Saako armeijassa hammashoitoa?
Siis onko siellä hammaslääkäri? Vai miten hoituu ?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suosittelen lapseni tarkistuttamaan hampaansa siellä, koska kunnalliseen ei oikein tahdo päästä täällä pääkaupunkiseudulla. Bravo ja kiitos.
Ap
Tuskin tarkistukseen pääsee. Varmaan sitten pääsee jos on hampaissa jotain vikaa.
Ja taas joku armeijaa käymätön nainen mutuilemassa?
Javitut! Oon käynyt intin 90-luvun alussa. Ei silloin mihinkään hampaiden tarkistukseen päässyt. Pääsi hammaslääkäriin jos oli akuuttia tarvetta. Joten oo sä sivari vaan hiljaa.
Älä puhu paskaa.
Sä se täällä paskaa puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnalliseen hammashoitoon pääsee jos on oire hampaissa
No ei kuulemma pääse. Sä et pääse edes tilaamaan aikaa, kun ei puhelimella tahdo päästä lävitse.
On takaisin soittosystemi keksitty. Kyllä mä olen samalle päivälle päässyt jos on ollut hammas kipeä.
Helsingissä?
Kyllä.
Viikon sai olla puol naamaa turvoksissa ja hirveissä kivuissa kun ei hammaslääkäri aikaa saanut aijemmin armeijassa .ja kunnalliseen et saa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suosittelen lapseni tarkistuttamaan hampaansa siellä, koska kunnalliseen ei oikein tahdo päästä täällä pääkaupunkiseudulla. Bravo ja kiitos.
Ap
Tuskin tarkistukseen pääsee. Varmaan sitten pääsee jos on hampaissa jotain vikaa.
Ihapaskaa. Kaikki tarkastetaan.
On kasarmilla hammaslääkäri. Kävin siellä aika useasti silloin, reikiä paikattiin ja kipeä hammas poistettiin. Ajan sai aina seuraavalle päivälle.
Ei voi käydä hammaskiven poistossa valtion laskuun.
Ei siellä mulla ainakaan kun jossain alkutarkastuksessa nopeasti katsottiin suuhun, ei mitään kunnon tarkastusta tehty vaan lähinnä katsoo onko jotain ihan akuuttia ongelmaa joka olisi pakko hoitaa heti, ja kun ei ollut, ei ollut mitään hammaslääkärikäyntejä armeijan aikana.
Siellä saa ensiapua, jos tulee palveluksen aikana joku ongelma, mutta ei siellä sillä käynnillä mitään hammastarkastusta aleta tekemään.