Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen ulkoa, mitä sille pitää tehdä?

Vierailija
27.07.2014 |

Löysin siis ulkoa kaupasta palatessani miehen (28-32-vuotias). Otin kiinni, koska mielestäni ei ole normaalia, että mies on yksin ulkona kaupunkialueella. On pelokas ja kyhjöttää piilossa sohvan takana.

Varmaan lääkärillä pitää käyttää? Minne kannattaisi tehdä katoamisilmoitus jos on jonkun oma ja karannut? Vaikuttaa kyllä että on hylätty.

Haenko sille kaljaa vai riittääkö limsa? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen alkuperäisen omistajan. Se oli ilmeisesti varastettu jostain terassilta, minne oli päässyt karkaamaan ilman omistajaansa. Kaikki hyvin. Ap. 

Vierailija
2/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskaperseotteella kuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin kaljan ja makkaran. Tarkistaisin ettei ole hädissään tehnyt tarpeita housuun. Varmaan soittaisin hätänumeroon jos mies ei itse kertoisi mistä on tullut.

Vierailija
4/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoki ja juota se, anna sen sen jälkeen rauhoittua itsekseen esimerkiksi tietokoneen ääressä. Voit katsoa pyrkiikö se myöhemmin sänkyysi, usein ne käsittääkseni kyllä pyrkii. Jos pyrkii, voit olettaa että ihan kunnossa se on, ei tarvetta kiikuttaa lääkärille. Sehän tossa tietty on, että voihan se olla myös karannut. Se on vähän kiikun kaakun että onko se sitten sun ongelmasi, edellinen kun on saattanut pitää sitä huonosti, joten kaipa voisi ajatella sun olevan ihan oikeutettu ottamaan sen tuosta noin vain itsellesi, jos se näyttää viihtyvän. En ehkä sinuna lähtisi minnekään ilmoittelemaan tai huutelemaan.

Vierailija
5/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ruoki tai juota sitä. Se vain oppii että sulta saa herkkuja ja saat siitä ikuisen riesan. Olen melko varma että se on naapurin mies joka on karannut esim avoimesta tuuletusikkunasta. Käy nyt ensin kyselemässä lähinaapureilta, että onko heiltä mies hukassa

Vierailija
6/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile antaa sille kaukosäädin, alkaako leikkiä sillä?

Vierailija
7/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholia! Sänkyyn ei ehkä kannata päästää, voi kantaa jotain tautia mikäli on pitkään ollut hylättynä. Itse olen ottanut kerran 27v. miehen talteen yöksi. Pidin huolta, aamulla kävi ilmi että oli eksynyt, selvitin paikan ja palautin omistajalle. Ei olisi ottanut takaisin! Kaikenlaiset sitä saavat miehiä pitääkin, kyllä pitäisi joku kurssi olla ennen kuin saisi sellaisen ottaa. Mieheen pitää sitoutua eliniäksi!

Vierailija
8/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lähimpään löytömies kotiin siellä osaavat kyllä neuvoa miten toimia esim kaljan suhteen.voit myös viedä miehen sinne jos et voi itse pitää,sinulla on jo miehiä tai olet allerginen tms.tulevat myös noutamaan miehen tarvittaessa.Älä hylkää kesämiestä ei pärjää yksin kaupungissa.

Vierailija
9/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä jos... hei mitä jos se on mies29v.? Sopisi olemaan ikänsä puolesta. Sitten on parasta että virittäydyt älyllisimmälle taajuudellesi ja yrität, siis oikein kovasti yrität antaa sille jotain yläpäänkin ravintoa, ja sen alapään suhteen voi olla mietinnät paikoillaan vasta mikäli saat yläpään vakuutettua, ettet ole aivan bimbo. Mutta... ootko sä?

