Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, kun mies on liian hyvännäköinen mulle

Vierailija
27.07.2014 |

Kellään kokemusta, kestääkö suhteet, joissa toinen on selvästi paremman näköinen kuin toinen? Ahdistaa, mä olen ihan tavis ja ei musta hirveän hyvännäköistä saa millään :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän miestäni ehkä ysinä, kun itse olen joku seiska. Kummasti hän 9 vuotta on mua jaksanut kattella, ja ainakin vartaloani hän aina himoitsee. Voi siis kestää, riippuu ihan miehestä. Mun mies ei taida olla kovin ulkonäkökeskeinen. :o)

Vierailija
2/3 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin eksääni huomattavasti paremman näköinen. Hänen kaverinsa siitä kuittailivatkin. Mies kertoi minulle, että ihmettelevät miksi näin kaunis nainen on hänen kanssaan. No mies oli luonteeltaan hieman kusipää, joten jätin hänet lopulta. Kyllä häntä harmittaa edelleenkin, vaikka erosta on kauan aikaa. No mutta tulipahan testattua, ja jatkossa otan mielummin komean. Mielummin komea ja kusipää kuin ruma ja kusipää. Tai no ihan kaikista mieluiten olen ilman jos on vain nuo vaihtoehdot. Oikeasti paras olisi ihan sellainen tavis tai kivannäköinen ja luonne ihana. Ei mua siis oikeasti kiinnosta ne huiman komeat miehet, on niitäkin ollut. Nykyään huomannut että edelleen vaan se luonne on tärkein.

Mutta jos sua jotenkin muka ahdistaa tuo, etkä vaan pääse asiasta yli niin jotainhan on tehtävä. Mutta mieti se on kuorta vaan ja itse ainakin kauniina naisena kun rakastun, niin näen miehen komeana tai ainakaan se ei merkkaa mitään jos toinen ei ole saanut parhaita ulkonäöllisiä geenejä, enkä vertaile kumpi meistä paremman näköinen. Koska olen onnellinen siinä hetkessä ja haluan vain häntä jos on vielä hyvä mulle. Kyllä mullekin näin vanhemmiten on tapahtunut se, että ulkonäöllisesti ne parhaat ajat on nähty. Jokaiselle tapahtuu se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:53"]

Kellään kokemusta, kestääkö suhteet, joissa toinen on selvästi paremman näköinen kuin toinen? Ahdistaa, mä olen ihan tavis ja ei musta hirveän hyvännäköistä saa millään :(

[/quote]  ei ole kestänyt, kokemusta kahdesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan