Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vähentänyt miehesi seksikkyyttä vuosien varrella vai onko jopa lisääntynyt?

Vierailija
20.07.2021 |

Niin

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteleminen ja siis lisännyt 😍

Vierailija
22/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa tällä hetkellä, mutta vastaan yleisesti ottaen, että luottamus lisää seksikkyyttä eniten ja luottamuksen hupeneminen vie seksikkyyttä eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ulkoinen. Jokainen kokemus, jossa esim. tunnen jääväni yksin. Lisäksi vaikkapa mökötys ja syyllistäminen.

Vierailija
24/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomaha

Vierailija
25/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyinen todella pieneksi rusinoitunut pylly.

Kaikki liha kuin imetty kasaan sieltä.

Selkä on kuitenkin valtava, kuin härällä. Omituinen näky takaa.

Usein likaiset naamakarvat, kiinni piintynyt ruoka niissä.

Vierailija
26/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tarkoitushakuinen aloitus.

Miestä kuuluu haukkua. Jokainen kehu saa alapeukkua.

Te mammat kuvotatte.

Niinpä näyttää mammojen ukotkin kuvottavan mammoja, kerrankin sulla on jotain yhteistä naisten kanssa :D

Vierailija
27/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattomuus, rumat riidat.

Eikö tämän pitäisi lisätä seksuaalista jännitettä, meillä ainakin toi purkautuu raivokkaana paritteluna.

Vierailija
28/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä parantaa miestä usein

Joo ehkä jos olet George Clooney :D

Aika harvassa on ne itsestään hyvää huolta pitävät miehet, joiden vetovoima olisi vähentynyt ikävuosien 30-45 välissä. Toisaalta aika harvassa on myös ne itsestään hyvää huolta pitävät tuon ikäluokan miehet=)

Vierailija
29/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteleminen ja siis lisännyt 😍

Tämmöisistä vastauksista tulee aina tunne, että olen sellanen "not like other girls" nainen.

Keskustelu???

Vierailija
30/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu nykyään liian avoimesti tunteistaan, parisuhteestamme, seksistä jne. Mun mielestä oli seksikkäämpi sellaisena mysteerisenä tuppisuuna.

Vierailija
31/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuu nykyään liian avoimesti tunteistaan, parisuhteestamme, seksistä jne. Mun mielestä oli seksikkäämpi sellaisena mysteerisenä tuppisuuna.

Haluaisitko luovuttaa miehesi meidän parempien naisten käyttöön? Et ansaitse häntä

N36

Vierailija
32/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on vaihdellut vuosien aikana, mutta se ei mielestäni ole vähentänyt tai lisännyt seksikkyyttä. Kun hän on ollut pulleimmillaan, niin ehkä sitä energiaa on ollut vähemmän, mutta muuta eroa en ole tehnyt. Tärkeintä mulle on et hän on terve ja tyytyväinen itseensä. Silloin mäkin olen.

Seksikkyyttä vähentää holtiton nenän kaivelu ja rään ripottelu lattialle, olkoonkin että hän lakaisee lattiaa ja siivoaa kyllä. Tekee ajatuksissaan tätä kai... Olen sanonut tästä, mutta nenäliina ei vaan etsiydy taskuun. Lisäksi sellainen ihan älytön röyhtäily joka kuulostaa jo lähes oksentamiselta, on tosi epämiellyttävää ja tulee heti sellanen ällön väristys ja kaikki seksiin viittaavat ajatukset kaikkoaa päästä. Sanoisin, että röyhtäyksen maailmanmestaruusnäytteet on ihan ok, jos seksiä on jo ollut melko äskettäin ja ollaan syöty vaikka yhdessä jotain mättöruokaa, silloin kuuluukin olla vähän possu. Ehkä sellainen lievä tilannetajun puute siis tekee joskus säröä siihen mitä hänessä ihailen.

Noh, ihan vähän harmittaa että hän leikkaa kauniit hiuksensa nykyään tosi lyhyeksi. Ne on pidempinä musta todella ihanat ja tykkäisin silitellä niitä.

Vierailija
33/34 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtailu on saanut mun menettämään kaiken seksuaalisen mielenkiinnon häneen. Ihan turha lähestyä, kun kuitenkin saa pakit.

Vierailija
34/34 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä parantaa miestä usein

Joo ehkä jos olet George Clooney :D

Aika harvassa on ne itsestään hyvää huolta pitävät miehet, joiden vetovoima olisi vähentynyt ikävuosien 30-45 välissä. Toisaalta aika harvassa on myös ne itsestään hyvää huolta pitävät tuon ikäluokan miehet=)

Huh miehet vaan komistuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi