Uutta matoa koukkuunko?
Miehelläni oli talven ja kevään sivusuhde, joka kariutui toisen osapuolen uskouduttua miehelleen. Nyt mieheni toinen naispuolinen melko tuore tuttavuus on alkanut houkutella miestä baareihin ja terasseille. Mitä luulette, taasko miestä viedään? Ja miksi mies ei suostu eroamaan meidän suhteesta vaan tahtoo väenvängällä jatkaa ja uhkaa erittäin vaikealla erolla, jos hänet jätän?
Kommentit (27)
Asunto on minun. Miehen kuuluisi lähteä, eikä ajaa mua ja lapsia kodistamme evakkoon. Valitettavasti lainsäädäntö ei salli minun nostaa mieheni tavaroita asunnosta ulos ja vaihtaa lukot.
Miehellä luonnollisesti oli pettäjämies-leima otsassa alunperin... Olemme olleet yhdessä pitkään ja uskon muun lähisuvun kanssa miehellä olevan tällä hetkellä mielenterveysongelmia, jotka olisivat hoidettavissa, jos mies havaitsisi itse olevansa hoidon tarpeessa. Seksiasiaan kommentoisin, että pidän seksistä, mutten halua itse hakea sitä sivusuhteesta. Käytän nykyään mieheni kanssa kumia.
Olisiko avoin suhde paras jos et halua eroa?
Haluan miehen psyykkiseen hoitoon, jotta hän palaisi maan pinnalle ja alkaisi nähdä tekojensa vaikutukset muihin ihmisiin. Sen jälkeen olisi mahdollista korjata parisuhteemmekin. Mitään avointa suhdetta en todellakaan halua ja mies olisi sellaiseen aivan liian mustasukkainen.
Minusta tuntuu ettei se mies tuosta muutu vaikka kuinka lanttutohtorilla paikattaisiin, jos on ollut samanlainen. Se ei ole yksiavioinen, joten eroa ja etsi toinen mies. Et sinä eikä psykolgi voi muuttuua kenenkään persoonaa.
Niin ja ero olisi mun mielestä aivan ok ratkaisu. Lasten vuoksi sen pitäisi kuitenkin sujua siististi. En haluaisi miehen mielenterveysongelmien enää pahenevan, sillä lapsethan siinä joutuis kärsijöiksi.
Miksi otit pettäjämiehen alun perin?