Paljonko McDonaldsissa tienaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
McDonaldissa harjoittelija tienaa noin 14-15 euroa tunnilta ja vakinaiset työntekijät 20-25 euroa tunnilta, riippuen työkokemuksesta ja vuoroista. Työ on vaativaa ja vaatii erityistä tarkkaavaisuutta.
Noista puolet pois niin ollaan jo lähellä.
Työ on todella rankkaa. Ja jokaiseen työpaikkaan johon olen hakenut (ja päässyt), on haastattelussa kiinnitetty huomiota työkokemukseni Mäkissä. Sitä on pidetty erittäin positiivisena asiana.
Alepassa tienaa hyvin, jos tekee vuorotyötä.
Hoitajan työ ei kannata. Parempi tosiaan kaupallisella puolella.
Vuoropäällikkönä 5000 euroa bruttona kuukaudessa. Tavallinen työntekijä siinä 3000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vuoropäällikkönä 5000 euroa bruttona kuukaudessa. Tavallinen työntekijä siinä 3000 euroa.
Jaa, mulla on brutto vaan 2600. Kassalla oon
Kolkyt donaa kuussa. Teen pikmäk-hampurinaisia
Ihan hyvin siellä näköjään tienaa. Paremmin kuin teollisuusmaalarina tehtaassa eikä tarvitse hengittää myrkkyjä.
18-vuotias poikani tienaa 24,54 €/tunti, on huippuhyvä työntekijä josta kannattaa pitää kiinni, siksi noin hyvä palkka
Mul on kolkyt donaa tääl messis...
Kun mä nään jotain kliffaa mä sit ostan sen.
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias poikani tienaa 24,54 €/tunti, on huippuhyvä työntekijä josta kannattaa pitää kiinni, siksi noin hyvä palkka
Älä viitsi.
3 kk olen nyt ollut ja 4100-4800€/kk riippuen siitä tekeekö iltaa vai aamua.
Vierailija kirjoitti:
Ahkerille tekijöille maksetaan aina hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Noista kun ottaa puolet pois niin aletaan olla lähellä oikeita summia.
McDonaldissa harjoittelija tienaa noin 14-15 euroa tunnilta ja vakinaiset työntekijät 20-25 euroa tunnilta, riippuen työkokemuksesta ja vuoroista. Työ on vaativaa ja vaatii erityistä tarkkaavaisuutta.