4

Vierailija
10/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin sille nyt vichyvettä alkuun, ettei liian hyvää ole. Kelpasi se, vaikka vähän irvisti. Annoin myös pojan vanhan pleikkarin tuolta kaapista, siitä innostui. En anna noita uusia kuitenkaan. Mulla on jo yksi, joten en minä voi tähän toista kovin pitkäksi aikaa ottaa, kun ei oikein ole tilaakaan. Oman päästin nyt kalalle, kaverit pitävät siitä huolta, joten siksi aikaa sopii. Ollaan kerrostalossa, voi olla karannut joltain uudelta naapurilta. Vanhat tunnen kyllä, ellei sitten ole naapuritaloista. 

Vierailija
12/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi missään nimessä tuoda sisälle. Riskinä on lähinnä se että jos mieheen tarttuu naisen hajua niin se voi tulla emonsa hyljeksimäksi. Kannattaisi pikimmiten vapauttaa se takaisin luontoon, kyllä sen joku mummo sieltä korjaa pois.

Vierailija
13/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pistää vihaksi nuo kesämiehen ottajat:( Nyt niitä sitte hylätään terassien ja kauppojen läheisyyteen, jos joku vaikka säälistä otaa mukaansa.

Tarkistitko onko sormustettu? Harvoin on , mutta joskus dumpataan ihan vakkarihoitojakin.

Tämä on juuri se kriitinen aika, lomat loppumassa ja työt alkaa.

Kuulutan vastuullisuutta!

Vierailija
14/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri pihalla kyselemässä. Naapurit epäilivät, että se on tuosta naapuritalosta yhden sinkkunaisen hylkäämä. Kuulemma on tapana ottaa uusi mies joka vuosi kesäloman ajaksi ja sitten vain jättää pihalle kun loma loppuu. Eikö tähän saada mitään rotia? Koetan selvittää, missä sen emo majailee, niin vien sitten sinne. Annan sille nyt kuitenkin pottuja ja kastiketta ensin. 

Vierailija
15/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä raivostuttavaa, että jotkut ottavat kesämiehen ja sitten vaan kylmästi hylkäävät ne jonnekin pusikkoon. Ei kesämies pärjää yksin! Ymmärrättekö ääliöt! Sitten nämä löytömieskodit pullistelevat heitteille jätetyistä miehistä. 

Pahinta on, että jotkut kesämiehet ehtivät villiintyä luonnossa ollessaan niin, että niitä on enää vaikea kouluttaa. Nämä eivät oikein enää kelpaa kellekään ja ne pitää lopettaa. Onneksi suurin osa löytää kodin jossa kesämiehestä välitetään. 

Vierailija
16/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo löytömies kuopiosta? sillä saattaa olla hyvinkin tuo mies29v.

Vierailija
17/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se istuu sohvalla ja silmät kiiluu, kun se pelaa pleikkarilta ikivanhaa autopeliä. Alan pelätä, ettei se enää lähde pois. Oli ehkä virhe tuoda sisälle, kun ulkona on noin lämmintäkin. Soitin omalle miehelle ja oli vihainen, mun ei kuulemma tartte kaikkia toisten jämiä pelastaa. Nimeään se ei sano nyt kun annoin sen pleikkarin, se vaan huutaa että hiljaa. Kai mä sitä ruokaa kuitenkin annan, mutta en kyllä syötä, jos ei itse syö. 

Vierailija
18/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko taskuissa yhtään rahulia?

Vierailija
19/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua sitten ärsyttää nuo kesä-Esan ottajat. Nyt on sitten kyllästytty ja jätetty esa heitteille.

Vierailija
20/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista huolehtia, että kesämiehellä on puhtaat hiekat laatikossa. Jotkut kuulemma oppivat käymään myös pöntöllä, siinä voisi olla mukava koulutusprojekti :). Kesämiestä voi aktivoida leikittämällä sitä esim. langanpätkillä, pikku palloilla jne. Jos km tylsistyy, niin se voi alkaa mouruamaan, kiipeilemään verhoissa, kuseksimaan nurkkiin tms. Tsemppiä ja iloa sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan