Turussa inssin ajaneet. Mitä reittiä ajoitte?
Viikon päästä inssi, ehtisi vähän tustua hankaliin risteyksiin, joita inssi voi ajattaa.
Kommentit (9)
No ajoin inssin Turussa 5 kertaa ja joka kerta eri reittiä :D jos sulla on nainen tutkinnon vastaanottajana niin I feel sorry for you.
Mulla oli sellainen lihava purkkaa mässäävä ämmä joka heti alkuun ilmoitti, että olen idiootti koska muutin Turkuun ja naureskeli vielä päälle, kuinka lapsellinen olen kun muutin "miehen perässä". Eihän siinä vieressä mukava ollut istua, kun toisesta paistoi selvästi inho läpi, ja tiesin jo ihan alusta asti, etten pääsisi läpi :( toivottavasti sulla parempi säkä!
Olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Mulla myös ensi viikolla inssiajo ja kyllä mulle on aivan sama mistä ajetaan. Pitää olla valmiudet suoriutua mistä vaan. Rupee tässä jo vähän jännittämäänkin...
Tsemppiä ap:lle ajokokeeseen! :)
Siitä on vuosi, muistan vain Martissa ajelun, jossa mentiin tassa-arvoiseen risteykseen ilman että huomasin..siinä sitten kökittiin kun oletin tulleeni kolmion takaa..
Joo toi kolmosen kuvailema ämmä on maailman hirvein. En ole mikään maailman sosiaalisin tyyppi, eikä mulle oo ongelma olla puhumatta tuttujen/tuntemattomien kanssa esim. autossa, en siis pelkää kiusallista hiljaisuutta. Noh, mun autokoulun opettaja kertoi tälle muijalle ulkona ennen inssiä, että tässä on sit tällanen tapaus, joka ei puhu juuri mitään, että koita kestää. Oli siinä hyvät fiilikset lähteä ajelemaan.. En vielä näin kuuden vuoden jälkeenkään jaksa ymmärtää, miten mun väitetty hiljaisuus liittyy mitenkään mun ajotaitoihin. Eli hylättyhän siitä tuli, kun en voinut keskittyä ajamiseen, vaan tän ämmän höpöttämiin juttuihin ja vastauksiin, joita hän vaati.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:27"]
Jos meinaat päästä inssin läpi ja ajaa sen jälkeen muun liikenteen seassa niin sun pitäisi selviytyä ihan mistä vaan risteyksistä. Jos tuntuu ettet selviä, ota lisää ajotunteja vielä ihan kaikkien turvallisuuden takia.
[/quote]Kuinkahan moni 10 vuotta ajanut pomppaisi insissä jos joutuisi siihen nyt? Veikkaan että aika moni, niin huonosti ihmiset ajaa ja osaa sääntöjä.
Aikanaan ajettiin konttorilta puutorille asti ja käänyttiin takaisin. Kavereita oli ajelutettu ympäri turkua niin epäilin oli tullut hylsy kun ajo jäi niin lyhyeksi. Ei ollut, hyväksytty suoritus ja kortti käteen.
Mä lähdin katsastuskonttorilta ja mentiin manhattanin parkkipaikalle,jossa tehtiin taskuparkki parkkipaikalla ja mäkilähtö siinä takana olevalla tiellä. Sieltä mentiin sitten keskustaan,kierrettiin bussiaseman hesen takaa ja mentiin siitä rauhankadulle ja sieltä takaisin katsastuskonttorille päin. :-)
Pari vuotta sitten, vanhempi mies inssin vastaanottajana. Kysyi, missä olen töissä tai koulussa? Ajettiin työpaikan lähelle Koulukadulle ja pyysi laittamaan auton parkkiin peruuttaen. Katsastusasemalta lähdettäessä mokasin heti liikennevaloissa, kun odotin vihreää nuolivaloa oikealle käännyttäessä. Olisi saanut kääntyä perusvaloilla oikealle, koska nuolivalo ei ollut käytössä. Pääsin silti läpi ekalla, koska tajusin pian mokani. Mukava inssi, vaikka jännitin kauheasti.
Jos meinaat päästä inssin läpi ja ajaa sen jälkeen muun liikenteen seassa niin sun pitäisi selviytyä ihan mistä vaan risteyksistä. Jos tuntuu ettet selviä, ota lisää ajotunteja vielä ihan kaikkien turvallisuuden takia.