Nainen! Oliko säästöjä ennenku rupesit lapsia tekemään?
Kommentit (17)
Ei ollut. Mä maksoin kaikki lapsesta aiheutuvat kulut. Maksoin myös vuokran ja sähkön.
Miksi ne säästöt olisivat pelkästään naisen kontolla, onhan se mieskin vastuussa lapsestaan. Typerä kysymys.
Ei ollut. Valmistuin juuri. Eikä ollut säästöjä miehelläkään
Säästöjä oli 15 000e ja hoitovapaalla niistä kului 10 000e.
Mulla ja miehellä on tulot, joilla lapsen kulut maksetaan kuten aikuistenkin. Miksi pitää erikseen säästää?
Ei ollut säästöjä, mutta oli juuri valmistunut oktalo. Hyvin pärjättiin.
Kyllä, lapsensaaminen on elämäni isoin unelma ja sitä varten olin säästänyt sekä edennyt elämässä muutenkin.
Oli säästöjä, kummallakin. Ihme jos ei olisi ollut kun lapsia edes ajateltiin vasta 30+ joten työelämää oli kummallakin takana.
Minulla oli kaikki. Palkkatuloja, säästöjä ja mies joka elätti koko perheensä. Hyvä ja osallistuva isä.
Ei ollut, kun oltiin pari vuotta aiemmin ostettu asunto. Pärjättiin vaikka rahaa ei ollut paljon. Sain äitiysloman alkuksi ihan tavallista kuukausipalkkaa ja sitten Kelan äitiyspäivärahaa.
Oli säästöjä. Lapsi ei ollut suunniteltu vaan hedelmällisyyden ihme, mutta oikein tervetullut ja rakastettu! ❤ Miehen jätin, koska hän ei ole sovelias isäksi.
Ei ollut, tuloja kylläkin sekä mulla että miehellä. Hyvin on pärjätty, vanhin lapsi jo 21v.
Tein lapset kun olin yli 30v ja ei ollut pennin jeesusta säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne säästöt olisivat pelkästään naisen kontolla, onhan se mieskin vastuussa lapsestaan. Typerä kysymys.
Koska nyt NAISESTA kysytään ja kaikillahan ei miestä edes ole kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja miehellä on tulot, joilla lapsen kulut maksetaan kuten aikuistenkin. Miksi pitää erikseen säästää?
Koska joku PirkkoAnneli oli täällä kommentoinut, että tottakai jokainen säästää ja säästöillä eletään sitten kun lapsi tehdään ettei tarvi sossunluukulla hypätä.
Lapset on puoliksi miehen joten sama kysymys voisi myös olla miehille. Sästääkö miehet lapsia varten? Onko ne valmistautuneet vauvaan vai yhäkö se lapsi on 100% naisen vastuulla elatus ja kaikki?
Tuloja kyllä oli.