Tapailunainen olettaa että kuljettaisin hänen koiriaan autollani, miten kieltäytyä kohteliaasti?
Naisella ei autoa ja on kyllä ollut kyydissäni muutaman kerran eikä se haittaa. Mutta nyt ehdotti että voisin antaa kyydin johkin koiratreeneihin myös parille hänen koiralleen.
Inhoan koiranhajua ja siksi mieluiten tpaaan muualla kuin naisen asunnossa, itse nainen ihan mukava ja hyvännäköinen. Autostani pidän hyvää huolta ja viime kesänä viimeksi pessyt koko sisutan tekstiilipesurilla. En kestä ajatusta että sinne jäisi koiranlemu, karvat onneksi edes saisi imuroitua.
Miten voisi kieltäytyä tai mitä keksiä tekosyyksi jos ei halua naisen suuttuvan? Kerran jo oli "auto huollossa" mutta en voi sitä tekosyytä koko ajan käyttää. Luulen että tajuaisi samalla miksi en niin mielelläni tapaa hänen luonaan jos suoraan kertoisin koiranlemusta.
M32
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Sanot suoraan. Itse seurustelin naisen kanssa joka harrasti koiria. Yksi niistä oksensi autooni. Se suhde loppui siihen.
Koira tiesi miten sinusta pääsee eroon.
Ymmärrän hyvin vaikka itse tykkään koirista. Minulla ei ole nyt koiraa.
Mutta en silti halua muiden koirista karvoja ja kuraa autooni.
Olen nainen, en pyytäisi miestä kuljettamaan paria enkä yhtäkään koiraa. Ellei koira olisi ole ihan pieni ja lyhytkarvainen kantokopassa. Silti ymmärtäisin jos kieltäytyisi. Pitää ottaa huomioon myös allergiat, joku saa oireita kun on kuljetettu koiraa autossa.
Tällä naisella pitää olla oma auto jossa koiriaan kuljettaa.
Tai pyytää jotain toista koiraharrastajaa jolla on jo valmiiksi "koirainen" auto.
Sanot vain, että et halua autoosi koirankarvoja.
Haluat reikää vielä hetken mutta et ole varma miten se järjestyisi ilman että autoon tulee koiran haju? Oot kyllä aika veijari... Yök.
Miten kerron hienovaraisesti emännälleni etten halua hänen tapailumiehensä kyytiin kun se haisee? Enkä halua sitä samasta syystä myöskään meille himaan.
T. Musti
Ota ilmastoinnin sulake irti kun seuraavan kerran kuksaat naista. Selittä ttä ilmastointi hajonnut ja olisi koirille vaarallista nyt kesällä. Laita sulake takaisin kun ajat yksin. Ainakin kesän ajan voit ehkä jatkaa tapailua ilman että koiria tarvii kuljettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä ei kyllä paria tule. Naisella ilmeisesti on useampi koira ja harrastaa sekä treenaakin niiden kanssa? Oletan, että koirat ovat hänelle tärkeä osa elämäänsä ja koet ne vastenmielisiksi. Miten tuommoisella suhteella olisi mitään tulevaisuutta, kun iso osa toisen elämästä häiritsee ja haittaa noin paljon?
Ei se vakava suhde nyt ihan kiikarissa olekaan ainakaan minun osalta, mutta toistaiseksi voisin kyllä mielelläni jatkaa tapailua.
ap
Joo, se kävi kyllä aloituksesta selväksi. Mutta nyt joudut tekemään asian selväksi myös naiselle. -eri
Miten sä voit tapailla naista jolla on koiria? Etsi nainen jolla ei ole eläimiä. 😆
Niitä koiran karvoja on joka paikassa. Kaikki pyörii koiran ehdoilla. Mies on siinä kakkos sijalla. Ja tietenkin koiran pitää saada nukkua samassa sängyssä. Huonekaluja jyrsitty. Koiran paskaa ja Kustaa sisällä. On kaikki tuo tullut koettua. Ei koira naista.
Miten hän sinne treeneihi on ennen päässyt?
Sanoisin suoraan, ettet halua koiria autoon.
Itselle on koiria enkä kyllä tuollaista kehtaisi pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä ei kyllä paria tule. Naisella ilmeisesti on useampi koira ja harrastaa sekä treenaakin niiden kanssa? Oletan, että koirat ovat hänelle tärkeä osa elämäänsä ja koet ne vastenmielisiksi. Miten tuommoisella suhteella olisi mitään tulevaisuutta, kun iso osa toisen elämästä häiritsee ja haittaa noin paljon?
Ei se vakava suhde nyt ihan kiikarissa olekaan ainakaan minun osalta, mutta toistaiseksi voisin kyllä mielelläni jatkaa tapailua.
ap
Kannattaa varmaan sanoa tuo sille naiselle ihan suoraan, niin eiköhän tämä koira ongelmakin ratkea ihan itsekseen.
Koiranharrastajat, oli sitten mies tai nainen, ovat ihan omaa lajiaan.
En varmaan muutenkaan jaksaisi heidän kanssaan, ei olla oikein samalla aaltopituudella.
En kuljettaisi treeniin miehen koiraa/koiria. Toisaalta koiratreenimies ei olisi minun mieheni, joten ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä koiran karvoja on joka paikassa. Kaikki pyörii koiran ehdoilla. Mies on siinä kakkos sijalla. Ja tietenkin koiran pitää saada nukkua samassa sängyssä. Huonekaluja jyrsitty. Koiran paskaa ja Kustaa sisällä. On kaikki tuo tullut koettua. Ei koira naista.
Tästä paistaa läpi ketjun todellinen sisältö: meille koiranomistajille halutaan jälleen kerran tehdä selväksi, että kannattaisi luopua koirasta saadakseen miehen. No ei, en olisi luopunut. Löysin miehen, joka hyväksyi koirani ihan täysin ja itki aikanaan niiden kuolemaa yhtä lailla kuin minäkin. Ja nykyinen koira on yhteinen.
Kenenkään ei ole pakko valita koirallista, kissallista tai minkään muunkaan lemmikin omistajaa. En itsekään olisi huolinut miestä, jolla olisi ollut ns. muskelikoira. Mutta on aivan turha kuvitella, että koiriaan rakastavat ihmiset olisivat valmiita luopumaan niistä vain saadakseen parisuhteen. On heitäkin, ikävä kyllä, ja jokaiselle pitäisi antaa loppuelämän mittainen lemmikinpitokielto. Mutta suurin osa meistä on ottanut lemmikin sillä mielellä, että haluaa tarjota sille hyvän elämän loppuun saakka.
Unohtakaa siis ne koiralliset naiset, jos ette pidä koirista. Valitkaa kumppaninne niiden joukosta, joilla ei ole koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan edelliset miehet ovat kerran kuljettanut koiria ja jättänyt heti sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Koiranaiset on kakkosluokan naisia. Näille koirat tulevat aina ykkösinä ja miehen pitäisi tämä hyväksyä. No-no. Täydellinen turn-off.
Juuri koiran epäsiisteys tekee siitä niin vastenmielisen. Vaikka se nainen väittäisi mitä niin jossain välissä ne haisee, tekee jätöksiä sisälle ja haju tarttuu huonekaluihin ynnä muuta.
Onneksi on myös naisia, jotka eivät koirista välitä.
En kyllä tiedä minkälaisia koiria ne sitten on, mutta oma koirani on kyllä siisti. Ei tee tarpeita sisälle ja jos alkaa haista, niin kylvetän ja pesen.
Onhan se totta, että koira voi sotkea ja tuoda mm. hiekkaa tai kuraa sisälle ja siitä on vaivaa. Sen takia meillä käydään tassupesulla kun tullaan sisälle ja mulla on pieni harja ja rikkalapio eteisessä, joilla siivoan sotkut välittömästi pois. Samoin imurointi on tässä talossa miltei päivittäistä.
On muuten myös olemassa koiramiehiä, joille lemmikki on rakas ja tärkeä perheen jäsen. Kannattaa vaan pariutua sellaisen kanssa, jos koirista tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä sinunkin tasosta paljon jos tapailunaisillasi on elämänhallinta tota tasoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan edelliset miehet ovat kerran kuljettanut koiria ja jättänyt heti sen jälkeen.
Eli tapailunainen haluaa ap:sta hienovarasesti eroon?
Onko sinulla vain yksi auto? Se on se ongelma. Osta joku vanha BMW X5 tai Mercedes ML jonka takakonttiin voit asentaa häkin koirille. Muutaman hassun tonnin investointi ja saat vara-auton itsellesikin.
Vastaavanlaisista syistä minulla on kolme autoa. Katsos kuljetustarpeita on erilaisia.
Jälleen yksi uskomattoman avuton mies. Jos olisin mies, häpeäisin omaa sukupuoltani.
Miten vaikea on sanoa, että en halua koiriasi autooni? Mutta ei, koska ei oteta vastuuta omasta elämästä vaan ollaan ajopuita ja objekteja, joille asioita vain tapahtuu.