Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko yleensä hotellista mukaasi käyttämättömät shampoo- ja hoitoainepakkaukset sekä kahvinkeittoon tarkoitetut annospussit?

Vierailija
20.07.2021 |

Olethan niistä maksanutkin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on aamutossut niin ne lähtee aina mukaan.

Mitä sä teet niillä kaikilla aamutossuilla?

Käytän. Alkaa jo loppumaan kun ei ole pariin vuoteen reissattu.

Vierailija
42/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on aamutossut niin ne lähtee aina mukaan.

Mitä sä teet niillä kaikilla aamutossuilla?

Minä heitän roskiin, kun olen aikani käyttänyt.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia en juo mutta teepussit otan mukaan. Myös pikkupullot shampoota yms. jos sellaiset on. Nykyään on niitä isompia ja hyvä niin, vähemmän jätettä maailmaan.

Vierailija
44/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja ajattele, en ottanut risteilyhytistäkään ilmasia viinoja mukaan, joku kuohuviini tms. Sinne ne jäi, varmaan toi hyttisiivooja ne sitten otti...

Vierailija
45/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pienet shampoot, saippuat ym saa ihan luvan kanssa ottaa, ne on laskettu mukaan yöpymisen hintaan. T. hotellin respa

Näin minäkin olen ajatellut ja otan shampoot ja saippuat kyllä mukaan, mitä en satu siinä käyttämään yöpymisen aikana. Pikkupullot ovat kätevät esim. salikassissa tai viikonlopppireissussa. Yleensä ne ovat vielä jopa ihan laadukkaita nykyään. En tosiaankaan ole koskaan kokenut ilmaisen ns. mainosmateriaalin (saippuan muodossa olevan) ottamista pöllimiseksi.

Vierailija
46/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellin shampoot ja kahvit on tarkoitettu siellä käytettäviksi. En ota koskaAN mitään mukaan. Kieroilu alkaa pienistä asioista.

Olen ihan samaa mieltä. En ole koskaan missään nähnyt ilmoitusta, että ne kaikki tavarat on tarkoitettu mukaan otettavaksi, niin kuin joku täällä kertoi. Ne on varalle, hotellissa käytettäväksi, jos tarvii. Uskomatonta, että kaikkea pitää pölliä.

Vierailija
47/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otan mukaan jos olen avannut ja osan käyttänyt. Avaamattomia en ota.

Kaakaopussit otan yleensä, en kahvia enkä teetä. Jos olen käyttänyt aamutossuja, otan mukaan.

Vierailija
48/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan aina ruuvarin mukaan niin saan isommatkin purnukat seinästä mukaan. Kahvilasta vien yleensä teelusikat ja joskus kupin jos kukaan ei huomaa.Nykyään on muuten tosi vähän ilmaisia kahvitarjoiluja tai maistiaisia .

Vierailija
49/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellin shampoot ja kahvit on tarkoitettu siellä käytettäviksi. En ota koskaAN mitään mukaan. Kieroilu alkaa pienistä asioista.

Olen ihan samaa mieltä. En ole koskaan missään nähnyt ilmoitusta, että ne kaikki tavarat on tarkoitettu mukaan otettavaksi, niin kuin joku täällä kertoi. Ne on varalle, hotellissa käytettäväksi, jos tarvii. Uskomatonta, että kaikkea pitää pölliä.

Kyllä ne pikkuputelit on tarkoitettu mukaan otettavaksi, ei ole pöllimistä.

https://www.is.fi/matkat/art-2000005102426.html

Vierailija
50/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos shampoo ja hoitoaine on pikkupulloissa niin ne on ihan tarkoitettu mukaan otettaviksi. Avattuja pulloja ei säästetä seuraaville asiakkaille.

kahvista en tiedä. Eikö ne ole minibaaritavaraa josta joutuu maksamaan jos niitä on käytetty?

Ei ole. Jos niille ei ole paikkaa/hintaa minibaarin hinnastossa, ne ovat ilmaisia.

Vierailija
51/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lisäksi irrotan peilit, ovenkahvat, verhot ja tapetit jos vaan matkalaukkuun mahtuu. Minibaarin kannan ulkona odottavaan taksiin, ja sitten äkkiä menox. Kotini sisustus sisustus on a'la Radisson SAS. Tulitikut annan lahjaksi 3 vuotiaalle sukulaispojalle, niin saa niillä sitten leikkiä.

Vierailija
52/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime reissulta mukaan lähti kaakao-annospussi (en osta koskaan kotiin kaakaota, kun sitä menisi sitten niin paljon).

Kylpyvaahto tuli käytettyä siellä, samoin kuin pikakahvi ja sokeri.

Enkä kyllä pode huonoa omatuntoa asiasta. 😂

Vierailija
53/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en ota. Viime viikolla olin Radisson-ketjun hotellissa ja kokeilin hoitoainetta. Olipa todella hyvä, yleensä hotellissa ei ole siksi kuljetan omia. Otin 2 pientä pulloa mukaan. Niistä tuli myös muisto kivasta reissusta hetken aikaa.

Lapselle otan kaakaonäytteen jos sattuu olemaan Tazzaa.

Vierailija
54/54 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kaiken sellaisen, joka on tarkoitettukin mukaan otettavaksi. Juurikin siksi, kun olen niistä maksanutkin. Eli pesuaineet, shampoot, mahdolliset juomat/herkut, aamutossut... Jos noita pieniä shampoopulloja ei tule hotelliyön aikana käytettyä, niin ovat tosi käteviä seuraavaa matkaa ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme