Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on alkanut neljäs korona-aalto. - Oi Suomi On!

Vierailija
20.07.2021 |

Kalliiksi tuli.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki festarit aukesi ennen pietarissa kävijöitä, joten aivan samalla tavalla niistäkin tuli tapauksia. Et voi syyttää vain pietarin kävijöitä.

En itsekään pidä hyvänä että ne lähtivät nyt pietariin, mutta ihan turha osoitella sormella heitä. Kyllä tässä oli ihan muut tekijät kyseessä kokonaiskuvassa.

Hallitus joutui avaamaan rajoituksia viihdeteollisuuden sinänsä taitavan propagan aiheuttamasta paineesta. Virhe huomattiin, mutta pelastus löytyi. Voitiin pistää kaikki Pietarista saapuvien kisaturiestien syyksi. Joita ei testattu rajalla, kun ei oltu järjestetty testaajia paikalle.

Näin saadaan hienosti syylliseksi kourallinen ihmisiä. Eikä se että hallitus vapautti kymmenet tuhannet nuoret festareille. Pitää myös huomioida, että niissä käy pääasiassa ikäluokat, joita ei ole vielä rokotettu. Jos tuolla Himoksellakin on parina viikonloppuna ollut lavanedustalla tungosta yleisön hoilatessa biisien mukana sylki lentäen. Niin siitä ei puhuta mitään, koska Hallitushan tuon allekirjoitti. Mutta hyvä pestä kädet ja syyttää kiihtyvästä tautitilanteesta pietarista tulijoita.

Hallitus sitä hallitus tätä, Sanna sitä Sanna tätä. Eikö ihmisillä ole lainkaan omaa järkeä ja vastuuta, pitäökö Sannan ja Kristan tulla pyyhkimään kansalaisten takapuol etkin? Itse jatkuvasti kiljutte että "Suomi on tutkimusten mukaan masilman parhaiten koronasta selvinnyt maa koska KANSALAISET IHAN ITSE JA YKSIN OVAT KORONAN HOITANEET eikä hallituksella ole siihen mitään ansiota! Miksette nyt hoida itseksenne, HÄH??

Vielä äsken Koronan voittaminen oli Sannan ansiota. Mites nyt muuttui?

Vierailija
42/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki festarit aukesi ennen pietarissa kävijöitä, joten aivan samalla tavalla niistäkin tuli tapauksia. Et voi syyttää vain pietarin kävijöitä.

En itsekään pidä hyvänä että ne lähtivät nyt pietariin, mutta ihan turha osoitella sormella heitä. Kyllä tässä oli ihan muut tekijät kyseessä kokonaiskuvassa.

Hallitus joutui avaamaan rajoituksia viihdeteollisuuden sinänsä taitavan propagan aiheuttamasta paineesta. Virhe huomattiin, mutta pelastus löytyi. Voitiin pistää kaikki Pietarista saapuvien kisaturiestien syyksi. Joita ei testattu rajalla, kun ei oltu järjestetty testaajia paikalle.

Näin saadaan hienosti syylliseksi kourallinen ihmisiä. Eikä se että hallitus vapautti kymmenet tuhannet nuoret festareille. Pitää myös huomioida, että niissä käy pääasiassa ikäluokat, joita ei ole vielä rokotettu. Jos tuolla Himoksellakin on parina viikonloppuna ollut lavanedustalla tungosta yleisön hoilatessa biisien mukana sylki lentäen. Niin siitä ei puhuta mitään, koska Hallitushan tuon allekirjoitti. Mutta hyvä pestä kädet ja syyttää kiihtyvästä tautitilanteesta pietarista tulijoita.

Hallitus sitä hallitus tätä, Sanna sitä Sanna tätä. Eikö ihmisillä ole lainkaan omaa järkeä ja vastuuta, pitäökö Sannan ja Kristan tulla pyyhkimään kansalaisten takapuol etkin? Itse jatkuvasti kiljutte että "Suomi on tutkimusten mukaan masilman parhaiten koronasta selvinnyt maa koska KANSALAISET IHAN ITSE JA YKSIN OVAT KORONAN HOITANEET eikä hallituksella ole siihen mitään ansiota! Miksette nyt hoida itseksenne, HÄH??

Näin. Suomessa itketään säännöistä ja sitten jos ei kerrota mitä pitää tehdä, itketään siitäkin. 

Eikö se teidän Sanna nyt johdakaan häh? Ai niin on lomalla ei kerkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen täytyy itse ottaa vastuu, ettei ehdoin tahdoin sitä lähde hakemaan mistään ihmisjoukoista!! Ei hallitusta aina voi syyttää. Jotkut nuoret oikein uhmaavat eivätkä välitä mistään. Täysin välinpitämättömiä!!!! Ja tässä sitä nyt taas ollaan 😷

Ei tietenkään voi syyttää mut sit pitää ylistää jos tapauksia ei tulekaan.

Vierailija
44/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. En ole huomannut vielä ensimmäistäkään aaltoa. Ihan normaalisti elän.

Siinähän se on, että et näe oikeassa maailmassa tätä covid-hysteriaa.

KOSKA he hysterikot eivät ole oikeassa maailmassa. He ovat täällä netissä. Ei nämä hysterikot poistu eristyksistään, koska pelkäävät tätä virusta. Siksi heillä on aikaa olla äänekkäitä täällä netissä.

Oikeassa maailmassahan et kuitenkaan näe näitä, vaan tervejärkisiä ihmisiä jotka eivät pelkää virusta jonka sairastajilla tällainen selviytymisprosentti. Oikeassa maailmassa näet vain ihmisiä, jotka elävät normaalia elämää. Täten et näe hysteriaa koskaan muualla kuin netissä.

Toisin sanottuna tämä on feikkihysteriaa, jota näkee vain netissä parin äänekkään toimesta. Toisaalla elämä on täydellisen normaalia, mutta nämä hysterikot eivät edes ymmärrä sitä, koska ovat eristyskuplassaan ja lukevat pelkoa aiheuttavia klikkiotsikoita PELOSTA, tietämättä mitä oikeassa maailmassa todella juuri nyt tapahtuu.

Minä ainakin olen elänyt kokoajan normaalia elämää enkä ole nähnyt oikeassa maailmassa YHTÄÄN MITÄÄN koronahysteriaa. Kaikki elävät normaalisti. Ainoat paikat missä näen hysteriaa on netin keskustelupalstat ja uutissivustojen klikkiotsikot.

Toimittaja kysyy amisseilta: "Miksi covid ei vaikuta teihin?"

Amissit vastaavat: "Meillä ei ole televisiota."

Tässä on täydellinen summaus korona-ajasta ja median luomasta pelkotilasta.

Miksi sitten ihmisistä jopa 90 % käyttää sitä rättiä junissa ja kaupoissa ym.? Miksi osa heistä katsoo minua maskitonta kuin halpaa makkaraa ja osa jopa sanoo "täällä on maskipakko". Minun mielestäni ei todellakaan ole normaalia kulkea joku paskainen rätti kasvoilla.

Jos itse olet paskainen ei muut ole sitä välttämättä.

Vierailija
45/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä voimat, jos kaikki taas suljetaan. Lähinnä koulun sulkeminen huolettaa, kun tarvisen tukea opinnoissa eikä etänä oikein saa mitään apua. Sosiaalisissa kontakteissa pysyttelen vielä hipuen kiinni, mutten enää tunne kuuluvani joukkoon.

Vierailija
46/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniristilippumme Juice kuunnelkaa se biisi

ja tässä kesäluettavaa

https://www.eroonkoronasta.fi/pienimmaen-riesan-tie-koronaepidemian-tuk…

Vierailija
47/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hysteerikkojen paniikkiaalto on ainakin neljäskymmenes.

Vierailija
48/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hangon regatta hyvänä kakkosena heti Pietarin jälkeen. Siellä ne instabimbot biletti Hangossa vailla huolen häivää!