Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeen pistiäisiä tuolla on? Hirveät reaktiot!

Vierailija
27.07.2014 |

Poika oli isovanhempien kanssa mökillä pari yötä. Palattuaan laski yli 40 pistokohtaa ympäri kroppaa. Pistokohdat eivät kutise eivätkä ole kipeitä, mutta ne ovat isohkoja (läpimitaltaan 1-4cm), voimakkaan punoittavia ja tulehtuneen näköisiä, menevät ikään kuin vesikelloille. On saanut kortisonia ja antihistamiinia, mutta ei muutosta, illalla päivystykseen näyttämään.

Mitä elukoita tuolla liikkuu? Turun lähellä olivat mökillä, meren rannalla. Toinen poika oli mukana, hänestä ei löydy pistoja. Joku selkeä allerginen reaktio tuo kai on, mutta ihmettelen kun ei edellisvuosina ole koskaan ollut mitään vastaavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttiaisia?

Vierailija
2/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarman puraisusta jää ainakin minulle iso paukama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut samanlaisia! Paitsi että nää kutiaa.

Vierailija
4/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:33"]Mulle on tullut samanlaisia! Paitsi että nää kutiaa.

[/quote]

Sääskiä? Meillä on jatkuvasti koko perkeellä kauhea määrä punaisia 1-4 cm kokosia paukamia ympäri kroppaa. Itseltäni löysin molemmista jaloista 40 puremaa, eli yhteensä 80 plus kaikki mitä oli käsisä jne

Vierailija
5/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:33"]Mulle on tullut samanlaisia! Paitsi että nää kutiaa.

[/quote]

Sääskiä? Meillä on jatkuvasti koko perkeellä kauhea määrä punaisia 1-4 cm kokosia paukamia ympäri kroppaa. Itseltäni löysin molemmista jaloista 40 puremaa, eli yhteensä 80 plus kaikki mitä oli käsisä jne

[/quote]

Niin ja sääsken puremat kutiaa ja joskus ei kutia

Vierailija
6/6 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:33"]Mulle on tullut samanlaisia! Paitsi että nää kutiaa.

[/quote]

[/quote]

Niin ja sääsken puremat kutiaa ja joskus ei kutia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi