Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisitko kykenemätön kokeilemaan suhdetta uudelleen..

Vierailija
10.09.2023 |

tilanteessani. Olen siis eronnut kumppanistani, suhde oli hyvä ja merkityksellisin rakkaussuhde. Molemmat selkeästikään ei ole onnellisia ilman toista vaikka aikaa kulunut. Suhde päättyi hankalan elämäntilanteen vuoksi, voimattomuuteen ratkaista haasteita yhdessä, ei pettämistä, ei luottamus ongelmaa, ei väkivaltaa.
Eron aikana toisella on ollut yhden illan seksiä toisen ihmisen kanssa, ei kuitenkaan muita suhteita kummallakaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolle on aina syy. En palaisi.

Vierailija
2/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei onnistu ratkaisemaan haasteita entisen kumppanin kanssa niin kannattaako siihen samaan palata? Ei haasteet elämästä lopu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kokeilla jutella ennen yhteen paluu päätöstä. Onko riskiä että toinen jäisi mustasukkaiseksi tuosta yhden illan jutusta? Toki näen itse asian inhimillisenä jos selkeästi eronneet olette olleet. Älä aloita suhdetta kuitenkaan kevein ehdoin, mieti mitä haluat ja jutelkaa jos kuitenkin toisianne niin kaipaatte vieläkin.

Vierailija
4/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsitin että olette olleet väsyneitä vaikeassa elämäntilanteessa ja haasteiden ratkominen ollut sillon vaikeaa. Yllä olevat kommentit ovat oikeassa siinä, ettei haasteet minnekään hävinneet ole ja niitä on kaikilla aina, mutta jos teillä on nyt parempi elämäntilanne niin jutelkaa asiat halki.

Vierailija
5/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erolle on aina syy. En palaisi.

Kyllä, mutta haasteille voi tehdä jotain.

Vierailija
6/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutamia pareja, jotka ovat palanneet takaisin yhteen myöhemmin paljon paremmilla tuloksilla. Ja joillakin se ei ole toiminut, varmaan useimmiten näin onkin ettei toimi pitkällä aikavälillä. Mutta jos itsestä tuntuisi, että saattaisin jäädä katumaan ellen juttelisi asioista uudestaan ja tutustuisi toiseen niin tekisin sen, kunhan pitäisin huolen myös omista rajoista enkä toistaisi samoja virheitä.

Vierailija
7/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko vielä seksuaalista halua tätä ihmistä kohtaan. Jos se on kadonnut, se ei tule enää minulle takaisin.

Vierailija
8/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko vielä seksuaalista halua tätä ihmistä kohtaan. Jos se on kadonnut, se ei tule enää minulle takaisin.

tämä on totta, mutta toisaalta ensin kokisin että pitäisi olla luottamusta siitä että konkreettisesti jotain muuttuisi ennen kuin romanttisesti fiilikset elpyisi. Nähdä tulosta keskustelun tasolla ja antaa aikaa sille, että ne tunteet jotka on jääneet vahvistuisi.

Vierailija
9/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut tätä, meni joitakin vuosia hyvin enkä kadu toisaalta koska oli niin merkityksellinen ihminen. ero tuli hyvässä hengessä.

Vierailija
10/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi. Mä en ole tulossa takaisin. Aion pysyä eron jälkeen sinkkuna. Saat hakea uuden höynäytettävän muualta.

Vierailija
11/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä onnistumisia ihmisisllä. Se ei vaan tpimi sillä mentaliteetilla, että palataan vanhaan ja katsotaan muuttuiko mikään. Enemmänkin niin että se on aktiivista työstämistä, kuuntelua mitä toinen tarvitsee ja paljon juttelua. Pariterapia toisella kierroksella ei myöskään ole hassumpi ajatus.

Vierailija
12/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette niin negatiivisia

Vierailija
13/13 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

elät vaan kerran ja jos sua kummittelee ajatus niin kokeile, mutta tee myös jotain toisin ettei tuntuisi siltä että aikaisi olisi mennyt hukkaan..onnea yritykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi