Olen skorpionimies, millaisia mielleyhtymiä siitä tulee?
Olen skorpionimies, millaisia mielleyhtymiä siitä tulee?
Kommentit (42)
Tuntemallani skorpionimiehellä on helmiäisnystyröitä peniksessä.
Onpa teillä ikäviä kokemuksia skorpioneista.
Hyvin seksuaalinen, helposti loukkaantuva, tunteellinen, mutta (yrittää) peittää tunteet ehkä olemalla kusipää. Ystävät tärkeintä maailmassa ja hyvin lojaali ihminen
Olet passiivis-aggressiivinen, puhumaton ja satutat ihmisiä tahallisesti. Mutta niinhän kaikki miehet ovat.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:09"]Olet passiivis-aggressiivinen, puhumaton ja satutat ihmisiä tahallisesti. Mutta niinhän kaikki miehet ovat.
[/quote]
Olet kusipää.
Että olet vähän tyhmä, kun uskot horoskooppien kaltaiseen bullshittiin.
Aloittaja kommentoi: moni asia on kyllä osunut oikeaan. Olen herkkä, hyvin seksuaalinen ja loukkaannun helposti. Olen myös hyvin lojaali.
Sen sijaan puhumattomuus on vieras piirre.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:11"]Että olet vähän tyhmä, kun uskot horoskooppien kaltaiseen bullshittiin.
[/quote]
Sanoinko jossain uskovani siihen?
Ap
Tunteellinen, tulinen ja hyvin seksuaalinen. Mystisyys kiinnostaa.
Suoraan sanottuna: tulee mielleyhtymä, että lienet melko typerä, kun uskot horoskooppeihin. Jutun vieminen horoskooppeihin on melko varma deittikiinnostukseni tappaja.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:14"]Tunteellinen, tulinen ja hyvin seksuaalinen. Mystisyys kiinnostaa.
[/quote]
Taas oikein. :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:12"]
Aloittaja kommentoi: moni asia on kyllä osunut oikeaan. Olen herkkä, hyvin seksuaalinen ja loukkaannun helposti. Olen myös hyvin lojaali.
[/quote]
Niin, kun loukkaanut, sinusta tulee mykkä. Et osaa etkä kykene selvittämään konflikteja.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:11"]Että olet vähän tyhmä, kun uskot horoskooppien kaltaiseen bullshittiin.
[/quote]
Sanoinko jossain uskovani siihen?
Ap
[/quote]
Jos kutsut itseäsi "skorpionimieheksi", se aika lailla tarkoittaa, että uskot.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:09"]Olet passiivis-aggressiivinen, puhumaton ja satutat ihmisiä tahallisesti. Mutta niinhän kaikki miehet ovat.
[/quote]
Olet kusipää.
[/quote]
Enpä oikeastaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:14"]Suoraan sanottuna: tulee mielleyhtymä, että lienet melko typerä, kun uskot horoskooppeihin. Jutun vieminen horoskooppeihin on melko varma deittikiinnostukseni tappaja.
[/quote]
Toistan: sanoinko jossain uskovani siihen?
Minusta kaltaisesi nopeita ja vääriä olettamuksia tekevät ihmiset ovat niitä todellisia tyhmiä. Sinulla on aggressioita, joiden takaa olet täysin kyvytön näkemään, että ihmiset saattavat ihan itseään viihdyttääkseen keskustella horoskoopeista, vaikkeivät niihin uskokaan. Millainen trauma sinulla oikein on?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:12"]
[/quote]
Niin, kun loukkaanut, sinusta tulee mykkä. Et osaa etkä kykene selvittämään konflikteja.
[/quote]
Ei päde minuun.
Ex-poikaystävä. Pettäjä.