Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?

Vierailija
19.07.2021 |

jos jotain on pakko vastata

Kommentit (509)

Vierailija
121/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ostaa jotakin, koska korona? Ihan normaalisti on eletty, mitään ei ole edes hamstrattu, vaan kaikkea on kaupoissa riittänyt yli oman tarpeen. 

Vierailija
122/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelejä ja kirjoja. Olisi kyllä hankittu ilman koronaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten yhtään mitään. Ei olla edes suursiivousta tehty, eikä remppaa. Yhtäkään huonekalua ei ole siirretty korona"vapailla".. hyvä jos roskia on viititty viedä - laiskasti.

Vierailija
124/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio.

Vierailija
125/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä,kiloja...

Vierailija
126/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasveja, niin olohuoneeseen ö, kuin parvekkeelle.

Ikinä ennen ei oo mulla ollut paria kaktusta lukuunottamatta mitään kasveja. Eikä ennen koronaa mies antanut tuoda mitään kasvia kotiin, mutta nyt on mm. Tomaattia, chiliä, yrttejä, marraskuunkaktus...

Vierailija
127/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat petauspatjat mökille, jossa tuli vietettyä enempi aikaa.

Vierailija
128/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtuoli, kuntoilulaite

Vierailija
129/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasitettu terassi ja palju.

Vierailija
130/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengityssuojaimiin (FFP3) on mennyt neljälle henkilölle yhteensä noin 6.000,- euroa. Vaatteita ei ole ostettu, kotiin ei ole ostettu mitään. Kampaajalla käyntejä jäi monta väliin. Ruoka on ollut hyvin vaatimatonta Alepan ruokaa. Yhtään missään ei ole käyty. Tänä kesänä ostin 5 kertaa jäätelön jäätelökioskista ja muutaman salmiakki jäätelön Alepasta. Trigly arvot oli niin koholla, että sain lääkkeet. Henkisellä puolella on haasteita. Elämänilo on ollut kadoksissa. Lokakuussa on tehosterokote valmiudessa, silloin voisi ehkä helpottaa.

Vierailija
131/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ostaa jotakin, koska korona? Ihan normaalisti on eletty, mitään ei ole edes hamstrattu, vaan kaikkea on kaupoissa riittänyt yli oman tarpeen. 

Itse lopetin koronan takia kuntosalin jäsenyyden ja hankin painoja yms. kotiin. Varmaan jossain vaiheessa palaan salille.

Vierailija
132/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rynnänneet ostamaan veneitä ja vesijettejä osaamatta alkeitakaan vesillä olosta. Minä, minä ja mun napa ainoa johtoajatus.

Vierailija
133/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on koronaparta.

Siihen saa jo oikein komean letin 😃

Vierailija
134/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä naamavaippoja ostin paketin mutta käyttämättähän nekin ovat jääneet.

Vierailija
135/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluja ja seurapelejä.

Vierailija
136/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona dildo semmonen joka värisee

Vierailija
137/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet terassikalusteet.

Vierailija
138/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pyörää, yhdet sukset ja uusi imuri.

Imuri hajosi, joten se oli pakko uusia. Urheiluvälineille ei ollut tarvetta. Itse olen saanut kasvatettua Duolingo-putkeni yli viiteensataan päivään.

Vierailija
139/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja. Ja olen ottanut kotivaran todella vakavasti. Välillä on ollut nurkassa monta pahvilaatikollista ylimääräisiä elintarvikkeita. Ihan sen takia jos sairastuu, joutuu karanteeniin tai on muuten hankalaa käydä kaupassa, niin on elintarvikkeita joilla selviää vaikka monta viikkoa eikä tarvitse heti tilata kotiinkuljetuksella tai kysellä tuttuja apuun. Myös kaksi 2000 palan palapeliä tuli ostettua ja niistä ensimmäinen on melkein valmis, kun siitä sai hyvin muuta mietittävää kuin korona, mutta kyllästyin siihen keväällä. Ehkäpä teen sen syksyllä loppuun. Villalankoja ostin myös, virkkasin yhden huivin ja ensi talvena pitää neuloa sukkia. Lemmikin tai lapsen hankkimista kriisin aikana ajankuluksi pidän liian itsekkäänä, vaikka tuohan sellainen varmasti monille toivoa tulevaisuuden suhteen. Itse odottaisin millaiseksi tilanne muodostuu lähivuosina.

Vierailija
140/509 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kotitoimistoon kalusteita, osa on työpaikalta lainassa

-Sänky

Ostoslistalla on vielä ja hankitaan syksyllä

-Sohvat

-Ilmalämpöpumppu

Rahaa on säästynyt, vaikka ollaan matkailtu aika normaalisti, viime vuonna oltiin 46 yötä eri vuokramökeillä ja tänä vuonna ollaan oltu 15 ja kesälomalla tulee vielä 18 lisää eli kohti suunnilleen samaa numeroa ollaan menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan