Mitä tykkäät nimestä Pau?
Tänään tapasin Pau-nimisen lapsen. Jäin maistelemaan nimeä.
Kommentit (27)
Minäkin olen törmännyt Pau nimiseen poikaan... Minusta vähän erikoinen, puuttuu kirjain. Mutta sinänsä ihan sama mulle, tuntuu vaan hankalalta, kun kuulostaa lähes Paul nimeltä, mutta jää vähän nimi kesken...
Piu Pau paimenpoika... Sanon piu paut. Parempi nimi kuitenkin, kuun puistossa kuulemani Veikka-Jonny [veikkat
tssoni]
Pau? Siis ihan aikuisten oikeesti? Suomalaisella, ettei ollut mikään tullista tullut? Ehkä sillä jäi se nimi kesken? Olikin Pauli tai Paulus tai jos oli tyttö, niin Pauliina tai Paula. Olisko niin? Pakko olla!
Tiedän naisen, jonka nimi on Tau. Sisaruksilla on samantyyliset nimet, mutta niitä en muista.
Matikankirjassa oli avaruusoliot Pii ja Tau.