Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on alkanut neljäs korona-aalto. - Oi Suomi On!

Vierailija
20.07.2021 |

Kalliiksi tuli.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te pässit että se johtuu vain noista kisaturisteista? Tiesin kyllä että av mammat on tyhmiä mutta ylitätte nyt itsenne.

Vierailija
22/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. En ole huomannut vielä ensimmäistäkään aaltoa. Ihan normaalisti elän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tulee viides, kuudes ja seitsemäs... aalto ja piikki. Thl ja pfaizer kiittää. Bähääää...

Vierailija
24/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se on, että et näe oikeassa maailmassa tätä covid-hysteriaa.

KOSKA he hysterikot eivät ole oikeassa maailmassa. He ovat täällä netissä. Ei nämä hysterikot poistu eristyksistään, koska pelkäävät tätä virusta. Siksi heillä on aikaa olla äänekkäitä täällä netissä.

Oikeassa maailmassahan et kuitenkaan näe näitä, vaan tervejärkisiä ihmisiä jotka eivät pelkää virusta jonka sairastajilla tällainen selviytymisprosentti. Oikeassa maailmassa näet vain ihmisiä, jotka elävät normaalia elämää. Täten et näe hysteriaa koskaan muualla kuin netissä.

Toisin sanottuna tämä on feikkihysteriaa, jota näkee vain netissä parin äänekkään toimesta. Toisaalla elämä on täydellisen normaalia, mutta nämä hysterikot eivät edes ymmärrä sitä, koska ovat eristyskuplassaan ja lukevat pelkoa aiheuttavia klikkiotsikoita PELOSTA, tietämättä mitä oikeassa maailmassa todella juuri nyt tapahtuu.

Minä ainakin olen elänyt kokoajan normaalia elämää enkä ole nähnyt oikeassa maailmassa YHTÄÄN MITÄÄN koronahysteriaa. Kaikki elävät normaalisti. Ainoat paikat missä näen hysteriaa on netin keskustelupalstat ja uutissivustojen klikkiotsikot.

Toimittaja kysyy amisseilta: "Miksi covid ei vaikuta teihin?"

Amissit vastaavat: "Meillä ei ole televisiota."

Tässä on täydellinen summaus korona-ajasta ja median luomasta pelkotilasta.

Vierailija
25/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen täytyy itse ottaa vastuu, ettei ehdoin tahdoin sitä lähde hakemaan mistään ihmisjoukoista!! Ei hallitusta aina voi syyttää. Jotkut nuoret oikein uhmaavat eivätkä välitä mistään. Täysin välinpitämättömiä!!!! Ja tässä sitä nyt taas ollaan 😷

Vierailija
26/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ne rajat avasi, hallitukselle se rajavalvonta ja testauskapasiteetti kuuluu. Turhaa tässä jalkapalloilijoita syytätte.

Vierailija
27/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko enää laisinkaan noihin viranomaisten ilmoittamiin lukuihin. Mistä me voidaan ens tietää analysoidaanko niitä testejä ja kuinka paljon niitä todellisuudessa otetaan.

Meidän kodin lähellä on ollut yli vuoden ajan koronatestiasema. En ole nähnyt kuin yhden kerran sinne menevän jonkun ja kerran nähnyt sieltä jonkun tulevan ulos. Kuka niihin testeihin enää edes menee.

Asun hus alueella ja lähimmäksi koronaa olen päässyt niin, että poikani oli altistunut 4 muun kaverinsa kanssa useamman tunnin ajan sisätiloissa ja autossa yhdelle koronapositiiviselle. Siitä tilanteesta ei tullut yhtään jatkotartuntaa. Muita tapauksia en edelleenkään tiedä.

Ei olis kellään mitään tietoa aalloista eikä koko koronasta jos siitä ei uutisoitaisi.

Vierailija
28/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin seutu ja ainakin Päijät-Häme menee taas koville rajoituksille. Ei kannata ostella enää lippuja elokuun tapahtumiin näillä alueilla. Heinäkuun lopun tapahtumatkin alkaa olla kiikun kaakun.

Vierailija
29/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko enää laisinkaan noihin viranomaisten ilmoittamiin lukuihin. Mistä me voidaan ens tietää analysoidaanko niitä testejä ja kuinka paljon niitä todellisuudessa otetaan.

Meidän kodin lähellä on ollut yli vuoden ajan koronatestiasema. En ole nähnyt kuin yhden kerran sinne menevän jonkun ja kerran nähnyt sieltä jonkun tulevan ulos. Kuka niihin testeihin enää edes menee.

Asun hus alueella ja lähimmäksi koronaa olen päässyt niin, että poikani oli altistunut 4 muun kaverinsa kanssa useamman tunnin ajan sisätiloissa ja autossa yhdelle koronapositiiviselle. Siitä tilanteesta ei tullut yhtään jatkotartuntaa. Muita tapauksia en edelleenkään tiedä.

Ei olis kellään mitään tietoa aalloista eikä koko koronasta jos siitä ei uutisoitaisi.

PCR-testien kanssa se on vähän 50:50 tuleeko siitä valepositiivinen vai ei.

Itse PCR-testien kehittäjä sanoo näin, että niihin ei ole luottamista. Jotenkin on naurettavaa, että 1,5v jälkeen näitä yhä pidetään standardina. Näihin lukemiin ei ole tämän myötä mitään luottamista, olet oikeassa.

Vierailija
30/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun hus alueella ja lähimmäksi koronaa olen päässyt niin, että poikani oli altistunut muutaman muun kaverinsa kanssa useamman tunnin ajan sisätiloissa ja autossa yhdelle koronapositiiviselle. Siitä tilanteesta ei tullut yhtään jatkotartuntaa. Muita tapauksia en edelleenkään tiedä.

Vierailija
31/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britit tutkivat deltamuunnosta ja saivat tämän tiedon:

New public England study of delta variant shows 44 deaths out of 53,822 (.08%) in unvaccinated group.

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…

Tuon viranomaistiedon valossa ei tarvitse enää rajoittaa enää mitään, kun rokottamattomillekin delta on noin vaaraton.

There is no evidence that the Delta variant of SARS-CoV-2 has a lower fatality rate than the wild-type virus

CLAIM

The fatality rate of the Delta variant of COVID-19 is lower than the original variant

VERDICT

DETAILS

Inadequate support: The Delta variant of SARS-CoV-2 has become prevalent in the U.K. during the current vaccination campaign. Most of the at-risk groups in the country have already been vaccinated, so the fatality rate of the unvaccinated population isn’t representative of the whole population.

Misleading: The comparison between the current fatality rate of the Delta variant with the fatality rate of the wild-type virus prior to the U.K. vaccination campaign is flawed. The fatality rate of the Delta variant mainly represents that of the unvaccinated population, most of whom are under 50 years old and are less likely to die from COVID-19.

Vierailija
32/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse PCR-testien kehittäjä sanoo näin, että niihin ei ole luottamista. Jotenkin on naurettavaa, että 1,5v jälkeen näitä yhä pidetään standardina. Näihin lukemiin ei ole tämän myötä mitään luottamista, olet oikeassa.

Tajuatko montako pcr-testiä tehdään päivittäin? Tai sen paljonko on 50%?

Voi hyvää päivää tän palstan nojatuoli "asiantuntijoitten" kanssa..

Vierailija
33/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britit tutkivat deltamuunnosta ja saivat tämän tiedon:

New public England study of delta variant shows 44 deaths out of 53,822 (.08%) in unvaccinated group.

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…

Tuon viranomaistiedon valossa ei tarvitse enää rajoittaa enää mitään, kun rokottamattomillekin delta on noin vaaraton.

There is no evidence that the Delta variant of SARS-CoV-2 has a lower fatality rate than the wild-type virus

CLAIM

The fatality rate of the Delta variant of COVID-19 is lower than the original variant

VERDICT

DETAILS

Inadequate support: The Delta variant of SARS-CoV-2 has become prevalent in the U.K. during the current vaccination campaign. Most of the at-risk groups in the country have already been vaccinated, so the fatality rate of the unvaccinated population isn’t representative of the whole population.

Misleading: The comparison between the current fatality rate of the Delta variant with the fatality rate of the wild-type virus prior to the U.K. vaccination campaign is flawed. The fatality rate of the Delta variant mainly represents that of the unvaccinated population, most of whom are under 50 years old and are less likely to die from COVID-19.

Turhaa pasteet tuollaista, kun voit mennä itse linkin 13 ja 14 sivuille ja todeta nuo lukemat faktaksi tutkimuksesta.

54,000 rokottamattomasta ihmisestä vain 44 on kuollut deltaan, tai deltan kanssa. Todennäköistä on, että valtaosa noista kuolleista on obeeseja tai vanhuksia.

Vierailija
34/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otapa nyt se 50/50 kirjaimellisesti eikä vain vertauskuvana epäluotettavuuteen. Se on sinun ongelmasi.

Vierailija
35/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tuo PCR-testin luoja mikään nojatuoli asiantuntija on. Joten tosiaan voi hyvää päivää kanssasi.

Vierailija
36/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää ne ravintolat rauhaan! Jos joku on niin pösilö, ettei ota rokotetta, vaikka saisi sellaisen niin sairastukoon koronaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun kaikki halukkaat on rokotettu, kaikki rajoitukset pitää poistaa.

Milloin se menee jakseluun, että rokotukset eivät ehkäise viruksen leviämistä ? Rokotukset suojaavat vain ottajaansa, Deltan ollessa kyseessä jopa 2. annoksen jälkeen suoja on niin ja näin. Katso Israelin, Brittien jne. tilanne. 

Olemme todella vaikeassa tilanteessa koronan kanssa. Tähän ei tarvita kuin uusi variantti ja kaikki on taas samalla viivalla ja lähtöruudussa oli rokotteita eli ei otettuna. On vain ajankysymys, että Deltan rinnalle ilmestyy toinen, veikkaan kuukausi pari menee.

Vierailija
37/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli yhdelle alkusarjan pisteelle hintaa!

Voitosta saa kylläkin 3 pinnaa.

Vauva-forum, paikka jossa lainauksen kaltaiset kohteliaat korjaukset alapeukutetaan.

Luonnollisesti väkivaltafantasiat ja hysteerinen taivastelu keräävät yläpeukut.

Onko teillä kaikki ihan hyvin?

Vierailija
38/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horona turismin tulokset.

Vierailija
39/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOSKA he hysterikot eivät ole oikeassa maailmassa. He ovat täällä netissä. Ei nämä hysterikot poistu eristyksistään, koska pelkäävät tätä virusta. Siksi heillä on aikaa olla äänekkäitä täällä netissä.

Oikeassa maailmassahan et kuitenkaan näe näitä, vaan tervejärkisiä ihmisiä jotka eivät pelkää virusta jonka sairastajilla tällainen selviytymisprosentti. Oikeassa maailmassa näet vain ihmisiä, jotka elävät normaalia elämää. Täten et näe hysteriaa koskaan muualla kuin netissä.

Toisin sanottuna tämä on feikkihysteriaa, jota näkee vain netissä parin äänekkään toimesta. Toisaalla elämä on täydellisen normaalia, mutta nämä hysterikot eivät edes ymmärrä sitä, koska ovat eristyskuplassaan ja lukevat pelkoa aiheuttavia klikkiotsikoita PELOSTA, tietämättä mitä oikeassa maailmassa todella juuri nyt tapahtuu.

Minä ainakin olen elänyt kokoajan normaalia elämää enkä ole nähnyt oikeassa maailmassa YHTÄÄN MITÄÄN koronahysteriaa. Kaikki elävät normaalisti. Ainoat paikat missä näen hysteriaa on netin keskustelupalstat ja uutissivustojen klikkiotsikot.

Miksi sitten ihmisistä jopa 90 % käyttää sitä rättiä junissa ja kaupoissa ym.? Miksi osa heistä katsoo minua maskitonta kuin halpaa makkaraa ja osa jopa sanoo "täällä on maskipakko". Minun mielestäni ei todellakaan ole normaalia kulkea joku paskainen rätti kasvoilla.

Vierailija
40/48 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ihmisistä jopa 90 % käyttää sitä rättiä junissa ja kaupoissa ym.? Miksi osa heistä katsoo minua maskitonta kuin halpaa makkaraa ja osa jopa sanoo "täällä on maskipakko". Minun mielestäni ei todellakaan ole normaalia kulkea joku paskainen rätti kasvoilla.

Heillä ei ole mitään ymmärrystä edes perustuslaista. Se että VR kuuluttaa "maskipakosta" on perustuslain vastaista toimintaa.

Ihmiset eivät ymmärrä, että heidän ei tarvitse pitää. Ei ole mitään maskipakkoa. Jos konduktoori jotain sanoo asiasta, niin voit vedota terveyssyihin ja kieltäytyä pitämästä maskia.