Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako armeijassa hammashoitoa?

Vierailija
20.07.2021 |

Siis onko siellä hammaslääkäri? Vai miten hoituu ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa ensiapua, jos tulee palveluksen aikana joku ongelma, mutta ei siellä sillä käynnillä mitään hammastarkastusta aleta tekemään. 

Vierailija
22/28 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suosittelen lapseni tarkistuttamaan hampaansa siellä, koska kunnalliseen ei oikein tahdo päästä täällä pääkaupunkiseudulla. Bravo ja kiitos.

Ap

Tuskin tarkistukseen pääsee. Varmaan sitten pääsee jos on hampaissa jotain vikaa.

Ja taas joku armeijaa käymätön nainen mutuilemassa? 

Javitut! Oon käynyt intin 90-luvun alussa. Ei silloin mihinkään hampaiden tarkistukseen päässyt. Pääsi hammaslääkäriin jos oli akuuttia tarvetta. Joten oo sä sivari vaan hiljaa.

Älä puhu paskaa. 

Sä se täällä paskaa puhut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnalliseen hammashoitoon pääsee jos on oire hampaissa

No ei kuulemma pääse. Sä et pääse edes tilaamaan aikaa, kun ei puhelimella tahdo päästä lävitse.

On takaisin soittosystemi keksitty. Kyllä mä olen samalle päivälle päässyt jos on ollut hammas kipeä.

Helsingissä?

Kyllä.

Vierailija
24/28 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sai olla puol naamaa turvoksissa ja hirveissä kivuissa kun ei hammaslääkäri aikaa saanut aijemmin armeijassa .ja kunnalliseen et saa lähteä. 

Vierailija
25/28 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suosittelen lapseni tarkistuttamaan hampaansa siellä, koska kunnalliseen ei oikein tahdo päästä täällä pääkaupunkiseudulla. Bravo ja kiitos.

Ap

Tuskin tarkistukseen pääsee. Varmaan sitten pääsee jos on hampaissa jotain vikaa.

Ihapaskaa. Kaikki tarkastetaan.

Vierailija
26/28 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kasarmilla hammaslääkäri. Kävin siellä aika useasti silloin, reikiä paikattiin ja kipeä hammas poistettiin. Ajan sai aina seuraavalle päivälle.

Vierailija
27/28 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käydä hammaskiven poistossa valtion laskuun.

Vierailija
28/28 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mulla ainakaan kun jossain alkutarkastuksessa nopeasti katsottiin suuhun, ei mitään kunnon tarkastusta tehty vaan lähinnä katsoo onko jotain ihan akuuttia ongelmaa joka olisi pakko hoitaa heti, ja kun ei ollut, ei ollut mitään hammaslääkärikäyntejä armeijan aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi