Kuinka lyhyen miehen voisitte ottaa?
Tapasin vihdoin söpön, kivan ja ennen kaikkea tosi kiinnostuneen miehen... Mutta häpeäkseni joudun tunnustamaan, että näytin punaista valoa hänen pituutensa takia. Olen 167 ja hän ehkä ihan vähän lyhyempi. Mutta korkkareiden kanssa ero olisi ollut selvä. En vaan pystynyt pääsemään tästä yli :/ Tunnustakaa muutkin: Onko teillä alarajaa miehen pituudelle, vai olenko yksin tämmöinen pinnallinen ääliö?
Kommentit (26)
Mieheni on jotain väliltä 178 - 180 cm ja hän on kieltämättä vähän siinä alarajoilla, ei haittaisi jos hän olisi hieman pidempi tai minä lyhyempi. Itse olen 174 cm ja silloin joskus harvoin kun käytän korkkareita, olen miestä pari senttiä pidempi. Minä vain yksinkertaisesti tykkään isokokoisista miehistä ja mielestäni pitkä mies on seksikäs, eipä sillä muuten merkitystä ole.
170 cm olis minimi, itse olen 171 cm. Mutta jos oikeasti rakastun, niin sentti sinne tai tänne.
165 cm, muut ominaisuudet ratkaisevat
Ei sillä pituudella ole oikeasti väliä. Siihen ei kannata kiinnittää huomiota, jos on muuten valtavan ihana tyyppi. Nykyään on aika yleistä, että nainen on pitempi, yhtä yleistä kuin se, että nainen on miestä paljon vanhempi. Ei noilla ole oikeasti mitään väliä. Kaikenlaiset raja-aidat kaatuu nykyään, bi- ja lesbo- sekä homouskin.
Alle 14 cm on liian pieni.