Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku jutella kanssani? Ahdistaa kaikki.

Vierailija
20.07.2021 |

Ahdistaa huono parisuhde, työttömyys, vastuu perheestä painaa mieltä. Ystävät juoksee riennoissaan eikä heillä ole minulle aikaa eli aika yksinäinen olo.

Haluaisiko joku jutella hetken minun kanssa? Voi jostain ihan muustakin jutella.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä haluaisit jutella?

Vierailija
2/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee parisuhteestasi huonon? :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tarkkaan tiedä... mies kai lakannut rakastamasta ja se sitten heijastuu hänen taholtaan kaikkeen. Ap

Vierailija
4/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain sinä tunnut kantavan vastuuta perheestä? Aviomies nössö tms? Kerro, emme voi muuten auttaa tai keskustella mistään.

Vierailija
5/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet yleensä päivisin, kun työttömänä olet? Onko työttömyyttä jatkunut pitkään ja näyttääkö, että toivoa olisi työllistyä vielä?

Vierailija
6/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama olo. Kaikki tuntuu ankealta. Nyt kyllästyttää tämä korona, kun jatkuu ja jatkuu vaan. Luulin, että alkais jo mennä ohi, mutta paskat. Jalkapallofanit toi Deltan Suomeen ja nyt sitten kökitään kotona. Tänään soitin lääkäriin ja minulle ei edes anneta rokotetta, joten jään yhteiskunnasta ulos.

Oletko ap jutellut miehen kanssa? Voisitteko mennä pariterapiaan?

Vierailija
7/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmällä tähtäimellä saattaisi olla hyvä sen miehen kanssa keskustella asioista. Ihminen saattaa omassa mielessään tulkita toista myös väärin.

Katso pieni pätkä slow TV:tä, se tyhjentää mielen tai kuuntele rauhoittavaa musiikkia tai yritä vain tyhjentää pää turhista ajatuksista.

Tämä hetki on ihan kohta mennyttä, etkä edes muista sitä. Aika menee nopeasti.

Voimia tähän hetkeen.

Vierailija
8/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tarkkaan tiedä... mies kai lakannut rakastamasta ja se sitten heijastuu hänen taholtaan kaikkeen. Ap

Oletko varma että miehesi ei enään rakasta? Kysyn tätä siksi, koska kun itseni valtaa voimakas ahdistus kaikki tuntuu olevan minua vastaan, joten voiko olla että ahdistuksesi luo valheelista kuvaa sinulle hänestä?

Vierailija
9/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain sinä tunnut kantavan vastuuta perheestä? Aviomies nössö tms? Kerro, emme voi muuten auttaa tai keskustella mistään.

Hän on etääntynyt, kulkee omissa menoissaan ja on vain vähän kotona, ei tunnu haluavan kantaa vastuuta perheestään eikä keskustelut asiaa muuta. Ap

Vierailija
10/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet yleensä päivisin, kun työttömänä olet? Onko työttömyyttä jatkunut pitkään ja näyttääkö, että toivoa olisi työllistyä vielä?

Työttömyyttä kestänyt keväästä asti, luulin aluksi että saan heti töitä mutta ei näytä kovin hyvältä nyt, avoimia paikkoja ei paljoa ole ja moneen paikkaan taas olen niin ylikoulutettu että ei minua sinne oteta, kysellyt olen. Ap

Vierailija
11/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama olo. Kaikki tuntuu ankealta. Nyt kyllästyttää tämä korona, kun jatkuu ja jatkuu vaan. Luulin, että alkais jo mennä ohi, mutta paskat. Jalkapallofanit toi Deltan Suomeen ja nyt sitten kökitään kotona. Tänään soitin lääkäriin ja minulle ei edes anneta rokotetta, joten jään yhteiskunnasta ulos.

Oletko ap jutellut miehen kanssa? Voisitteko mennä pariterapiaan?

Joo korona on yksi asioista mikä ahdistaa ja vi-tuttaa eniten ja se että päästivät taas taudin leviämään ja tosiaan kotona kökitään.

Tsemppiä sinulle paljon!

Ap

Vierailija
12/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele tämä chantti ja sulje silmäsi.

Vierailija
13/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyttä kestänyt keväästä asti, luulin aluksi että saan heti töitä mutta ei näytä kovin hyvältä nyt, avoimia paikkoja ei paljoa ole ja moneen paikkaan taas olen niin ylikoulutettu että ei minua sinne oteta, kysellyt olen. Ap

Voi kurja. Työttömyys on kyllä masentavaa, ei ole ih miselle hyväksi että on liikaa aikaa ja voimia muhia omissa ajatuksissaan. Alkavat usein kiertää negatiivista kehää vaan ja sitten ahdiistaa ja masentaa.  Kieltämättä tämä korona-aika tekee työn saamisen monelle hyvin vaikeaksi. 

Vierailija
14/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidemmällä tähtäimellä saattaisi olla hyvä sen miehen kanssa keskustella asioista. Ihminen saattaa omassa mielessään tulkita toista myös väärin.

Katso pieni pätkä slow TV:tä, se tyhjentää mielen tai kuuntele rauhoittavaa musiikkia tai yritä vain tyhjentää pää turhista ajatuksista.

Voimia tähän hetkeen.

Kiitos. Ollaan me juteltu paljonkin miehen kanssa näistä, miehen tunteet kuolleet ilmeisesti ja siksi häntä ei kiinnosta mikään yhteinen, eroa kai tuo miettii. Ap

Vierailija
15/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että miehesi ei enään rakasta? Kysyn tätä siksi, koska kun itseni valtaa voimakas ahdistus kaikki tuntuu olevan minua vastaan, joten voiko olla että ahdistuksesi luo valheelista kuvaa sinulle hänestä?

En ole varma mutta erosta tuo on vihjaillut eikä halua tehdä yhdessä mitään. Ap

Vierailija
16/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kurja. Työttömyys on kyllä masentavaa, ei ole ih miselle hyväksi että on liikaa aikaa ja voimia muhia omissa ajatuksissaan. Alkavat usein kiertää negatiivista kehää vaan ja sitten ahdiistaa ja masentaa.  Kieltämättä tämä korona-aika tekee työn saamisen monelle hyvin vaikeaksi. 

Kiitos. Olipa mukava että joku ymmärsi tilannettani. Ap

Vierailija
17/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia tähän hetkeen.

Kiitos. Ollaan me juteltu paljonkin miehen kanssa näistä, miehen tunteet kuolleet ilmeisesti ja siksi häntä ei kiinnosta mikään yhteinen, eroa kai tuo miettii. Ap

Saattaisi olla sinulle hyväksi hakea ammattimaista keskusteluapua tilanteeseen. Kuulostaa siltä, että olet luovuttanut ja olet jäänyt miehesi armoille. Saisit ehkä ulkopuolisen ihmisen näkökulman asioihin ja varmuutta omaan elämääsi.

En kellekään toivoisi sitä, että joutuisi elämään epävarmuudessa niin, kuin sinä nyt joudut.

Muista aina, että tulee seuraava päivä, viikko, kuukausi ja vuosi. Elämä menee eteenpäin ja sinä tulet siinä pärjäämään.

Vierailija
18/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia tähän hetkeen.

Saattaisi olla sinulle hyväksi hakea ammattimaista keskusteluapua tilanteeseen. Kuulostaa siltä, että olet luovuttanut ja olet jäänyt miehesi armoille. Saisit ehkä ulkopuolisen ihmisen näkökulman asioihin ja varmuutta omaan elämääsi.

En kellekään toivoisi sitä, että joutuisi elämään epävarmuudessa niin, kuin sinä nyt joudut.

Muista aina, että tulee seuraava päivä, viikko, kuukausi ja vuosi. Elämä menee eteenpäin ja sinä tulet siinä pärjäämään.

Kiitos, ihan hyvä neuvo. En vain tiedä mistä, kun työttömänä ei pääse työterveyteen eikä ole rahaa maksaa itse jostain mehiläisestä tms. Ap

Vierailija
19/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Vierailija
20/39 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia tähän hetkeen.

Kiitos, ihan hyvä neuvo. En vain tiedä mistä, kun työttömänä ei pääse työterveyteen eikä ole rahaa maksaa itse jostain mehiläisestä tms. Ap

Kun olen itse tarvinnut toisen ihmisen näkemystä tai keskusteluapua omissa ongelmatilanteissani, olen lähtenyt eteenpäin ihan terveyskeskuksesta. Heidän tulee laittaa lähete eteenpäin.

Kävin itse useamman vuoden puhumassa terapeutin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän