Avoin suhde
Onko kellään jakaa kokemuksia ns.avoimesta suhteesta.
Kommentit (2)
Olen sitä miettinyt, että jos mies väittää suhteen olevan avoin, niin eihän satunnainen petikumppani voi asiaa varmistaa. Avoimessa suhteessa kun tyttöystävä ei varmasti halua kuulla toisen seksiseikkailuista, niin eihän häneltä voi sitä suoraan kysyä että ihan oikeastiko teillä on avoin suhde. Tässä tapauksessa nainenhan voi suuttua ja kysyä että miksi utelet tai tekeekö mieli minun miestä. Sitten jos nainen ei ole tietoinen avoimesta suhteesta niin saa selville mitä luikuria mies on syöttänyt.
Minusta on paras jättää avoimella suhteella ratsastava mies kokonaan rauhaan. Omasta mielestä silloin ollaan samassa kategoriassa kuin jos sormus piilotettaisiin vaikka mahdollinen yhdenyön seksikumppani tietää miehen olevan varattu. En kunnioita naisia tai miehiä, jotka ovat varattujen kanssa. Oli sitten kyseessä avoin suhde tai ei. Ystävästä sain tietää, että oli haksahtanut tällaiseen avoimeen ukkoon ja pelkkä tieto oksetti.
No semmonen kokemus, että suhde oli käytännössä avoin, kun mistään ei sovittu eikä mies halunnut puhua avoimesti missä mennään. Olin toivottoman rakastunut vaikka epäilin, että sillä on muita, kuten olikin. Ei siis oikeaoppinen avoin suhde, jossa on sovittu asiasta. Joka tapauksessa en suosittele kenellekään minkäänlaista avointa suhdetta, ihan täyttä skeidaa. Moni on kokeillut ja jostain syystä ei kellään onnistu :)