Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin allergiaperheiden tuetulla lomalla varattuun perheenisään:(

Vierailija
26.07.2014 |

Meillä on samanikäiset pojat joten oltiin aina hotellin järjestämässä ohjelmassa samaanaikaan. Sitten yhtenä iltana hotellin tansseissa juteltiin ja mentiin rannalle pussailemaan ja panemaan. Mä oikeesti rakastuin ensisilmäyksellä ja vieläkin kunnajattelen tota miestä tärisen. Se antoi numeronsa mut en oo soittanut vielä vaikka loma loppui jo eilen. Ikinä en oo näin tuntenut!! Mä niin haluaisin ottaa eron miehestäni ja lähteä ton miehen luo!! Me juteltiin ja sekin on kyllästynyt elämään vaimonsa kanssa mut ei kuitenkaan ole eronnut kun kaikki on ok. Ihan niinkuin meilläkin miehen kanssa. Mitä mä teen?!?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään.

Vierailija
2/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, miehesi on ansainnut luotettavan vaimon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuit, mitä, viikossa????? Kuinka vanha sä olet?

Vierailija
4/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:30"]Rakastuit, mitä, viikossa????? Kuinka vanha sä olet?

[/quote]

ap kuulostaa tosiaan melko nuorelta

Vierailija
5/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v ja rakastuin!! Ensisilmäyksellä kun näin tuon ekaa kertaa ja katseet kohtasi niin rakastuin! En rakastunut mieheeni heti vaan siihen meni aikaa.

Vierailija
6/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ko noin kevytkenkäinen nainen

Vierailija
7/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden panon jälkeen olet valmis pistämään uuteen uskoon oman perheesi ja jonkun mun perheen. Sijaiskärsijöitä enemmän kuin mahdollisia hyötyjiä. Hitsi kun halveksin tuollaisia epätoivoisia halpoja tyrkkyjä!

Ei se ole mitään rakkautta. Sait vain munaa puutteeseesi.

Vierailija
8/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa? Mutta juurihan kerroit että rakastuit tuetulla lomalla häneen, oliko loma sitten pidempi kuin viikon? Ei kahdessakaan viikossa normaalit ihmiset nyt ihan rakastu, ihastuminen on eri juttu.

Vierailija
9/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista <3 mä lähen nyt lenkille ja soitan!

Vierailija
10/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu omaan mieheen rakastumienn vei aikoinaan aikaa nyt rakastuin heti!

Vierailija
11/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelen kuinka henkilökohtaisia ja yksityiskohtaisia asioita ihmiset uskaltavat tänne kirjoittaa. Tällaisessakin tunnistaminen saattaisi olla ihan helppoa. Ellei tätäkin tarinaa sitten ole muokattu juuri tunnistusriskin takia. Anteeksi off topic :D

Vierailija
12/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastu, pane ja unhoita! Se siitä, elämä jatkuu.

Vierailija
13/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ketä kaikkii se on pannu ja missä??? Joku taikkumaan turisti.

Oikeasti, aikuinen nainen sun arvostelukyky on pettänyt pahemman kerran.

Menisit tuollaisen pettävän miehen luo? Kauan siinä menis ettei tekis uudelleen tuollaista.

Kunhan vaan et kuvittele että olisit sille joku erityinen, parempi jne.

no, toivottavasti oli hyvä pano pseudomonas, kondylooma, papilloomat, syyhy ja satiaiaset kiittää.

Ai käytitte kumia, aivan, ED. Mainitut tarttuvat silti.

Mutta jos nyt paljaille meni niin käy nyt kuukauden kuluttua tsekkaa hivi ja kuppa jne.

Vierailija
14/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:41"]

Joskus ihmettelen kuinka henkilökohtaisia ja yksityiskohtaisia asioita ihmiset uskaltavat tänne kirjoittaa. Tällaisessakin tunnistaminen saattaisi olla ihan helppoa. Ellei tätäkin tarinaa sitten ole muokattu juuri tunnistusriskin takia. Anteeksi off topic :D

[/quote]

Epäilemättä ap haluaa tällä tavoin herättää "allergiaiskän" huomion. Vuosisadan rakkaustarina, joka syntyy lasten ja puolisoiden surun saattelemana. Toivottavasti muistat sitten uusiohäissä mainita tämänkin episodin. Niin ja muista, että hääyönä sulhon löytää kuksimasta kaason kanssa pusikosta. 

Vierailija
15/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt haloo ja valoja päälle! Sä mitään rakastunut ole, ihastunut taatusti voit olla. Teillä on molemmilla perheet ja kaikki ok. Et todellakaan halua lähteä sotkemaan vähintään kahden perheen asioita lopullisesti. Kyllä se arki tulee vastaan uudessakin suhteessa.

Vierailija
16/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soitella ihan viattomasti allergia-asioissa, kysellä miten hänen lapsellaan on ruokavalio toiminut yms. Ja sitten voit olla kadottanut jotain muistiinpanoja luennoilta, voit kysyä voitko tulla kopioimaan häneltä joku ilta tms

Vierailija
17/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kun te kaikki otatte tän todesta:,,,,D apuaa

Vierailija
18/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin jo siel kylpylässä että nähdään heti ensi viikolla!

Vierailija
19/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen leiri. Painu muualle provoinesi.

Vierailija
20/20 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne lapset menee kun samantien syöksytään rannalle wifii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän