Saako armeijassa hammashoitoa?
Siis onko siellä hammaslääkäri? Vai miten hoituu ?
Kommentit (28)
Luulisi saa.Eikös kutsunoissa ole jo laaja kattava terveystarkistus?
Itseltäni poistettiin kaikki neljä viisaudenhammasta intissä. Ja kyllä siellä muutenkin sitä hammashoitoa saa siinä missä sairaanhoitoakin.
Armeija on siitä hyvä, että se on täyden palvelun tavaratalo. Vain aamiaista ei kanneta sänkyyn. :)
Vierailija kirjoitti:
Armeija on siitä hyvä, että se on täyden palvelun tavaratalo. Vain aamiaista ei kanneta sänkyyn. :)
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Olet varmasti nainen, joka ei ole edes käynyt inttiä.
Eli suosittelen lapseni tarkistuttamaan hampaansa siellä, koska kunnalliseen ei oikein tahdo päästä täällä pääkaupunkiseudulla. Bravo ja kiitos.
Ap
Saa, mutta otteet voivat olla sotilaallisen ronskit.
Vierailija kirjoitti:
Eli suosittelen lapseni tarkistuttamaan hampaansa siellä, koska kunnalliseen ei oikein tahdo päästä täällä pääkaupunkiseudulla. Bravo ja kiitos.
Ap
Tuskin tarkistukseen pääsee. Varmaan sitten pääsee jos on hampaissa jotain vikaa.
Kunnalliseen hammashoitoon pääsee jos on oire hampaissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuskin tarkistukseen pääsee. Varmaan sitten pääsee jos on hampaissa jotain vikaa.
Nopeastihan sitä vikaa keksii. Outo tunne hampaassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja taas joku armeijaa käymätön nainen mutuilemassa?
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta otteet voivat olla sotilaallisen ronskit.
Ja lopputulos vähän sinnepäin, toimi, mutta ei kestä lähempää tarkastelua.
Ei, mutta suu- ja käsihoitoja saa kysymällä.
Laittaa rynkyn piipun suuhun ja painaa liipasinta, helpottuu heti kivut ja vaivat.
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulemma pääse. Sä et pääse edes tilaamaan aikaa, kun ei puhelimella tahdo päästä lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Javitut! Oon käynyt intin 90-luvun alussa. Ei silloin mihinkään hampaiden tarkistukseen päässyt. Pääsi hammaslääkäriin jos oli akuuttia tarvetta. Joten oo sä sivari vaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulemma pääse. Sä et pääse edes tilaamaan aikaa, kun ei puhelimella tahdo päästä lävitse.
On takaisin soittosystemi keksitty. Kyllä mä olen samalle päivälle päässyt jos on ollut hammas kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Javitut! Oon käynyt intin 90-luvun alussa. Ei silloin mihinkään hampaiden tarkistukseen päässyt. Pääsi hammaslääkäriin jos oli akuuttia tarvetta. Joten oo sä sivari vaan hiljaa.
Älä puhu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On takaisin soittosystemi keksitty. Kyllä mä olen samalle päivälle päässyt jos on ollut hammas kipeä.
Helsingissä?
Kaverini mies on jo tosin kuuskymppinen, mutta jo nuorena kauhistelen sitä, että hänellä oli vedetty hiukan reikiintynyt hammas armeijassa ja täysin terve vastapurija saman tien.
Saa.