32 v sinkkumies vastailee kaikkiin kysymyksiin itsestään!
Mitä olette halunneet kuulla 32v sinkkumieheltä, joka elää villiä poikamieselämää pk-seudulla. Kysykää?
Kommentit (199)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:39"]
Minkä näköinen olet? Pituus, paino? Vaikutti tuo sun viime yön hoito vähän pätkältä! :D
[/quote] Ap- Olen sinisilmäinen ja lyhyt tumma tukka. Pituutta on 172cm ja painoa 75kg. Mä vissiin tykkään sitten pätkistä :D
Toivottavasti tulee myöhemmin takaisin ja laittaa kuvan itsestään.
Ap- palataan huomenna, nyt on muuta tekemistä! Nainen vessassa ja meitsi venttaa kun se tulee sänkyyn
jotenkin vastenmielistä paneskella sinne sun tänne koko ajan, en haluaisi aloittajaa miehekseni (enkä tietysti kelpaiskaan, ei tuon lajin miehille kelpaa kukaan oikeaan suhteeseen kun pillua saa paljon vähemmälläkin)
käyttääkööhän tuo edes kondomia, useimmat miehethän ei halua käyttää...
Mihin baariin ajattelit mennä tänä yönä?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:02"]
Mihin baariin ajattelit mennä tänä yönä?
[/quote] Ap- Taidan jättää väliin kun väsyttää ja yksi nainen pyysi minua yöseuraksi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:49"]
Ajatellaampa että lähestyt baarissa tms. hyvännäköistä naista "siinä mielessä". Tovin jutusteltuanne käy ilmi, ettei hän ole kiinnostunut yhden yön jutuista ja saattaisi olla jopa seurustelukumppaniainesta. Yritätkö silti vongata pukille? Vai miten toimit?
[/quote] Ap- Yritän päästä naisen kanssa jatkoille. Ihan turha baarissa alkaa noita miettimään humalassa, koska olen noinkin joskus ajatellut. On siitä seurustelukumppaniksi vaikka antaisi aamuyöstä jo. Ei mun mielestä ole merkitystä asialla
[/quote]
Niin mutta jos ei se anna. Tai edes huoli sua mukaan noin vaan. Annatko vaan olla vai yritätkö järjestää uuden tapaamisen toiseen ajankohtaan ja tutustua paremmin?
Ap juotko koskaan Karhu olutta?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:49"]
Ajatellaampa että lähestyt baarissa tms. hyvännäköistä naista "siinä mielessä". Tovin jutusteltuanne käy ilmi, ettei hän ole kiinnostunut yhden yön jutuista ja saattaisi olla jopa seurustelukumppaniainesta. Yritätkö silti vongata pukille? Vai miten toimit?
[/quote] Ap- Yritän päästä naisen kanssa jatkoille. Ihan turha baarissa alkaa noita miettimään humalassa, koska olen noinkin joskus ajatellut. On siitä seurustelukumppaniksi vaikka antaisi aamuyöstä jo. Ei mun mielestä ole merkitystä asialla
[/quote]
Niin mutta jos ei se anna. Tai edes huoli sua mukaan noin vaan. Annatko vaan olla vai yritätkö järjestää uuden tapaamisen toiseen ajankohtaan ja tutustua paremmin?
[/quote] Ap- Soitan seuraavana päivänä, jos minulla on vain numero.
Käytätkö silmälaseja? Jos et, niin mitä pidät silmälasipäisistä naisista?
Mitä mieltä olet feministeistä?
Osaatko laittaa (hyvää) ruokaa?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:00"]
Missä ravintoloissa käyt? Käviskö nelikymppinen, fiksu, hyvännäköinen, naimisissa oleva, tummahiuksinen nainen yhden yön seuraksi?
[/quote] Ap- laita vistiä niin tavataan ;) mies32hki@gmail.com
[/quote]
Vastaas ensin missä ravintoloissa yleensä käyt? ;) Ja saatanpa joskus laittaakin viestiä. Nyt huomenna reissuun mutta ehkä sit myöhemmin ;)
[/quote] Ap- Käyn Teatteri, Maxine, Sirkus ja joskus Pressassa. Muissakin, ihan fiiliksen mukaan käyn.