Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Koronaero tuli meille. Sitten aloin koronahölkkäämisen ja nyt olen koronalaihtunut. Ihan hyviä juttuja kaikki, olen tyytyväinen.
Reippaasti ylipainoa ja rapakuntoa.
Uudet lattiat ja tapetit sekä viherkasveja. Ulkona koronakasvimaa.
Pleikka 5, oon ollu erittäin tyytyväinen
Pakkopaasto kun ei ole varaa ostaa ruokaa.Paino pudonnut 8 kiloa vuodessa,nyt paino 53kiloa.Ei hyvältä näytä.
Aito suomalainen Jukka koronapeli
Kallis kamera, jota ei juurikaan tule käytettyä
Koronapihasauna ja sille terassi.
Vierailija kirjoitti:
Koronaero tuli meille. Sitten aloin koronahölkkäämisen ja nyt olen koronalaihtunut. Ihan hyviä juttuja kaikki, olen tyytyväinen.
OLisipa tuo hölkkä tullut meillekin! tai vaikka kävely. Mutta tänne sattu liikuntastoppi. Ja nyt ollaan niin isoja ettei kesävaatteisiin mahduta eikä liikunta tunnu edes mukavalta vaihtoehdolta oleskeluun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
En takuulla tee mitään hankintoja jonkun kulkutaudin takia. Kotitoimistolla kituutan toista vuotta keittiönpöydän ääressä
No, itseasiassa ne tehdään itselle, ei sille taudille.
Ilmalämpöpumppu, kun ei lähdetty 2020 ulkomaanreissulle. Olipa muuten loistavasti sijoitetut rahat näillä helteillä :)
Luppoaikana tulee syötyä suklaata.
Polkupyöriä, sup-lauta ja muuta liikuntakamaa ulkomaanreissuista säästyneillä rahoilla.
Koronatietokone hommattiin heti pandemian alussa pelaamista varten. Oli hyvä ostos. Koronasohvakin ostettiin, kun kyllästyttiin vanhan epämukavuuteen.
Tietenkin aloitettiin vessapaperilla, makaronilla ja pavuilla ja maitojauheella, sitten hankittiin palapelejä ja lautapelejä ja tyhjennettiin rautakaupan hyllyt ffp2-maskeista. Myöhemmin matkailuauto kotimaan reissuja varten ja tietokoneisiin etäyhteysohjelmia: Teams, Zoom jne.
Vierailija kirjoitti:
Ovat rynnänneet ostamaan veneitä ja vesijettejä osaamatta alkeitakaan vesillä olosta. Minä, minä ja mun napa ainoa johtoajatus.
Outo kommentti. Ihminen voi oppia ja tekemällä tulee sitä kokemusta.
Mökki, pelikonsoli, palapelejä, paljon lankaa. Ja lisää maahaa perheen aikuisille, kieltämättä.
Koronatrauma töistä.
Meillä muutettiin osasto yllättäen koronaosastoksi eikö oltu sisätauti- saati keuhko-osasto edes ennestään.
Hirveää opetella uutta ja korjata laskutusta ja diagnooseja jne useita kertoja. (Sihteeri)
Eikä mitään kiitosta työnantajalta.
Kotireenivälineitä ja juoksukengät. Säännöllisessä käytössä ovat yhä.
Vauva syntyi 3kk ennen koronaa. Koiria on ollut aina. Uuden hevosen ostin. Hevosiakin on kyllä ollut 20vuotta.
Mutta taaperon, koiran ja hevosten hyysääminen on kyllä hyvää ajanvietettä.