Miehelläni on karvainen selkä..
Kommentit (20)
Mun miehellä olisi myös mutta se aina pyytää mua vahaamaan sen sille :)
En minäkään pitäisi. Inhoan karvaisia miehiä. Tai en inhoa, mutta en halua niiden kanssa sänkyyn.
Yök. Karvainen selkä on ihan hirvee..oikea ihmisapina.
Osta vaikka vahauslahjakortti tai ehdota että voit epiloida hänet
On teillä kans ongelmat.. Muuttakaa Syyriaan lutkat.
Testot kohillaan. Hyvä juttu.
Sano, että ne voisi poistaa. Ei monikaan mies itsekään arvosta selkäkarvojaan. Väitän, että 97% suostuu luopumaan selkäkarvoistaan.
Minun miehelläni on karvainen selkä ja tykkään siitä paljon. Karvoja on myös kaikilla mahdollisilla muilla alueilla, mikä on erittäin hienoa. Sain hänet jopa ylipuhuttua kesäparran kasvattamiseen nyt loman ajaksi, joten karvatonta on lähinnä kulmakarvojen ja poskipäiden välissä silmien ja nenän alueella.
Miten poistan mieheltä selkä ja rintakarvat?
Mulle selkäkarvat ovat myös olleet turn off, mutta nyt mun rakastajallani on sellaiaet, eikä mitään väliä.
Minullakin on karvainen mies! Ei siinä ole mitään pahaa. <3
Hyi saatana! Täällä on kaikki jotain pedofiileja! Pitää vain jostain sileistä vauva-selistä!
Viitaten parin päivän takaiseen posliinipillu keskusteluun..
uutinen. miehillä kasvaa karvoja.
tosin meille homoille maistuu karvaiset miehet, joita ukkomiehissä löytyy paljon.
p.s. mies osaa ottaa mieheltä suihin, ei nainen
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:29"]
On teillä kans ongelmat.. Muuttakaa Syyriaan lutkat.
[/quote]
juu. naisilla on liikaa aikaa, kun horoilee palstalla. suomi-naisten pitäisi saada lisääntymiseen lupa.
niin kelvotonta roskaa on mammat.
Munkin miehellä on jonkun verran. En itse tykkää karvattomista miehistä. Pojilla - nuorilla - se on normaalia. Tietty monet vaaleat miehet ovat karvattomia, mutta mä en jostain syystä pidä vaaleista miehistä.
mä ainakin tykkään karvaisista miehistä
Aja yöllä pois kun nukkuu, tuskin edes huomaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:36"]
Miten poistan mieheltä selkä ja rintakarvat?
[/quote]
Keität kotona sokerointivahan ja poistat ohjeiden mukaan. Tutorialeja on netissä.
Jaa