa samalla säilytään eniten käyttämiäni haarukoita, veitsiä, ruokalusikoita ja kahvilusikoita. Toki niitä löytyisi pöytälaatikosta lisääkin.
Tiskiharjat ruikkuvat kuivauskaapin alapuolella niiden omista koukuista. Käsin tiskaaminen on niin arkinen ja usein toistuva operaatio, että ei olisi mitään mieltä "piilotella" tiskipulloa tai tiskiharjoja jossain kaapissa.

• ylös 23
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.