Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailunainen olettaa että kuljettaisin hänen koiriaan autollani, miten kieltäytyä kohteliaasti?

Vierailija
20.07.2021 |

Naisella ei autoa ja on kyllä ollut kyydissäni muutaman kerran eikä se haittaa. Mutta nyt ehdotti että voisin antaa kyydin johkin koiratreeneihin myös parille hänen koiralleen.

Inhoan koiranhajua ja siksi mieluiten tpaaan muualla kuin naisen asunnossa, itse nainen ihan mukava ja hyvännäköinen. Autostani pidän hyvää huolta ja viime kesänä viimeksi pessyt koko sisutan tekstiilipesurilla. En kestä ajatusta että sinne jäisi koiranlemu, karvat onneksi edes saisi imuroitua.

Miten voisi kieltäytyä tai mitä keksiä tekosyyksi jos ei halua naisen suuttuvan? Kerran jo oli "auto huollossa" mutta en voi sitä tekosyytä koko ajan käyttää. Luulen että tajuaisi samalla miksi en niin mielelläni tapaa hänen luonaan jos suoraan kertoisin koiranlemusta.

M32

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olevasi lievästi allerginen. Karvat naisen vaatteissa eivät juuri haittaa, mutta koira autossa voi saada allergiasi äitymään.

Vierailija
62/66 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiranaiset on kakkosluokan naisia. Näille koirat tulevat aina ykkösinä ja miehen pitäisi tämä hyväksyä. No-no. Täydellinen turn-off.

Juuri koiran epäsiisteys tekee siitä niin vastenmielisen. Vaikka se nainen väittäisi mitä niin jossain välissä ne haisee, tekee jätöksiä sisälle ja haju tarttuu huonekaluihin ynnä muuta.

Onneksi on myös naisia, jotka eivät koirista välitä.

En kyllä tiedä minkälaisia koiria ne sitten on, mutta oma koirani on kyllä siisti. Ei tee tarpeita sisälle ja jos alkaa haista, niin kylvetän ja pesen.

Onhan se totta, että koira voi sotkea ja tuoda mm. hiekkaa tai kuraa sisälle ja siitä on vaivaa. Sen takia meillä käydään tassupesulla kun tullaan sisälle ja mulla on pieni harja ja rikkalapio eteisessä, joilla siivoan sotkut välittömästi pois. Samoin imurointi on tässä talossa miltei päivittäistä.

On muuten myös olemassa koiramiehiä, joille lemmikki on rakas ja tärkeä perheen jäsen. Kannattaa vaan pariutua sellaisen kanssa, jos koirista tykkää.

Katsos kun kasvattajilla niitä koiria voi olla vaikka kymmenen. Sen hullun tunnistaa siitä, kun sillä on niitä niin paljon, ettei pysty hoitamaan niitä kaikkia kunnolla. Aina on jossain jotain hajua tai jätöstä ja autot on kuin kaatopaikkoja kuten koditkin vaikka muuta yritetään väittää.

Kyllä tosiaan koiraihmiset on ihan oma rotunsa ja saavat pysyä omissa porukoissaan.

Ei kaikki koiran omistajat ole mitään hulluja koirankasvattajia, vaan ihan normaaleilla ihmisillä niitä lemmikkejä on. Päteekö sama juttu muuten kissoihin? Entä onko lemmikkejä omistava mies myös hullu vaiko kuitenkin söpö ja awww ihanaa?

Minulla ei ole koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä ei kyllä paria tule. Naisella ilmeisesti on useampi koira ja harrastaa sekä treenaakin niiden kanssa? Oletan, että koirat ovat hänelle tärkeä osa elämäänsä ja koet ne vastenmielisiksi. Miten tuommoisella suhteella olisi mitään tulevaisuutta, kun iso osa toisen elämästä häiritsee ja haittaa noin paljon?

Ei se vakava suhde nyt ihan kiikarissa olekaan ainakaan minun osalta, mutta toistaiseksi voisin kyllä mielelläni jatkaa tapailua.

ap

Tuossa tapauksessa kannattaa ryhtyä koira-allergikoksi.

Vierailija
64/66 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hänen luonaan vain polkupyörällä, niin et joudu ainakaan koiria kuljettamaan.

Vierailija
65/66 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä ei kyllä paria tule. Naisella ilmeisesti on useampi koira ja harrastaa sekä treenaakin niiden kanssa? Oletan, että koirat ovat hänelle tärkeä osa elämäänsä ja koet ne vastenmielisiksi. Miten tuommoisella suhteella olisi mitään tulevaisuutta, kun iso osa toisen elämästä häiritsee ja haittaa noin paljon?

Ei se vakava suhde nyt ihan kiikarissa olekaan ainakaan minun osalta, mutta toistaiseksi voisin kyllä mielelläni jatkaa tapailua.

ap

En ole ikinä ymmärtänyt tätä että jonkun ihan ookoo kanssa ihan deittaillaan. Eikö miehet voi olla avoimesti vain kaveri? Pitääkö vedättää toista? Koirat on ihan parasta maailmassa, et edes ansaitse niiden seuraa.

Vierailija
66/66 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt miehen koska hän ei pitänyt koirastani. En edes harkinnut muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä