Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutta matoa koukkuunko?

Vierailija
26.07.2014 |

Miehelläni oli talven ja kevään sivusuhde, joka kariutui toisen osapuolen uskouduttua miehelleen. Nyt mieheni toinen naispuolinen melko tuore tuttavuus on alkanut houkutella miestä baareihin ja terasseille. Mitä luulette, taasko miestä viedään? Ja miksi mies ei suostu eroamaan meidän suhteesta vaan tahtoo väenvängällä jatkaa ja uhkaa erittäin vaikealla erolla, jos hänet jätän?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulee kärsiin joka tapauksessa. Joko ne kärsii siitä teidän erosta ja riitelystä tai sitten tuosta yhdessä olemisesta ja riitelystä.

Mies vaikuttaa ihan tavalliselta narsistilta. Ei sellaiset muutu missään terapiassa. Eivät he näe mitään syytä muuttua. Et saa hänestä empaattista, eikä hän koskaan tule katsomaan asioita muiden näkökulmasta. Se ei vaan kuulu siihen pakettiin.

Vierailija
2/27 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä asunto myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valinnut naisen puolisokseen, koska nainen on rikas ja teki lapset. Ei halua eroa niiden takia. Ei kuitenkaan rakasta vaimoaan vaan hakee muualta sen mitä vaimolta puuttuu,  vaimo on kulissi. Tekee tuota niin kauan kuin vaan ovat yhdessä, ei halua tinkiä elintasostaan ja siksi puhuu vaimolleen täyttä soopaa ja näyttelee rakastavaa. Ei tuo muuksi muutu kun on ollut samanlainen aina. Nainen on tyhmä kun luulee jonkun psykiatrin kääntävän miehen pään. Hanki oma elämä äläkä roiku mahdottomassa! Ihmiset säälivät sinua kun alistut tuollaiseen.

Vierailija
4/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on tärkeä statusasia miehelle. Pelkää myös taloudellisia menetyksiä. Kuulostaa siltä, että miehesi haluaa elää itsekkäästi ja kokee ehkä, että hänellä on siihen jopa oikeus. Eroa nyt, kun syytä on. Älä välitä uhkailuista.

Vierailija
5/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan oikeassa. Vaikka mies kovasti väittää rakastavansa minua, hänen käytöksensä on senmukaista, että mies rakastaa vain itseään. Taloudelliset menetykset ja statuksen menetys olisivat miehelle suuret erotessa, koska omaisuus, josta mies on kanssani päässyt nauttimaan on minun ja parisuhdemarkkinoilla minulla olisi halutessani paljon kovempi vienti kuin miehelläni.

Vierailija
6/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies? Voisiko olla ikäkriisi?

Vierailija
7/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyy neljääkymppiä. Ikäkriisin varjolla ei kyllä mielestäni voi tehdä mitä lystää, olen nimittäin itse samanikäinen.

Vierailija
8/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jutelleet asiasta? Miten mies pystyy menemään naisten kanssa noin julkisesti? Onko lapsia, eikö lapset ihmettele tai sukulaiset?

Vierailija
9/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ollaan juteltu. Lapset on niin pieniä, etteivät ymmärrä, mutta kaikki läheiset pyörittelevät päätään ihmeissään. Edes miehen sisarukset ja kaverit eivät saa taottua tolkkua miehen päähän, vaan aina vain vetoaa satunnaisiin baarikeskusteluihin tuntemattomien kanssa, jotka ovat kuulemma sitä mieltä, että miehen toiminta on oikeutettua.

Vierailija
10/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareistako se mies niitä naisia iskee? Minkä ihmeen takia liki nelikymppinen siellä pyörii kun on jo perhettäkin? Uhkaa miestä kunnolla erolla ja katso mitä tekee.

Vierailija
11/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tuttuja muualta. Erosta olen puhunut monta kertaa, lähtenyt välillä lasten kanssa poiskin, mutta vaikka väittää rakastavansa minua enemmän kuin mitään, toisten naisten pyörittely on ilmeisesti vaan niin kivaa, ettei sitä voi itseltään kieltää. Seksistäkään tuskin on kysymys, koska sitä mies haluaa/saa kanssani paljon ja monipuolista.

Vierailija
12/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet kauan yhdessä ja onko mies ollut tuollainen vasta viime aikoina, olisiko sairas?

Vierailija
13/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako mies kotona ollenkaan vai onko vaan sohvaperuna. Mäkeen vaan miksi roikut tuossa?

Vierailija
14/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas on sekä minun että hänen omien sisarustensa mielestä (psyykkisesti). Omasta mielestään on taas enemmän kosketuksissa tunteisiinsa kuin ikinä. Ollaan oltu pitkään yhdessä.

Vierailija
15/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työelämässä ja onko siellä huomattu jotain erikoista? Pitäisikö mies saada sitten psykiatrille?

Vierailija
16/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisen voi saada tulokselliseen hoitoon, jos on omasta mielestään terve? Töissä on kiinnitetty huomiota miehen vaihtelevaan työpanokseen. Parisuhdeterapia oli miehen mielestä pelkkää hänen syyttelyä, kun yritin keskustella suhteemme ongelmista.

Vierailija
17/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähde suhteesta lasten kanssa???

Vierailija
18/27 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia annat vielä miehelles seksiä, jos se kerta pettää sua??? Missä itsekunnioitus? Jätä se sika!

Vierailija
19/27 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä kuinka olisit ottanut naistenmiehen puolisoksesi olettaen, että sinun kanssasi rauhoituu. Teitte lapsetkin eikä rauhoittunut. Nyt mies jatkaa naistenmiehen elämää. Haluat pakolla muuttaa vaikka lääkärin avulla meistäsi ykisavioiseksi, mutta se ei onnistu. Mies ei muutu. Sinä et voi muuttaa häntä, joten alistut vaan nykyiseen tilanteeseen tai sitten eroat ja rakennat normaalin elämän jonkun muun miehen kanssa. Halutako antaa lapsillesi tuollaisen kuvan parisuhteesta?

Vierailija
20/27 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikäkriisiltä: ne ei suostu terapiaan.

ei se oikeuta mitään, voishan vaikka ostaa moottoripyörän tai ryhtyä luomuviljelijäksi.

netistä löytyy englanniksi paljon ikäkriisistä ja uskottomuudesta

terv. Yksi aivan järkyttävän kriiseilijän ex

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi