Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lyhyen miehen voisitte ottaa?

Vierailija
26.07.2014 |

Tapasin vihdoin söpön, kivan ja ennen kaikkea tosi kiinnostuneen miehen... Mutta häpeäkseni joudun tunnustamaan, että näytin punaista valoa hänen pituutensa takia. Olen 167 ja hän ehkä ihan vähän lyhyempi. Mutta  korkkareiden kanssa ero olisi ollut selvä. En vaan pystynyt pääsemään tästä yli :/ Tunnustakaa muutkin: Onko teillä alarajaa miehen pituudelle, vai olenko yksin tämmöinen pinnallinen ääliö?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Kyllä semmonen 175 cm on aika minimi.

Vierailija
2/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168-senttisen, eli yhtä pitkän kuin minä. Toisaalta jos rakastun lyhyemäpään niin sitten rakastun. Typeräähän se olisi hylätä pituutensa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yläraja. 180 cm alkaa olla jo liikaa. Mua pelottaa liian isot miehet. Voisin seurustella oikeasti lyhytkasvuisenkin kanssa hyvin, ja saatan jopa pitää lyhyyttä viehättävänä piirteenä.

Vierailija
4/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen ihannepituus olisi 175-180 cm. Lyhyempikin menisi, mutta 185 cm on kyllä ehdoton yläraja hyvälle suutelupituudelle.

Vierailija
5/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180cm miestä en ottaisi mistään hinnasta.

Vierailija
6/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 185. Kun itsellä mittaa 180 tuntuu luontevalta pituudelta..

Vierailija
7/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sun oo pakko pitää korkkareita tai ainakaan mitään 10cm korkoja. Ja jos miehellä on hyvä itsetunto niin ei ne korkkarit haittaa sitä mitenkään.

Vierailija
8/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:30"]

168-senttisen, eli yhtä pitkän kuin minä. Toisaalta jos rakastun lyhyemäpään niin sitten rakastun. Typeräähän se olisi hylätä pituutensa takia.

[/quote]

Samoin. Mieheni on 170 ja pojasta on povattu häntä lyhempää. Toivottavasti pojan pituus ei haittaa sitä hänen elämänsä rakkautta.

Itse käytän mielelläni korkeita korkoja. Ei haittaa yhtään että olen silloin paljon miestä pitempi. Niinhän moni missi/mallikin on pidempi kuin miehensä/poikaystävänsä.

Vierailija
9/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla vain on huono itsetuonto, kun jonkun sentin takia miehen jätit. Miehessä ei siis ollut mitään vikaa vaan sinun itsetunnossasi. Kehity, niin elämäsikin kehittyy.

Vierailija
10/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

min 175.

Vierailija
11/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kai ollut ihan niin ihastunut, että olisin ollut valmis luopumaan korkkareista :D Ja sen perusteella mitä häneen tutustuin, hän vaikutti aivan hyvän itsetunnon omaavalta. Kai se olin minä, jonka itsetunto ei kestänyt tuntea itseään jättiläiseksi...

Ap

Vierailija
12/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, joku tuolla ehtikin asian ytimeen edellä samaan aikaan kun kirjoitin.

Ap

Vierailija
13/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rajaa koskaan ollut, päätä lyhyempiäkin olen tapaillut sekä useita muutamia senttejä lyhyempiä. Itse olen 174. Silloin parikymppisenä muka harmitti etten kehtaa korkkareita käyttää kun avokki oli jo muutenkin useita senttejä lyhyempi, mutta nyt myöhemmin ei ole oikeastaan tullut edes mieleen nuo pituuskysymykset, ja niitä korkkareita en käytä muutenkaan.

Vierailija
14/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:37"]

En kyllä kai ollut ihan niin ihastunut, että olisin ollut valmis luopumaan korkkareista :D Ap

[/quote]

Höpsö, ei niistä korkkareista tarvitse luopua. Kauheimmalta näyttää, jos nainen yrittää lättäpohjakengillä ja huonolla ryhdillä näyttää lyhemmältä.

Vierailija
15/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena noilla pituusasioilla on tosiaan enemmän merkitystä kuin vanhempana. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän välittää ihmisten pituuksista. Kai se on sitä henkistä kasvua.

Vierailija
16/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin oman pygmi-pojan <3

Vierailija
17/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160, lyhyin jonka kanssa olen seurustellut oli muutaman sentin pidempi. Itseäni lyhyemmän miehen kanssa en ole tainnut koskaan edes olla juttusilla, mutta periaatteessa voisin kuvitella seurustelevani myös lyhyemmän kanssa. Periaatteessa siksi, että ne kaksi alle 170 senttistä joiden kanssa olen ollut olivat kumpikin hyvin epävarmoja miehisyydestään pituutensa takia enkä jaksaisi enää buustata kenenkään itsetuntoa asiasta jolla ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta jos mies olisi sinut pituutensa kanssa, ainakin muutaman sentin itseäni lyhyemmän kanssa voisin harkita vaikka pidänkin turvallisuuden illuusiosta, jonka miehen naistaan suurempi koko luo.

Vierailija
18/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:29"]

Tapasin vihdoin söpön, kivan ja ennen kaikkea tosi kiinnostuneen miehen... Mutta häpeäkseni joudun tunnustamaan, että näytin punaista valoa hänen pituutensa takia. Olen 167 ja hän ehkä ihan vähän lyhyempi. Mutta  korkkareiden kanssa ero olisi ollut selvä. En vaan pystynyt pääsemään tästä yli :/ Tunnustakaa muutkin: Onko teillä alarajaa miehen pituudelle, vai olenko yksin tämmöinen pinnallinen ääliö?

[/quote]

Olen 164cm,ja minusta miehen pitää olla edes vähän minua pitempi,ei nyt mitään tarkkaa senttirajaa ole.Oma mies on 185cm ja juuri sopiva,yletyn suutelemaan mutta toisaalta mahdun myös käpertymään kainaloon kivasti :)

Vierailija
19/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:37"]

En kyllä kai ollut ihan niin ihastunut, että olisin ollut valmis luopumaan korkkareista :D Ap

[/quote]

Höpsö, ei niistä korkkareista tarvitse luopua. Kauheimmalta näyttää, jos nainen yrittää lättäpohjakengillä ja huonolla ryhdillä näyttää lyhemmältä.

[/quote]

No eipä mulle ainakaan tuu lättäpohjakengistä mieleen että joku yrittää näyttää lyhyemmältä. Ne on aika muodikkaita, esim. ballerinat. Enemmänkin tulee mieleen että se ihminen ajattelee jalkojen terveyttä, kun lättäpohjat on hyväksi jaloille. Toki tahallinen korostetun huono ryhti on eri asia.

Vierailija
20/26 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-100 cm on alaraja. "Sen" koko on tärkeämpi, minkä täytyy olla vähintään 20 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän