Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka läheinen nainen saa olla työkaverimiehen kanssa?

Vierailija
20.07.2021 |

Missä menee raja? Mitä saa puhua ja mitä tehdä yhdessä? Mies alkoi tuijottelemaan, laittelee viestejä, kehuu aina kauniiksi, tarjoaa ruokaa ja nyt kuskaa aamulla ja töiden jälkeen kotiin eikä pyydä mitään maksua. Kyseessä vaimoni jonka työkaverimies tekee noin. Mielestäni ei ole ok mutta vaimo väittää miehen vain olevan kohtelias. Olen mustis ja huolissani vokottelijasta. M35

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäydy sille miehelle.

Minulla oli nuorempana lievästi samanlainen tilanne, tosin olin se "toinen mies". Tosiasiassa meillä ei ollut naispuolisen työkaverin kanssa mitään, ainakaan minun puoleltani.

Liikuimme työssä paljon autossa, usein pareittain. Se oli työn luonne, usein oli tilanne siis esim. joku toinen mies ja minä. Mutta keikkoja oli myös naiskollegoiden kanssa. Yksi näistä naisista pyyteli minua aina heittämään hänet kotiinsa päivän päätteeksi. Kieltäydyin aina. Kunnes kerran yksi keikka oli aivan tämän naisen kotinurkille. Tuolloin suostuin pyyntöön ja heitin hänet kotiin. Tiesin, että hän on parisuhteessa. Mitään taka-aikomuksia minulla ei ollut.

Saavuimme naisen kotitalolle. Miehensä oli pihalla jossain ulkohommissa. Kaveri oli liki kaksimetrinen lihaskimppu, joka teki myös ammatikseen fyysistä työtä. Nousin autosta tervehtimään, hän tuli vastaan. Hymyili minulle ystävällisesti, mutta kun kättelimme, lähes murskasi käteni.

En sitten sen koommin sinne enää ajanut. Naisen motiiveista en ole tietoinen tänäkään päivänä.

Tässä ketjun paras kommentti. Samaa mieltä.

Vierailija
42/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäydy sille miehelle.

Minulla oli nuorempana lievästi samanlainen tilanne, tosin olin se "toinen mies". Tosiasiassa meillä ei ollut naispuolisen työkaverin kanssa mitään, ainakaan minun puoleltani.

Liikuimme työssä paljon autossa, usein pareittain. Se oli työn luonne, usein oli tilanne siis esim. joku toinen mies ja minä. Mutta keikkoja oli myös naiskollegoiden kanssa. Yksi näistä naisista pyyteli minua aina heittämään hänet kotiinsa päivän päätteeksi. Kieltäydyin aina. Kunnes kerran yksi keikka oli aivan tämän naisen kotinurkille. Tuolloin suostuin pyyntöön ja heitin hänet kotiin. Tiesin, että hän on parisuhteessa. Mitään taka-aikomuksia minulla ei ollut.

Saavuimme naisen kotitalolle. Miehensä oli pihalla jossain ulkohommissa. Kaveri oli liki kaksimetrinen lihaskimppu, joka teki myös ammatikseen fyysistä työtä. Nousin autosta tervehtimään, hän tuli vastaan. Hymyili minulle ystävällisesti, mutta kun kättelimme, lähes murskasi käteni.

En sitten sen koommin sinne enää ajanut. Naisen motiiveista en ole tietoinen tänäkään päivänä.

Tässä ketjun paras kommentti. Samaa mieltä.

Oikeasti? Toisen miehen pelottelullako ongelma ratkeaa? Entä jos vikittelevä mies onkin se kaksi metrinen, fyysisesti ja henkisesti voimakkaampi?

Eiköhän vaimoon pitäisi pystyä luottamaan. Todennäköisesti vaimo pitää saamastaan huomiosta, mutta ymmärtää rajat. Mustasukkaisuus aiheuttaa ainoastaan sen että vaimo ei jatkossa enää kerro noista tilanteista, vaikka ne tapahtuisivat.

Jos vaimosi on päättänyt panna työkaveriaan, ei sinun mustasukkaisuutesi tuota estä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi jotenkin idiootti, kun kertoo sulle että joku toinen mies sanoo häntä aina kauniiksi, ja sitten vielä jatkaa tämän kyydissä kulkemista?

Ei välttämättä ole mitään ihmeellistä meneillään vaimosi puolelta, mutta kyllä hän vähintään käyttää tuota toista miestä hyväkseen ja nauttii vokottelijan huomiosta.

En oikein tiedä mitä sinun kuuluisi tai kannattaisi tehdä, mutta ymmärrän hyvin miksi ketuttaa. Jos joku työkaverimies alkaisi näyttää tuollaisia merkkejä (kyydit ok jos matkan varrella, jatkuva ruuan tarjoaminen ja kauniiksi kehuminen ja tuijottelu ei ok), ottaisin etäisyyttä kiusallisten työpaikkatilanteiden välttämiseksi.

Vierailija
44/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan nopea suikkari jossakin komerossa.

Vierailija
45/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi jotenkin idiootti, kun kertoo sulle että joku toinen mies sanoo häntä aina kauniiksi, ja sitten vielä jatkaa tämän kyydissä kulkemista?

Ei välttämättä ole mitään ihmeellistä meneillään vaimosi puolelta, mutta kyllä hän vähintään käyttää tuota toista miestä hyväkseen ja nauttii vokottelijan huomiosta.

En oikein tiedä mitä sinun kuuluisi tai kannattaisi tehdä, mutta ymmärrän hyvin miksi ketuttaa. Jos joku työkaverimies alkaisi näyttää tuollaisia merkkejä (kyydit ok jos matkan varrella, jatkuva ruuan tarjoaminen ja kauniiksi kehuminen ja tuijottelu ei ok), ottaisin etäisyyttä kiusallisten työpaikkatilanteiden välttämiseksi.

Miksi tuollaisesta pitäisi kettuuntua? Pitkässä suhteessa kaikki nauttivat joskus ulkopuoliselta saatavasta huomiosta. Jos rajat ovat selvillä, niin nauttikoot huomiosta. Eikös tuossa vaimon käytöksessä ole juuri tuo kertominen hyvä asia? Vai pitäisikö tuo salata?

Naimisissa olevaa naista vikittelevä mies ei ole mikään uhri. 

Vierailija
46/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kärsinyt parin vuoden ajan suhteessani tällaisesta aiheesta, mieheni halusi pakosti kulkea yhdessä naispuolisen työkaverin kanssa työmatkat. Myös toivoi, että hänestä (ja miehestään) tulisi meille ystävät. Ei tullut, nainen ei koskaan osoittanut tällaiseen mielenkiintoa, halusi vain yhteisen kyyden rahan säästön toivossa. 

Mieheni tästä sitten pettyi ja itkee edelleenkin menetettyä "ystävyyttä". 

Sanoin jossain vaiheessa, että minulle nämä yhteiset kyydit ei enää sovi. Kysyin, salliiko hän minun viettää tunnin vapaa-ajastani jonkun työkaverin kanssa. Ei kuulemma. Mutta hänen pitäisi saada :D 

Suutuin myös siitä, että koskaan mieheni ei kertonut kahden vuoden aikana, että käy säännöllisesti tämän naisen kanssa syömässä. Muiden kanssa lounastelut kyllä kertoi. 

Pieniä asioita, jos hän olisi joskus viitsinyt mainita, mutta isoja asioita kun jätti kaiken kertomatta. 

Ja minä häntä nyt lohdutan, kun hän on murheellinen. Sellaisesta asioista, mitä hän ei ikinä minun hyväksyisi edes tekevän. 

Joten sanon, että olkoon pelkkä työkaveri, mitkään viestit tai tapaamiset vapaa-ajalla ei sovi. Jos tämä ei käy niin lähteköön meneen tai antakoon minun käyttäytyä samalla tavalla. 

Vierailija
47/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa alkuperäisen jutussa ei ole mitään epäilyttävää. Vaimosi kertoo sinulle asioista. Jos hän salailisi niin huolestuisin. 

Vierailija
48/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormasta joskus syöneenä ja työkaverin kanssa lopulta naimisiin menneenä sanoisin, että noissa jutuissa on aina vaaransa. Mekin oltiin ensin ihan vaan ystäviä

Vierailija
49/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken aikaa eronnutta näistä, joka oli mielestäni liian läheinen työyhteisönsä kanssa. Kuulemma työtiimi oli koko ajan kuin jatkuvalla kesäleirillä, ja siinä sivussa tehtiin vähän niitä töitäkin. Työporukan kanssa oli illanviettoja parin kuukauden välein ja lisäksi yhteisiä mökkiviikonloppuja 2-3 kertaa vuodessa.

Aika pian sitten puhui ohi suunsa. Nainen oli pettänyt exäänsä kahden eri tiimin miehen kanssa avioliittonsa aikana, eikä ne olleet mitään kännihairahduksia, vaan ihan pitkään kestäneitä sivusuhteita. Pettämiset tapauhtuivat näissä yhteisissä illanvietoissa, ja heidän tiimissä oli sutinoita muillakin. Kuulemma petti siksi, kun epäili exänsä pettäneen häntä.

"Mutta kun meillä on aina niin mukavaa yhdessä työpaikalla ja niissä illanvietoissa"..just!

Vierailija
50/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi jumalaton pirttihirmu, vai miksi olet huolissasi vokottelijasta?

En siedä että mies tuo vaimon kotiin ja kyselee minusta. Vertailee meitä, saavutuksia ja autoja ihan kaikkea. M35

Hah.

No ei tarvitse olla kovin kummoinen seppä, että peittoaa tommoisen lainarahalla ostetulla japsiautolla ajavan merkonomin, jonka hieno titteli on "back end office manager" eli joku puhelimeen vastailija...

Kuka on kuvailemasi tyyppi minä vai työkaverimies? M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan