Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa tapahtunutta (erittäin noloa)

Vierailija
26.07.2014 |

1v 4kk tyttöni oli kassajonossa sylissäni ja edellämme oli noin 25v pariskunta. Sitten tyttöni osoitti miestä ja sanoi "isi". Ei todellakaa olla ennen heitä nähty ja nolotti kun miehen tyttöystävä suuttui hänelle.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:40"]Täällähän oli ketju aikaisemmin jossa aloittaja epäili mielellään olevan salalapsi. Ehkä se oli tämä pariskunta? Selittäisi tyttiksen reaktion :)

[/quote]

Miehellään

Vierailija
22/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:28"]

Tyttöystävä tais olla jotenki vammainen

[/quote]

Ei, vaan varmaankin suhteessa oli jo ennestään epäluottamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin varmaa revenny nauramaa. :D

Kiusotellu ukkoa iha kympillä asiasta ja antanu sen olla siinä. :D

Mitä hittoa tommosesta suuttumaan. On mulleki kerran tullu ventovieras muksu ottaa housun taskusta kiinni ja sanonu "äiti". Yllätys oli molemmi puolinen sekä mulla, että muksulla. Äiti seiso mun vieressä ja meillä oli samantyylisen housut jalassa. Muksu erehty henkilöstä, ei vakavaa. Vaan kyl hetkrn aikaa kylmäs ku mietin et onks mul oikeesti muksu josta en ees tienny mitää. :D

Vierailija
24/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä jollakin tapaa nolostutti kun n. 2v lapsi osoitteli mua bussissa ja huuteli äitiii äitii. Ensin iloisesti ja sitten vähän hätääntyneenä. Oli isän kanssa liikkeellä. En sitten tiedä näytinkö äidiltään.

Mutta joo, ihan hauska juttuhan tuo oli enkä ymmärrä mikä skitso-mustis-vaimoke pitää olla jos tuosta suuttuu :D

Vierailija
25/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska episodi, ei kai tuollaisesta voi tyttöystävä suuttua. 

Vierailija
26/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä taisi olla av-mamma. Jis luet tätä, niin jätä se sika.

Vierailija
27/31 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:16"]Tyttöystävä taisi olla av-mamma. Jis luet tätä, niin jätä se sika.
[/quote
:)

Vierailija
28/31 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:28"]

Tyttöystävä tais olla jotenki vammainen

[/quote]Musta tää oli nolosti kirjoitettu vammaisia kohtaan, on eri asia olla tyhmä.
[/quote]

Just näin, tosi idiootisti verrattu vammaiseen. Vammaisuus ja tyhmyysnon tosiaan kaksi täysin eri asiaa. Noloa tälle näin kirjoittaneelle.
[/quote]
Tämä!!

Vierailija
29/31 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:34"]Minua kyllä jollakin tapaa nolostutti kun n. 2v lapsi osoitteli mua bussissa ja huuteli äitiii äitii. Ensin iloisesti ja sitten vähän hätääntyneenä. Oli isän kanssa liikkeellä. En sitten tiedä näytinkö äidiltään.

Mutta joo, ihan hauska juttuhan tuo oli enkä ymmärrä mikä skitso-mustis-vaimoke pitää olla jos tuosta suuttuu :D
[/quote][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:34"]Minua kyllä jollakin tapaa nolostutti kun n. 2v lapsi osoitteli mua bussissa ja huuteli äitiii äitii. Ensin iloisesti ja sitten vähän hätääntyneenä. Oli isän kanssa liikkeellä. En sitten tiedä näytinkö äidiltään.

[/quote]

Tuli mieleen, et jos se vihaa lapsia ja suuttu siitä kun mies naurahti lapsen jutuille?

Vierailija
30/31 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who'd your daddy...

Vierailija
31/31 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:34"]Minua kyllä jollakin tapaa nolostutti kun n. 2v lapsi osoitteli mua bussissa ja huuteli äitiii äitii. Ensin iloisesti ja sitten vähän hätääntyneenä. Oli isän kanssa liikkeellä. En sitten tiedä näytinkö äidiltään.

[/quote][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:34"]Minua kyllä jollakin tapaa nolostutti kun n. 2v lapsi osoitteli mua bussissa ja huuteli äitiii äitii. Ensin iloisesti ja sitten vähän hätääntyneenä. Oli isän kanssa liikkeellä. En sitten tiedä näytinkö äidiltään.

[/quote]
meidän poika oppi myöhään puhumaan ja muutaman kerran huuteli täysin vieraille naisille 2v ikäisenä äitiä,kaikki olivat blondeja niin kuin äitinsä.
kaupassa äidiksi huudeltu nuori nainen tuli pojalle juttelemaan ja kun kuuli tuon naisen äänen tajusi ettei se olekkaan äiti,mutta oli oikein kivan näköinen ja tuntuinen nainen,olisi kyllä kelvannut pojan äidiksi.
naiset on kyllä niin huumorintajuttomia ,muija hikeentyi kun lapsella oli sanat hukassa ja sitten oikein iloisesti sanoi muijalle että, ostetaan uusi äiti,kun jotain halusi.
akka hikeentyi ihan täysin ja olin muka opettanut lapselle tuollaista??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi