Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko yleensä hotellista mukaasi käyttämättömät shampoo- ja hoitoainepakkaukset sekä kahvinkeittoon tarkoitetut annospussit?

Vierailija
20.07.2021 |

Olethan niistä maksanutkin.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku shampoo puteli on lähtenyt mukaan (miehelle uimahalliin käteviä) Mitään muuta, ei kiitos!

Vierailija
2/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja muutenkin elämäni on ankeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperit näin korona-aikaan.

Vierailija
4/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi joissain hotelleissa oli pieniä ompelusettejä, ne otettiin aina mukaan. Harmi ettei niitä ole enää, olisi käyttöä.

Vierailija
5/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että ne pienet pakkaukset on tarkoitettukin mainosmielessä ottaa mukaa.

Jos on isompia pakkauksia, niin oletan että ne täytetään uudelle asukkaalle, eli en koske edes niihin mielellään.

Mitään tee/kahvi/sokeri pussukoita en ota, inhoja laukunpohjalla pyöriviä hyödyttömiä pusseja.

Vierailija
6/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hävetti kun äitini (varakas eläkeläisrouva) oli pakannut kaiken mukaansa ja esitteli niitä turvatarkastuksessa.

Vierailija
7/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ne pumppupullot ovat turhan hyvin kiinni seinässä.

Vierailija
8/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omista shamppoistani ja omasta kahvimerkistäni. En kaipaa nurkkiini turhaa roskaa.

Vierailija
9/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään omista shamppoistani ja omasta kahvimerkistäni. En kaipaa nurkkiini turhaa roskaa.

Tämä. Viime viikonloppuna yövyin hotellissa ja olin unohtanut omat pesuaineet kotiin. Pakko oli käyttää hotellin tarjoamia ja ei kyllä sopinut minun iholle ja hiuksille. Hiukset on vieläkin taskussa.

Vierailija
10/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Viime viikonloppuna yövyin hotellissa ja olin unohtanut omat pesuaineet kotiin. Pakko oli käyttää hotellin tarjoamia ja ei kyllä sopinut minun iholle ja hiuksille. Hiukset on vieläkin taskussa.

Mikset ole ottanut taskusta pois niitä hiuksia. Eikai se hotellin vika ole jos olet noin saamaton.

Vierailija
11/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina mukaani hotellista ne pienet Alkon maistiaispullot.

Vierailija
12/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi edes mieleen ottaa mukaan. En myöskään varastaa vessapapreita tai saippua paloja tai muuta.

Se olisi noloa.

Vien aina mukanani hotelliin omat hygieniatuotteet, johon kuuluu myös shampoot ja saippuat.

Vierailija
13/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hävetti kun äitini (varakas eläkeläisrouva) oli pakannut kaiken mukaansa ja esitteli niitä turvatarkastuksessa.

Ottaako hän myös kahvilasta ne pakatut sokeripalat käsilaukkuun? Äiti( myös varakas eläkeläisrouva) pyysi lapsiani ottamaan Heseltä niitä suola ja pippuri pusseja tuomaan hänelle. "Kun ne on niin käteviä kun isän kanssa menevät matkalle etelään ja ei näin tarvitse ostaa isoja purkkeja suolaa ja pippuria."

Vierailija
14/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole ottanut taskusta pois niitä hiuksia. Eikai se hotellin vika ole jos olet noin saamaton.

No lol vaan. Takussa.

Vierailija
15/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakas. Kyllä, otan Heseltä pippurit, suolat, grillimaustepussit. Aina ketsupin, vaikken edes käytä. Ovat superkäteviä retkillä, ja juuri eilen huomasin, että mustapippuri on loppu. No ei ollut, kun oli Hesen pikkupusseja. 

Hotellista otan kaikki, mukaan otettavaksi tarkoitetun. Pikku pesuainepullot ovat tosi käteviä reissuilla, joihin lähtee vain matkustamolaukun kanssa. Neula+lanka+nappi- pakkaukset ovat pelastaneet useamman kertaa pulasta. Itse emme juo teetä. Tarjoan hotellista otettuja teepusseja vieraille =)

Vierailija
16/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas. Kyllä, otan Heseltä pippurit, suolat, grillimaustepussit. Aina ketsupin, vaikken edes käytä. Ovat superkäteviä retkillä, ja juuri eilen huomasin, että mustapippuri on loppu. No ei ollut, kun oli Hesen pikkupusseja. 

Hotellista otan kaikki, mukaan otettavaksi tarkoitetun. Pikku pesuainepullot ovat tosi käteviä reissuilla, joihin lähtee vain matkustamolaukun kanssa. Neula+lanka+nappi- pakkaukset ovat pelastaneet useamman kertaa pulasta. Itse emme juo teetä. Tarjoan hotellista otettuja teepusseja vieraille =)

Tollasta tyyppiä ei voisi ottaa hetkeksikään kotiinsa. Hyi helvetti mikä varas!

Vierailija
17/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo otetaan, koska ne pikkupullot on käteviä, etenkin puolisolle, jonka iholle ja hiuksille käy mikä vaan saippua/shampoo/hoitoaine. Yhdestä hotellista mukaan tarttuneet on edelleen käytössä käsimatkatavaroihin laitettavina pulloina, koska ne on niin helposti uudelleen täytettävissä. Teet ja kahvit tulee yleensä juotua, eikä niitä jää jäljelle.

Vierailija
18/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin shampoot ja kahvit on tarkoitettu siellä käytettäviksi. En ota koskaAN mitään mukaan. Kieroilu alkaa pienistä asioista.

Vierailija
19/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pienet shampoot, saippuat ym saa ihan luvan kanssa ottaa, ne on laskettu mukaan yöpymisen hintaan. T. hotellin respa

Vierailija
20/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako hän myös kahvilasta ne pakatut sokeripalat käsilaukkuun?

Kyllä otan. Itse en käytä sokeria, mutta mies laittaa telttaretkeltä aamukahviin sokeria. Ostettaisiin näitä kyllä ihan kaupastakin, mutta niitä ei yleensä ole myytävänä. Jokaiseen kahvilasta ostetun kahvikupin hintaan on kyllä laskettu se sokeri mukaan.

10 gramman voinappeja on onneksi kaupoissa myynnissä, niitä käytämme reissussa, vievät vähemmän tilaa pyörän matkatavaroissa.

Hotellien saippuoita en käytä edes hotelleissa.