Tämä ei ole provo, joulumarkkinoista,
Mitä haluaisit ostaa joulumarkkinoilta? Ja millaiseen hintaan. Nyt olisi viikkoja aikaa värkätä, mutta mikähän tekisi kauppansa. Joululahjarahoja näin kartuttaisin.
Kommentit (7)
Jotakin kulutustavaraa, siis mitään koristetavaraa en missään nimessä halua. Voisin ostaa juurikin tuollaisia lahjapusseja tai rasioita ja pakettikortteja. Piparkakkutalon ja erilaisia pipareita.
Mikä sinusta olisi hyvä hinta joulukankaasta ommellulle pussille, jossa olisi satiininen kiristysnauha? Sanotaan noin A4-kokoinen pussi, ja sitten tuplasti isompi pussi? Entä megakokoinen, johon mahtuisi vaikkapa iso legopaketti?
Olen nimittäin ommellut noita omaan käyttöön jo useita vuosia, ja kankaita on vielä varastossa. omatekoiset kestävät hyvin konepesun.
Oi ihana joulu<3 haluaisin ostaa nätisti pakattuja erilaisia saippuoita (olen itse niitä niin huono tekemään), lahjapusseja/papereita, kynttilöitä...hinnat toki riippuu laadusta jne. Mutta max 20e suurimmasta osasta.
Villasukat tuntuu tekevän kauppansa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:52"]
Mikä sinusta olisi hyvä hinta joulukankaasta ommellulle pussille, jossa olisi satiininen kiristysnauha? Sanotaan noin A4-kokoinen pussi, ja sitten tuplasti isompi pussi? Entä megakokoinen, johon mahtuisi vaikkapa iso legopaketti?
Olen nimittäin ommellut noita omaan käyttöön jo useita vuosia, ja kankaita on vielä varastossa. omatekoiset kestävät hyvin konepesun.
[/quote]
Sopiva hinta on valitettavasi enemmän, kuin mitä minulla on varaa maksaa :(
Itse maksaisin 1-4 euroa, mutta tiedän, että nehän ei kustanna edes kankaita.
Kiitos, keksin hyvän idean näistä vastauksista.
Jotain käytössä kuluvaa, syömistä yms. Tai sitten kierrätettäviä lahjapusseja, jos niitä saisi kohtalaiseen hintaan.