Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka läheinen nainen saa olla työkaverimiehen kanssa?

Vierailija
20.07.2021 |

Missä menee raja? Mitä saa puhua ja mitä tehdä yhdessä? Mies alkoi tuijottelemaan, laittelee viestejä, kehuu aina kauniiksi, tarjoaa ruokaa ja nyt kuskaa aamulla ja töiden jälkeen kotiin eikä pyydä mitään maksua. Kyseessä vaimoni jonka työkaverimies tekee noin. Mielestäni ei ole ok mutta vaimo väittää miehen vain olevan kohtelias. Olen mustis ja huolissani vokottelijasta. M35

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on juttu käynnissä. Kuskaa muijaa panojen jälkeen. Mikäpä ettei. Tuskin sitä omaksi haluaa, kun kerta kotiin kyyditsee, joten huoli pois.

Vierailija
22/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi jumalaton pirttihirmu, vai miksi olet huolissasi vokottelijasta?

En siedä että mies tuo vaimon kotiin ja kyselee minusta. Vertailee meitä, saavutuksia ja autoja ihan kaikkea. M35

Hah.

No ei tarvitse olla kovin kummoinen seppä, että peittoaa tommoisen lainarahalla ostetulla japsiautolla ajavan merkonomin, jonka hieno titteli on "back end office manager" eli joku puhelimeen vastailija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on juttu käynnissä. Kuskaa muijaa panojen jälkeen. Mikäpä ettei. Tuskin sitä omaksi haluaa, kun kerta kotiin kyyditsee, joten huoli pois.

Jos molemmat varattuja, autossa on helppo hoitaa hommat.

Seuraavan kerran kun naisesi saa autokyydin, suutele häntä intohimoisesti.

Syön hatullisen paskaa, jos hänen suussa ei maistu sperma.

Vierailija
24/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sen miehen vikaa, jos vaimosi on ns. irtopainos? 

Ei jumalauta!!! Eli sinusta nainen ottaa vastuun myös miehen käytöksestä, vaikka mies tarjoaa palveluksiaan. Mieheltä se on lähtöisin.

Kyllä olet idiootti. Ja vielä nimittelet.

Eli jos minä viettelen varatun miehen se on yksin sen miehen vastuu, ei minun. Toimiiko näin päin, juntti??

Eli varattu nainen saa flirttailla, lounastaa ja ottaa kyytejä vierailta miehiltä? OK. 

Vierailija
25/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laittaa viestejä jos ei liity välttämättömiin työasioihin, ei tuijotella, tarjota ruokaa ja kyytiä. Sano vaimollesi, että laittaa selkeät rajat ja välimatkan tuohon tunkeilijaan, joka ei kunnioita avioliittoanne. Jos vaimosi kuulee sinua, hyvä. Jos ei, olet kilpailutilanteessa, mutta voittajan puolella. Olethan mies, jota voi kunnioittaa? Kohtelet vaimoa hyvin, et juo liikaa, harjoita p!r!oa, ole työnarkomaani jne.?

Jos tarpeen, katso elokuva Fireproof (Kirk Cameron, Erin Bethea) sekä lue 40 päivän aikana ja sovella kirjaa Rakkauden haaste (Stephen & Alex Kendrick sekä Lawrence Kimbrough). Vaimosi kuuluu sinulle, avioliiton puolesta kannattaa taistella. Voi ehkä tuntua, että ylireagoin, mutta tuo kuulostaa miehen puolelta ihastumiselta ja voi helposti johtaa vielä pahempiin juttuihin.

Vierailija
26/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse laittaa viestejä jos ei liity välttämättömiin työasioihin, ei tuijotella, tarjota ruokaa ja kyytiä. Sano vaimollesi, että laittaa selkeät rajat ja välimatkan tuohon tunkeilijaan, joka ei kunnioita avioliittoanne. Jos vaimosi kuulee sinua, hyvä. Jos ei, olet kilpailutilanteessa, mutta voittajan puolella. Olethan mies, jota voi kunnioittaa? Kohtelet vaimoa hyvin, et juo liikaa, harjoita p!r!oa, ole työnarkomaani jne.?

Jos tarpeen, katso elokuva Fireproof (Kirk Cameron, Erin Bethea) sekä lue 40 päivän aikana ja sovella kirjaa Rakkauden haaste (Stephen & Alex Kendrick sekä Lawrence Kimbrough). Vaimosi kuuluu sinulle, avioliiton puolesta kannattaa taistella. Voi ehkä tuntua, että ylireagoin, mutta tuo kuulostaa miehen puolelta ihastumiselta ja voi helposti johtaa vielä pahempiin juttuihin.

Se vaimo on itse vastuussa tuosta touhusta. Mutta hyvin te aina väännätte mustan valkoiseksi 

Vierailija
27/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan että kyllä ystävillekin jollain tavalla jatkuvat kyydittelyt maksellaan, jotta oltais tasapuolisia. Jos ei rahalla, niin kyllä palvelukset kuittaantuu puolin ja toisin. En ainakaan itse olettaisi vapaamatkustelun olevan ok kenellekään.

Pyydä mies kyydityksen päätteeks teille kaffelle tai vaik illalliselle? Ihan vaan koska vaimo saa aina ilmaset kyydit ;)

Vierailija
28/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämän kirjoittanut sellainen mamma, jota v*tuttaa, että häntä ei komeat miehet edes huomaa...

Vierailija
29/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioista saa puhua, lounastaa ei saa yhdessä, kyydissä voi kerran pari kulkea jos pakkotilanne. Silloin kukaan ei loukkaannu

Vierailija
30/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta!!! Eli sinusta nainen ottaa vastuun myös miehen käytöksestä, vaikka mies tarjoaa palveluksiaan. Mieheltä se on lähtöisin.

Kyllä olet idiootti. Ja vielä nimittelet.

Eli jos minä viettelen varatun miehen se on yksin sen miehen vastuu, ei minun. Toimiiko näin päin, juntti??

Eli varattu nainen saa flirttailla, lounastaa ja ottaa kyytejä vierailta miehiltä? OK. 

Eikös tällä palstalla tämä mennytkään niin, että jos varattu mies saa huomiota toiselta naiselta, se toinen nainen on potentiaalinen "kodinrikkoja"?

Meni niin tai näin päin, nainen on aina se "moraaliton". Mies saa tehdä mitä vain ja nainen saa syyt niskoilleen jos sivusuhdetta viritellään.

Vierailija
31/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä omituiseksi tämäkin ketju..

Vierailija
32/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaimo on itse vastuussa tuosta touhusta. Mutta hyvin te aina väännätte mustan valkoiseksi 

Hetkinen, eikö tämä ollutkaan niin päin että se sinkku varatun vokottelija on vastuussa? Niinhän te sanotte silloin, kun se sinkku on nainen.

Vierailija
33/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tulee olla miehen omaisuutta. Sen takia tämä aihe herättää reaktioita.

Vierailija
34/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itse kyydissä ei mitään (jollei nyt koukkaa reilusti matkan varrelta).. Mutta 8nko vaimosi siis kertonut, että maksaa ruoat, kehuu kauniiksi etc.?

Itse kävin miespuolisen työkaverin kanssa jopa risteilyllä (olin sinkku hän ei) ja sain välillä kyydin kotiin.. Mitään ei kyllä tapahtunut, mies siis oli varattu.

Noh myöhemmin kun ei ollut varattu oli yks känninen sekoiluyö. Mutta siis ystävyys oli ainakin omalta puoleltani täyttä ystävyyttä. Ja kai hänenkin.

Siis mitä hitsiä.. Mitä vikaa, kun noin paljon alapeukkuja?

Mä sen työkaverin sieltä risteilyltäkin kotiin saatoin ja komensin, kun tyyppi olis halunnut vielä johonkin jatkoille mennä (siis avokki odotti kotona).

Vierailija
35/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on vastuussa. Mietin, liika kiltteyskö saa vaimon sietämään noita vieraan miehen lähestymisyrityksiä vai naiiviusko? Vai onko syitä, miksi hän pitää niistä? Jos kyse on vain siitä, että ei ole tajunnut laittaa tarpeeksi tiukkoja rajoja, niin sittenhän kaikki on hyvin, kunhan häirikkö poistuu lähietäisyydeltä.

Mutta jos ap kokee tarvitsevansa neuvoja ja tukea aviomiehenä, kirjasta voi olla hyötyä. Elokuva on rad^^a^li, siinä mies kohtelee vaimoaan väärin ja vaimo ihastuu vieraaseen mieheen. Olen itse perheterapeuttityyppinen kotipsykologi ja tiedän, että monissa perheissä kärsitään tästäkin ongelmasta. Ap:n tapauksessa näin ei ilmeisestikään ole ja pyydän anteeksi, että hätiköidysti annoin väärän elokuvavinkin. Toivottavasti et ap suutu. Joku voi hyötyä elokuvasta, mutta viihdettä se ei ole.

Vierailija
36/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli miesten kanssa paremmin toimeen.En ikinä ajatellut heitä romanttisessa mielessä.Enkä usko heidänkään..en voi tietää kaikista.Eräs mies,vanha työkaveri fbkki kaveriksi hän sanoi tykkäsin sinusta aina!tavata piti,ikinä tavattu..eikä tavata.Ystävätärtäni hänelle aattelin molemmat etsi jtn.Toinen myös..hekään onneksi ikinä tavannut.Mies oli maistissa kun kirjoitteli..En tykkää tissittelevista.Ei harmita en ollut kiinnostunut.Kyllähän sitä hyvinkin lähellä työssä oltiin,alle hklökoht rajan.Ikinä mitään kuka nyt kuormasta söisi?!hyi..niskat kipeät sai hierontaa jne,en nähnyt mitään pahaa niissä.

Vierailija
37/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäydy sille miehelle.

Minulla oli nuorempana lievästi samanlainen tilanne, tosin olin se "toinen mies". Tosiasiassa meillä ei ollut naispuolisen työkaverin kanssa mitään, ainakaan minun puoleltani.

Liikuimme työssä paljon autossa, usein pareittain. Se oli työn luonne, usein oli tilanne siis esim. joku toinen mies ja minä. Mutta keikkoja oli myös naiskollegoiden kanssa. Yksi näistä naisista pyyteli minua aina heittämään hänet kotiinsa päivän päätteeksi. Kieltäydyin aina. Kunnes kerran yksi keikka oli aivan tämän naisen kotinurkille. Tuolloin suostuin pyyntöön ja heitin hänet kotiin. Tiesin, että hän on parisuhteessa. Mitään taka-aikomuksia minulla ei ollut.

Saavuimme naisen kotitalolle. Miehensä oli pihalla jossain ulkohommissa. Kaveri oli liki kaksimetrinen lihaskimppu, joka teki myös ammatikseen fyysistä työtä. Nousin autosta tervehtimään, hän tuli vastaan. Hymyili minulle ystävällisesti, mutta kun kättelimme, lähes murskasi käteni.

En sitten sen koommin sinne enää ajanut. Naisen motiiveista en ole tietoinen tänäkään päivänä.

Vierailija
38/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 jatkaa: Fireproof-elokuvaa ei kai ole enää yksistään saatavilla, mutta Liekkikustannukselta tai Kristillisestä kirjakaupasta sitä voi tilata. Se on yhtenä elokuvana neljän DVD:n boksissa.

Vierailija
39/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tulee olla miehen omaisuutta. Sen takia tämä aihe herättää reaktioita.

Ja yksikään nainen ei hyväksyisi vastaavaa käytöstä mieheltään.

Mutta ölise sinä vaan ihan rauhassa. 

Vierailija
40/50 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin suuseksiä annetaan puolin ja toisin, mutta penetraatiossa kulkee raja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän