Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei tykkää rintojen koskemisesta

Vierailija
19.07.2021 |

En siis saa siitä mitään irti että mies imee niitä tai koskee niihin ylipäänsä, en edes huomaisi sitä ellen vilkaisisi alaspäin ja näkisi sitä. Onko kanssa siskoja?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Nännien koskeminen tuntuu mielestäni epämiellyttävältä, muun rinta-alueen koskeminen ei miltään.

Vierailija
2/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi! Ei mitään tuntoa, miehen hiukset kutittaa rintakehää, mutta itse imeminen ei tee minulle mitään. On vaan ns turha tauko omalle "esileikille" kun se vaan vie enemmän fiiliksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä kuljettamaan jääpalaa pitkin rintojasi 😉

Vierailija
4/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testattu jo, ei tee yhtään mitään. Kun ei ole tuntoa niin ei ole tuntoa. Jääpala vain kovettaa nännit, mutta ei se mitään hekumaa aiheuta.

Vierailija
5/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin herkät rinnat, niin herkät että koskettaminen on epämukavaa tai jopa tekee kipeää. Mitään nautintoa niistä ei minulle irtoa.

Vierailija
6/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok, mutta ei minulle ole merkitystä koskeeko niihin vai ei.

Vierailija
7/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku naiset tykkää kun kielellä lipsuttelee. Toisilla pitää nupeista puristaa niin lujaa ettei millään tohdi. Näköjään on niitäkin jotka ei tykkää mistään. Ihmiset on erilaisia. Silti naiset aina olettaa että miehen pitäisi tietää etukäteen mistä kyseinen daami tykkää. Saattavat jopa sanoakkin ettei naiset tykkää jos noin tekee.

Vierailija
8/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää ☹️ Ehkä kyllä voisin tykätä.

Vierailija
9/44 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiksi tulemisen jälkeen tuntuu että rintojen imeminen miehen toimesta on jotenkin.. outoa. Niitä kun on käytetty ihan muuhun tarkoitukseen viime vuodet 🤷🏻‍♀️

Vierailija
10/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet koskaan koskettaa toisen naisen rintoja?

Vierailija
11/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Vierailija
12/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. MIehet harvoin osaa koskea niin että se tuntuisi hyvältä. Pahimmillaan jää mustelmat. Viimeisin lyhytaikaiseksi jäänyt mies satutti mua toistuvasti vaikka kielsin. Useampi mies on seksuaalirikollinen kuin mitä itse tajuaakaan. Jos nainen kieltää kourimasta ja sinä silti kourit ja satutat, se on seksuaaliväkivaltaa.

Vierailija
13/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla orgasmi voimistuu huomattavasti, jos mies imee samalla nänniä.

Vierailija
14/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe, kun erehdyin lukemaan. 😬 Itse miehenä pidän aivan tavattomasti rintojen koskettelusta.

Vierailija
15/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. MIehet harvoin osaa koskea niin että se tuntuisi hyvältä. Pahimmillaan jää mustelmat. Viimeisin lyhytaikaiseksi jäänyt mies satutti mua toistuvasti vaikka kielsin. Useampi mies on seksuaalirikollinen kuin mitä itse tajuaakaan. Jos nainen kieltää kourimasta ja sinä silti kourit ja satutat, se on seksuaaliväkivaltaa.

Minulla on päinvastainen kokemus miehistä

Vierailija
16/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän voit tehdä noin itsellesi, jos tykkäät. Minä en tykkää.  Se, että nänni reagoi, on refleksi, joka ei tunnu miltään. Se ei tunnu miltään.

Ääliömiehet luulevat sen olevan kiihottumisen merkki. Ei ole. 

Vierailija
17/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhe, kun erehdyin lukemaan. 😬 Itse miehenä pidän aivan tavattomasti rintojen koskettelusta.

Vähintään puolet naisista toivoo kaltaistasi kumppania

Vierailija
18/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut kun mies käpälöi rintoja. Ne on vauvan ruokintaan, mitään muuta iloa niistä ei ole. Voisin hyvin olla ihan ilmankin.

Vierailija
19/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 Mistä hemmetistä olet saanut päähäsi että tuollainen kiihottaa naisia. Kuljettele jääpalaa palleissasi pälli ja jätä seksinharrastamiset henkisesti aikuistuneille.

Vierailija
20/44 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotku naiset tykkää kun kielellä lipsuttelee. Toisilla pitää nupeista puristaa niin lujaa ettei millään tohdi. Näköjään on niitäkin jotka ei tykkää mistään. Ihmiset on erilaisia. Silti naiset aina olettaa että miehen pitäisi tietää etukäteen mistä kyseinen daami tykkää. Saattavat jopa sanoakkin ettei naiset tykkää jos noin tekee.

Kuule pöljä! Emme oleta, joten älä sinäkään oleta, että niihin koskeminen olisi naisesta ihanaa. Kysy lupa.

Tykkään monenlaisesta kosketuksesta, mutta kuten ehkä tajuat hetken pohdittuasi, rinnat on vauvoille, ei miehille. Ne on maitorauhasta ja rasvaa, ei suurta määrää tuntohermoja, koska imettäminen olisi mahdotonta, jos rinnoissa olisi herkkä tunto. Vauvan imiessä nänni venyy sen kitalakeen saakka ja sehän todellakin sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä