Vieraissa käynti piristi
Kävin vieraissa ja täytyy sanoa että piristi myös mukavasti omaa parisuhdetta, joka jo kohtuullisen pitkä. Osaa arvostaa mitä on ja näki että ei se ruoho ole yhtään sen vihreämpää aidan toisella puolella.
Tosin kyllä ne ekat työnnöt vieraaseen pilluun on aika mukavat, kun ei yhtään tiedä mille se tuntuu! Sitä ei voi kyllä kieltää, että se jäi kyllä hieman kutkuttamaan, että pitäisikö sittenkin joskus tilaisuuden tullen uudelleen.
Asiallista keskustelua vieraissa käynnistä ja kokemuksista.
Kommentit (10)
Pitkän ihanan liiton pettäminenn rikkoi, ja mies katuu kovasti...katuu ainakin sitä että kostin kyllä, ja vielä pyysin seksiä kun tulin kotiin - kerroin vasta myöhemmin. Miehelle pitää antaa omaa lääkettä, kyllä on nyt itkenyt katunut ja repinyt hiuksian! itkenyt olen minäkin, ja ei tämä elo ole kyllä parantunut pettämisellä. Uskokaa.
Oon samaa mieltä, vieraissa käynti piristi omaakin suhdetta.
Tosin olis pitänyt noudattaa tuon 2. kommentoijan sääntöjä, kun nussin monta kertaa samaa niin romanssihan siitä tuli, ja hankalaa kun on omalla kylällä.
Tässä on kyllä parisuhteessa pohtimisen paikka, että mikä sinne vieraisiin ajaa ja että kannattaako tätä nykyistä jatkaa.
Minunkin mies ajatteli noin. Tai siten hän sen minulle avasi kun jäi kiinni. Lupasi ettei toistu. No en jäänyt ottamaan selvää. Piristelköön yksinään.
No tällainen näkökulma tähän soppaan täältä:
Seksuaalisuus on aikalailla yksilöllistä ja kukin tavallaan, toki niin ettei läheisiä satuta ainakaan tahallaan. ME olemme olleet mieheni kanssa yhtä jo pitkään (+25v) ja silti kiehuu kivasti. Silloin tälläöin kuitenkin vähän tekee mieli jotain muuta ja molemmat sen hiljaa sallimme, vaikka emme sallisi. Minä aavistan ja hän ymmärtää. Ei se maailma seksistä nauttimiseen kaadu, jos itsetunto ja muut asiat ovat kunnossa. Voisi rujolla tavalla verrata ehkä vaikka masturbointiin toisen ihmisen kanssa/avulla...kivaltahan sekin tuntuu völillä vaikka yksinään nauttia, kun vähän tuulettelee omia ajatuksia. Satunnainen silloin-tällöin seksi seksinä ja rakkaus on ihan muuta. Eläkää ihmiset elämää, elkääkä kyttäilkö turhia mistä saisi lisää joutavia murheita, tai etenkään sitä ettei vaan se oma puoliso saisi elämästään ilman lupia nauttia. Ei ainakaan johda onneen sellainen, ei. Päinvastoin.
T: kukkahattutäti
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on aikalailla yksilöllistä ja kukin tavallaan, toki niin ettei läheisiä satuta ainakaan tahallaan. ME olemme olleet mieheni kanssa yhtä jo pitkään (+25v) ja silti kiehuu kivasti. Silloin tälläöin kuitenkin vähän tekee mieli jotain muuta ja molemmat sen hiljaa sallimme, vaikka emme sallisi. Minä aavistan ja hän ymmärtää. Ei se maailma seksistä nauttimiseen kaadu, jos itsetunto ja muut asiat ovat kunnossa. Voisi rujolla tavalla verrata ehkä vaikka masturbointiin toisen ihmisen kanssa/avulla...kivaltahan sekin tuntuu völillä vaikka yksinään nauttia, kun vähän tuulettelee omia ajatuksia. Satunnainen silloin-tällöin seksi seksinä ja rakkaus on ihan muuta. Eläkää ihmiset elämää, elkääkä kyttäilkö turhia mistä saisi lisää joutavia murheita, tai etenkään sitä ettei vaan se oma puoliso saisi elämästään ilman lupia nauttia. Ei ainakaan johda onneen sellainen, ei. Päinvastoin.
Hyvin sanottu! Elämä on pitkä eikä se nyt ketään haittaa jos välillä vähän vierasta maistaa. Saattaa jopa piristää sitä omaa seksielämää pitkässä parisuhteessa, kun saa aina silloin tällöin kokea sen uuden seksikumppanin vimman.
Vierailija kirjoitti:
Pitkän ihanan liiton pettäminenn rikkoi, ja mies katuu kovasti...katuu ainakin sitä että kostin kyllä, ja vielä pyysin seksiä kun tulin kotiin - kerroin vasta myöhemmin. Miehelle pitää antaa omaa lääkettä, kyllä on nyt itkenyt katunut ja repinyt hiuksian! itkenyt olen minäkin, ja ei tämä elo ole kyllä parantunut pettämisellä. Uskokaa.
Tässä 9 alapeukkua - ilmeisesti vain miehelle sallittu pettäminen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa vaan satuttaa kovaa sitä petettyä...Itsellä meni loppuelämä aika pilalle.
Hyvin sanottu! Elämä on pitkä eikä se nyt ketään haittaa jos välillä vähän vierasta maistaa. Saattaa jopa piristää sitä omaa seksielämää pitkässä parisuhteessa, kun saa aina silloin tällöin kokea sen uuden seksikumppanin vimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan. Luulen, että alapeukut tuli tuosta kostamisesta. En sano, että se olisi väärin, mutta asiat voi hoitaa monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan. Luulen, että alapeukut tuli tuosta kostamisesta. En sano, että se olisi väärin, mutta asiat voi hoitaa monella tavalla.
Aa sii, pettää saa mutta ei kostaa.
Tavallaan se että antaa itelleen luvan vähän katsella ja joskus enemmänkin toimii mullakin juuri noin. Näkee paremmin lähelle, arvostaa toista enemmän ja lisää myös buustia makkariin. Ne kerrat on toki jääneet mieleen kun on saanut satumaisen hyvää seksiä. Olen pitänyt kiinni kahden kerran säännöstä eli saman kanssa ei yli kahta kertaa lakananoissa eikä omilta kyliltä ollenkaan, niin ei tartu kii. Tämä toimii meillä, ei välttämättä kaikilla.