Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessako maailman paras ruoka? Höpö höpö

Vierailija
27.07.2014 |

Olin taas käymässä Suomessa syömässä "maailman parasta"  ruokaa. Kaikki liha on puoliksi vettä. Vaikka kuinka kuumalla pannulla yrität paistaa, lopputuloksena on kuitenkin keittäminen. Varmaan joistain lihakaupoista/halleista saa parempilaatuista, mutta hinta lienee kolminkertainen. 

Olipa mukava tulla taas kotiin, jossa 1/3 Suomen (marketti)hinnoista saa taas lihaa, joka ruskistuu ja maistuu myös hyvälle. Eikä kukaan tarjoa hunajamarinadissa yhtään mitään. Pätee kaikkeen lihaan naudasta broikkuun. Parempia ovat myös kasvikset ja satokausi pitempi. Ja ihan Euroopassa olen. 

Naurattaa oikeasti tuo harha suomalaisen ruuan ylivertaisuudesta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin taas käymässä Suomessa syömässä "maailman parasta"  ruokaa. Kaikki liha on puoliksi vettä. Vaikka kuinka kuumalla pannulla yrität paistaa, lopputuloksena on kuitenkin keittäminen. Varmaan joistain lihakaupoista/halleista saa parempilaatuista, mutta hinta lienee kolminkertainen.

Olipa mukava tulla taas kotiin, jossa 1/3 Suomen (marketti)hinnoista saa taas lihaa, joka ruskistuu ja maistuu myös hyvälle. Eikä kukaan tarjoa hunajamarinadissa yhtään mitään. Pätee kaikkeen lihaan naudasta broikkuun. Parempia ovat myös kasvikset ja satokausi pitempi. Ja ihan Euroopassa olen.

Naurattaa oikeasti tuo harha suomalaisen ruuan ylivertaisuudesta.

Olet oikeassa mutta asiasta on turha kirjoittaa täällä. Suomessa asuvat suomalaiset luulevat että ovat hirvittävän vaativia ja että Suomessa asioista valitetaan mutta totuus on että muissa maissa ihmiset eivät suostu maksamaan tuollaisesta moskasta ja siksi ruoka on hyvää ja HALPAA. Ihmiset äänestävät jaloillaan heti. Sama pätee muihinkin asioihin mutta suomalaisille näytetään juttuja joistakin todellakin normaalin elämän ulkopuolelle jääneistä luusereista ja syötetään tarinaa siitä kuinka muualla Euroopassa ihmiset ovat hätää kärsimässä. Oikeasti Suomessa ihmisillä on olot tosi huonosti. Jos verrataan normaalia pienipalkkaista eurooppalaista ihan mistä tahansa Euroopan maasta suomalaiseen pienipalkkaiseen niin suomalainen elää huomattavasti köyhemmin.

Suomalaiset eivät tajua että muualla tyytymättömyys tuodaan todellakin heti esiin kun Suomessa ongelmia lakaistaan maton alle koska "muualla asiat ovat huonommin". Sen paremmin asiaa tietämättä. 

Söisitte edes niitä kotimaisia vihanneksia ja juureksia. Marjoista puhumattakaan. Kertoisitko, mitä näistä myydään vielä kaupoissa tähän aikaan: porkkana, punajuuri, peruna????

Selviää, mitä porukka syö. Oikeasti on helppo morkata kotimainen ruoka, vaikkei edes käytetä kuin eineksiä.  Ja niitä myydään mitä ostetaan. Eli lopettakaa einesten ostaminen ja oppikaa tekemään ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi